понеділок, 6 травня 2019 р.

Урок Знань у 1 класі Нової української школи «Перший раз у перший клас»



Урок Знань у 1 класі Нової української школи
«Перший раз у перший клас»
Мета: Розкрити учням поняття слів «школа», «школяр», розширювати пізнавальну  діяльність дітей, формувати інтерес до навколишнього світу. Створити святковий мікроклімат в класі для знайомства дітей, формувати поняття учнів про Батьківщину як спільний дім українського народу, розширювати знання про рідний край.Розвивати почуття людяності, патріотизму. Розвивати уяву, мислення, пам'ять, увагу, мовлення.Виховувати інтерес до навчання, бажання дізнатися щось нове, товариськість. Виховувати любов до людей, до України.



Звучить пісня Н. Май «Здрастуй,  школо!»
 І. Діти стають у спільне коло для привітання і знайомства.
– Шановні батьки, любі діти! Я щиро вітаю вас із сьогоднішнім святом  — Днем Знань у Новій українській школі.
-А чому це свято так називається ? Сьогодні для вас  пролунав дзвоник на перший урок в у вашому житті. Від усієї душі бажаю всім міцного здоров'я, успіхів у навчанні та здійснення всіх мрій.
—  Яке ж сьогодні число? Місяць? Рік?
 - Чим сьогоднішній день особливий?
-  Чогодітийдуть до школи?
—  Запамятайте дату, коли вивперщеприйшли до школи .Сьогоднівивпершесіли за парти на свійперший  вжитті урок. Ви стали школярами, учнямипершогокласу. Я вітаю вас у нашійшколі! Деякі люди думають, що школа – це просто приміщення, у якомузнаходятьсядіти. Але насправді, це не так. Школа – цевеличезнаКраїназнань. Усіїїмешканціносятьзвання «Учень». У школінемаєледарів, тут усіпрацюють. А за свою працюотримуютьподарунки і це не цукерки, не іграшки, а знання!
-Адже саме сьогоднівиіззвичайниххлопчиків і дівчатокперетворились на школярів. З цього дня ви учні 1 класу.  Сьогодні  ви поповнили ряди нашої великої шкільної родини.
Що я очікую від шкільного життя?
       - Дітки, як ви вважаєте, навіщо діти йдуть до школи?
       - Чого б  ви хотіли навчитися у школі?
- Школа – це місце, де дітей навчають писати,читати, рахувати, малювати, спілкуватися, товаришувати.
Визначення настрою „ Мій настрій ”
( діти можуть у класі поміняти прищепки свого настрою який був на урочистій лінійці, може в когось із дітей став кращий або гірший настрій чи не змінився. І обов’язково висловити свою думку чому так….)
 - Діти, я бажаю вам сьогодні цікавого дня і гарного настрою.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.  Мотивація навчальної діяльності школярів.
- А чи любите ви подорожувати ? А де ви подорожували ? Сьогодні у нас святковий урок, а тому ми вирушимо в уявнуподорож. Це буде уявна подорожКраїноюЗнань і мрій.
- Відгадавши загадку, ви дізнаєтесь на чому ми будемо подорожувати.
Загадка:
Пасажирськийчитоварний,
Металевийвін і гарний.
Все ховає у вагонах
І стаєлиш на перонах.
-Так, ми будемо подорожувати на потязі. Тож поїхали.
- Країна Знань. Вона дуже велика. Тут багато різних будівель, тому що ми будемо тут вивчати багато різних предметів, проводити багато цікавих заходів .
- А хто нас тут зустрічає?
Лісом в темряві літає,
«Ху-гу, ху-гу», — промовляє.
Велетенська голова.
Здогадались? Це …(Сова)
- Так, це тітонька Сова.
Вона багатороківживе у Країнізнань, а тому дуже-дуже мудра. Тітонька Сова буде постійно подорожувати з нами цією країною.
ІІІ. Перша зупинка «Знайомство»
- А для того, щоб нам було весело і добре подорожувати Країною Знань Сова пропонує нам познайомитися.
- Почнемо знайомство з мене.  Я ваша вчителька. Мене звуть Ольга Іванівна. Я буду поряд з вами 4 роки подорожувати Країною Знань.
А тепер я хочу ближчепознайомитися з вами. Нумо, всі разом скажіть, як вас звати.(Діти хором відповідають). Чизрозуміливищо –небудь? Я також не зрозуміла. То скажіть, як же потрібновідповідати в школі?(Піднімати руку).
Діти по черзі називають своє ім*я, і кажуть як їх називають вдома і як би вони хотіли, щоб їх називали  у школі.
- Чудово. Ось тепер ми по- справжньому познайомилися.1  вересня стало —  днем народженнянашогокласу. У нашому класі 5 учнів. 4 хлопчики та 1 дівчинка. Я сподіваюся ми станемо дружною шкільною родиною. Ми разом будемовчитися, співати, танцювати, веселитися, ходити на екскурсії, досліджувати і пізнаватисвіт.
- Тож їдемо далі.
Діти розсаджуються за групами  (обравши попередньо улюблений колір із запропонованих вчителем)
Друга зупинк .Гра «Правила для учнів»
- КраїнаЗнаньмаєсвоїзакони та правила.  Мудра Сова хоче познайомити  вас зними.
Правила для учнів складають всі разом з вчителем.
Приблизні:
 - приходь вчасно:
-ділися;
-поводся чемно;
- вчись слухати і чути;
- посміхайся, вір у свої сили, у тебе все вийде
ІV. Третя  зупинка«Рідна школа» .
-Ой, подивіться, Буратіно показує якісь букви … В країні Знань подув сильний вітер,букви розлетілися і мешканці цієї країни ніяк не можуть скласти слово з цих букв. Давайте їм допоможемо. Хто ж може прочитати це слово?
(Діти, яківміютьчитати, складають слово «школа» у парах).
- А чи з радістювисьогоднійшли до школи? А чим займаються діти в школі?
- У школі вас будутьоточуватибагато речей. Давайте перевіримо, чизнаєтеви їх,відгадавши загадки , якіпідготувавБуратіно .
 •        БуквивсівідА до Я живуть на сторінках…Букваря.
•        Для письма, сказати прошу, щопотрібновзяти?...Зошит!
•        Малювать в альбомівсімдопоможуть…олівці!
•        Ручки й олівці, щоб знали, ми складемо… у пеналі.
Всумцізошит і буквар. Хто до школийде?...школяр!
Є чарівник у школі в нас,
Дітейзапрошуєвін в клас.
Щоб не спізнились на урок,
Нам голос подає ... (дзвінок).
 Язика не має, а всіхграмотинавчає. (Книга)
 Спокою вона не знає, дітямкреслитьпомагає.(Лінійка)
- Молодці ,всі загадки відгадали!

- Фізхвилинка
- Добре те, щосонцесвітить! (руки вгору)
- Добре те, щовієвітер! (хитаються)
- Добре те, щооцейліс! (присідають)
- Разом з нами ріс і ріс! («виростають»)
- Добре те, що в нашійрічці, (піднімаютьсявгору)
- Синя, не бруднаводиця (плавають)
- І мене матусярідна, (крокують)
- Зустрічаєпісляшколи! (стрибають)
- Добре гратися на дворі (плещуть у долоні)
- Добре вчитися у школі (сідають за парти).
-
Наступна зупинка «Рідний край»
- - Як називаєтьсямісто, у якому ми живемо?
-Хоцунь– це наш рідний край. Це село, де ми народилися, живемо, де живутьнашірідні та друзі.
- Наш край – це невеличка частинкакраїни, у якій ми живемо. Аяк називається наша країна? (Україна)
- Давайте подивимося, що про нашу країнурозкаженаша учениця Наталія, яка вдома підготувала розповідь.
VІ. П̕ ята зупинка«Галявинадружби»
- - Наша держава дуже мальовнича.В ній живе багато працьовитих людей , які своєю працею, своїми талантами звеличують та прикрашають її. Для того, щоб наша Батьківщина була щасливою, усі діти повинні жити мирно, дружно, любити одне одного і поважати своїх учителів, батьків, добре вчитись і зростати працелюбним.
    Наша Батьківщина квітуча, мальовнича, красива. Щоб вона і надалі залишалась такою – складемо карту України і прикрасимо її сердечками.
(Діти складають пазли карту України і чіпляють на неї сердечка)

VІІ. Ми наближаємося до наступної шостої зупинки «Книжкова».   Стук у двері. Заходить дівчинка у костюмі казкової Феї.
Фея: Доброго дня, друзі. А чи це я у 1 клас потрапила?  Я мудра Фея із чарівної країни. І від імені жителів нашої країни  хочу подарувати вам ці  незвичайні книги.
На щастя, свято навчального року може тривати щодня. Адже у нас з вами попереду стільки цікавих уроків. На них ми будемо користуватися книжками.  Вони поведуть нас у цікаву мандрівку букв та цифр. А з  якими, допоможуть з’ясувати загадки.

Загадки:
Хто загадку відгадає,
Зразу руку підіймає. (Показує, як саме.)

Знає його кожен
вчитель і школяр
Вчитись допоможе
Рідний наш …Буквар


Саме так! Букварик — найперша і найголовніша книжка в житті кожної людини. Бо саме з неї починається чарівне диво — навчання.

Нас навчає рахувати
числа, кола і квадрати;                                                                                         
скільки виросло тюльпанів,
скільки в хлопчиків веснянок,
а в дівчаток бантиків —
скаже... Математика

Досліди, експерименти,
Пори року, інструменти
Всі ці терміни як слід,
Вивчиш у підручнику…Я досліджую світ


VІІІ. 7 зупинка – «Мрійлива»

Рефлексія.
- Отже, я сподіваюсь, що ви зрозуміли, що таке НУШ. Ми повинні працювати разом, групами, колективно, допомагати один одному і звичайно висловлювати свою думку. Тому ми одна сім’я, де в нас є маленькі квіточки, які потрібно поливати, доглядати їх, дарувати їм своє тепло і любов.
Зараз я із великим задоволенням вручу кожному подарунок від мене із країни Знань (вручаються посвідченняпершокласника та медалі)



Скачати

Урок Знань у 1 класі Нової української школи «Перший раз у перший клас»








Немає коментарів:

Дописати коментар