вівторок, 7 травня 2019 р.

Сценарії до Дня захисника України: За честь. За славу. За народ!

День захисника України
«ЗА ЧЕСТЬ. ЗА СЛАВУ. ЗА НАРОД!»

 
Ведуча. Слава Україні! Незабаром настане друга річниця з трагічної дати нашої з вами країни – 18-20 лютого. Здається, що ці криваві події були тільки вчора. Ще не висохли сльози на очах матерів, ще пухка земля на могилах братів наших. Вони в нашій пам’яті навіки. В серцях українців раз і назавжди закарбувались імена героїв Небесної Сотні, які душу й тіло положили за нашу свободу.
Давайте вшануємо світлу пам’ять загиблих хвилиною мовчання.
Хвилина мовчання.
Т. Петриненко «Господи помилуй нас»

Ведуча. Дякуємо усім, хто не залишився байдужим до того, що діється в Україні і прийшов сьогодні до нашого залу, аби долучитися до мистецької акції «За честь, за славу, за народ!», підтримати боєздатність Української армії, бойовий дух солдатів й офіцерів . І нехай нам сьогодні допоможе Бог.
Народна пісня «Хто ти є Україно?»
Ведуча. Сьогодні аматорські колективи і окремі виконавці на цій сцені хочуть використати силу мистецтва, аби нашим військовим не довелося використовувати свою зброю. Ми дякуємо нашим Збройним силам за мужність і витримку, яку вони проявляють щохвилини. Україна з вами!
Ведуча.    
Не кажіть – «Навіщо жити,
І в журбі отак згасати?»,
Треба колосом незмитим
Рідні ниви засівати.

Де ви, лицарі й гетьмани,
Уставайте, відгукніться!
В бур’янів колосся в’яне,
А в пшениці - золотиться.

Хай з нас кожен прокладає
Щастя зоряні дороги,
Чорний вітер не здолає
Наші рідні перелоги.

Українці! Рідні браття!
Ще прийде весела днина.
Хай живе в серцях багаття
І квітує Україна!
Музика Янушкевича, слова Погребняка - «Україні»

Ведуча. Сьогодні, зайві будь-які слова, у цьому залі і на цій сцені немає байдужих людей. Тож нехай патріотизм і гідність, шляхетність і милосердя, добро і любов будуть основою нашого життя.
Виступ самодіяльного поета.
Українська народна пісня «В суботу пізненько»

Ведуча.    
Моя Україно, розлогі смереки,
Озерні гаї і безкрайні степи.
В тобі передзвін обізвався далекий,
Озвалось відлуння лихої доби.

За тебе йшли битись на бій козаченьки,
Стрільці Січовії, повстанці УПА...
Поклали голівоньки браття рідненькі,
Щоб зникла із серця солона ропа.

За тебе земля обливалася кров’ю,
За тебе гармати ревли у полях.
Тебе захищали святою любов’ю,
Щоб вийти на світлий і праведний шлях.

Моя Україно, народ мій коханий,
Брати-українці, мої земляки!
Мерщій поєднаймо серця полум’яні
На вічні роки і прийдешні віки.

Повстанська пісня «Подай дівчино руку на прощання».
«Націоналісти»

Ведуча. «Служу на вірність народу України» – це не просто слова з присяги – це героїзм, це мужність, це непохитність, які дарують нам усім впевненість у завтрашньому дні.
А. Матвійчук «Я України син»

Ведуча.    
 Життя мина... Усі ми перебудем:
Хто – при бандурі, хто – при гамані.
А що вже по собі залишим людям,
Судити не тобі, і не мені.
У кожного – свої герби й знамена,
Свій лад і чин в державі й при столі,
Ми всяк своєї долі ковалі:
Вам до душі вертка синиця в жмені,
А нам до серця – в небі журавлі.

Народна пісня «Козацька похідна»

Ведуча. ________ ми відзначали ___- річницю визволення ____________ від загарбників. Від імені серця, від іменні життя, від імені пам’яті, вклоняємось вам – сивочолі фронтовики, ветерани ІІ світової війни.
Нехай сьогоднішні події в Україні змусять всіх замислитись про мир і життя заради нього.
Пам’ятаймо , що лише декілька кроків до межі, що розділяє мир і війну.
І вислів «Бережімо мир»! – сьогодні, як ніколи актуальний.

В. Івасюк «Мальви».
На сцену виходять діти

Дитина 1.
Я хочу, щоб ми з горем не стрічались
Раділи квітам, зелені, весні,

Дитина 2.     
Щоб сонце нам привітно усміхалось:
Матусі, татку, друзям і мені!

Дитина 3.      
Я хочу, щоб ніколи не лякала
Смертельним громом землю цю війна…

Дитина 4.      
Щоб Україна в квітах потопала,
Сльозиночка не впала ні одна,

Дитина 5.      
І посмішка в матусі не згасала
Щоб мир у злагоді навіки нас єднав.

Пісня «Хай радіють усі».
Виступ самодіяльного поета.
Музика Гаптаря, слова Осадчого «Горить вогонь»

Ведуча. У нас є Українська армія! І я хочу, щоб у цей нелегкий для України час ви знали, що серця мільйонів українців б’ються в унісон з вашими серцями. Ви не самі! Єднаймося люба родино!

Музика Вовка, слова Власюка «Єднаймося, люба родино!»

Ведуча. Наша зустріч добігає кінця. Якщо ми, ніби за цеглинкою цеглинку, будуватимемо наш храм людської душі, не будемо байдужими та черствими, будемо патріотами своєї Батьківщини то будемо гідними називатися українцями!
Моя Україно, народ мій коханий,
Брати-українці, мої земляки!
Здоров'я і щастя вам, рідні краяни,
Добробуту, миру на довгі роки!

Єднаймося, браття! Хай чиста іскрина
Запалить любов’ю гарячі серця,
Й піснями наповниться вся Україна
Від щастя, якому не буде кінця!

Вокальна композиція «Слава Україні»

Ведуча.          
Я знаю: ми відродимось, народе,
Повернемо і мову, й рушники.
Я вірю: Українонька заплаче
Від пісні щастя, що на всі роки.
Я знаю: розцвітуть сади зелені,
Заграють ріки на струні степів,
І білі вишні, ніби наречені,
Під вітром розіллють бентежний спів.

Я вірю: колись буде в Україні
Соборність і духовна чистота,
«Згинуть вороженьки, як роса на сонці» ,
Сяйне крилом веселка золота.

Рожево спалахнуть духмяні весни
І полетять лелеки й журавлі.
В любові кожне серденько воскресне
На світлій, мирній, радісній землі!


Немає коментарів:

Дописати коментар