вівторок, 7 травня 2019 р.

Шоу - програма «Суперкозак школи» 3-4 класи

Шоу - програма «Суперкозак школи»
3-4 класи
( із двох сторін на сцену виходять двоє ведучих)
1 вед: Доброго дня, дорогі друзі!
2 вед: Здрастуйте, шановні вчителі!
1 вед: Сьогодні ми проводимо шоу “Суперкозак   школи”.
2 вед: Я запрошую вас на захоплюючий конкурс “Суперкозак  школи”.
( Ведучі замовкають і дивляться один на одного)
1 вед: Чогось я тут не зрозуміла. Мене запросили вести  конкурсно – розважальну  програму !
2 вед: Ти помиляєшся, це мене запросили вести сьогоднішнє шоу !
1 вед: А що ж нам тепер робити ?
2 вед: Раз ми обоє прийшли вести цю програму, то давай і будемо вести її разом !
(Звучать  фанфари)
1 вед: Доброго дня, шановна громадо!
 В школі нашій свято ясне:
Чути гомін, чути сміх,
Вшанувати рід козацький.
Я запрошую усіх.

2 вед :Вітаю вас на нашому святі!!!
До звуку звук, струна струні одвічна,
А всі одвічні серцю кобзаря,-
І вже козацьке військо маком квітне
І спалахнула Хортиці зоря!

1 вед: Ці звуки   золототревожні,
Закличний марш: «Агей, козацтво, в путь!»
І як струна бандури  – душа правдива кожна,
З глибин історії вони ідуть, ідуть….
(виступ бандуристок )або пісня хлопці 5 клас
 (Виходять козаки)
Козак 1: А куди це ми потрапили?
Козак 2: Куди-куди! Хіба не пам’ятаєш? Нас отаман за призами послав, бо ми найсильніші, найрозумніші…
Козак 2: Ага, й найскромніші…
Козак 1: А я от справді сильний. Одного разу їхав я з чумаками по сіль. Глядь, біля однієї балки величезна каменюка, а на ній напис: «Переверни, тоді побачиш». Я одразу спробував, та де там… Я і так, я й сяк – нічого! Тоді я трішки підкріпився, з’їв шматочок сала, запряг волів, потягнув разок, вона й перевернулася.
Козак 2: Ну і що там?
Козак 1: Що, що… А там написано: « Ну як, важко було?»
Козак  2: Тю…
Козак 1: Та не переживай ти так! Краще про призи поміркуймо разом.
Козак 2: Я хочу, що мені подарували універсальний будильничок. Щоб він дзвонив як звичайно. А якщо я не буду прокидатися, то хай вмикається сирена, потім лунає гарматний постріл, потім виливається на голову склянка води…
Козак 1: А якщо і це не допоможе? Не прокинешся?
Козак 2: Тоді хай сам телефонує в школу і говорить, що я захворів.
Козак 1: Що ви вже про призи заговорили. Ось подивиться, які судді у нас суворі сидять.
Козак 1: Треба їх хитрістю взяти.
Козак 2: А краще задобрити. (Козаки витягують із торби хліб, сало, сіль, цибулю часник і підносять суддям)
Сценка «Козаки в дозорі». Дозорні приводять дівчат до Кошового.
Дозорні:     Батьку ! Дівчат знайшли !
 Кошовий:   Як потрапили до розташування нашого табору ?
 Дівчата:      Квіти збирали, заблудили ! Проводіть нас !
 Кошовий:   Чи так дівчат відпустимо ?
 Хлопці:        Ні ! Викуп ! Викуп !
 Дівчата:       А у нас грошей немає.
 Хлопці:       То нехай пісню заспівають !
 Дівчата:       Вам якої ?
 Хлопці:       Яку знаєте !
 Дівчата співають попурі українських пісень
 Козаки:  Як гарно звучить українська пісня, аж за душу бере…А танцювати ви вмієте?
Дівчата. Вміємо , але затанцюють для вас сьогодні вихованці школи танцю «Натхнення» , керівник Ірина Рубля.
Козаки . А це вже цікаво. І вони заблукали , квіточки збираючи? (Дівчата знизують плечима  кокетливо )(танець «Черевички»)
Козаки. Гаразд, проведемо вас  усіх до гаю, де ви квіточки збирали.
 Хлопці проводять дівчат.
1 вед: Ми продовжуємо  нашу шоу - програму, яка допоможе нашим  хлопцям – козакам  показати себе з найкращого боку.
2 вед: А вам, глядачам, безперечно, принесе велике задоволення.
1 вед: Я попрошу вас підтримувати їх  оплесками.
2 вед:  А тепер познайомимо вас з учасниками .
1 вед: А ви підтримайте їх, бо хоч наші хлопці  сильні і мужні, та зараз вони трішечки хвилюються.
2 вед: У шоу- програмі сьогодні приймають участь хлопці 3 – 4  класів, найрозумніші, найактивніші, справжні козаки. Вітаємо їх оплесками!
1 вед. А я поспішаю оголосити перший етап програми -   «Вітання козаків».
2 вед. Характерна риса українців — ввічливість. Кожен з учасників привітається з вами так, як віталися в давнину ,потім   представиться:  назве школу, клас, ім»я та прізвище)
1 вед . Дивні прізви­ща мали українці. Вони були більш схожі на прізвиська: Загубиколесо, Забийворота.... За­раз хлопці розкажуть про своє прізвище, звідки воно похо­дить, що означає.
2 вед. Щоб визначити, хто першим виступатиме, потріб­но згадати давні звичаї. Хай ця ватага хлопців проведе жеребку­вання. А подорожня палиця буде нам у пригоді. Чия рука зверху, той і перший.
2 вед: А зал, сподіваюсь, допоможе їм бути впевненими під час цього конкурсу. ( «Вітання козаків»)
1 вед: Дякуємо нашим юнакам. Всі ми переконалися, що вони гідні високого звання  “Суперкозак  школи”, але їм доведеться це доводити в наступних конкурсах.
2 вед: Оцінювати їх здібності за 5-бальною системою  буде компетентне журі у такому складі:
-
-
-
-

2 вед. "Так ось вона. Січ! Ось ти, гніздо, звідки вилітають усі ті горді й дужі, як леви! Ось звідки розливається воля і козацтво на всю Україну" — писав у своєму творі "Тарас Бульба"  Микола Гоголь. Отже тобі, наш друже, буде цікаво познайомитись з однією з найлегендарніших сторінок історії українського народу — козаччиною. (презентація)
1 вед.  Де ж селилися козаки ?
2 вед.  Ну, звичайно, в безмежному українському степу за порогами  Дніпра.
1 вед.  Унікальною особливістю Дніпра були його знамениті пороги — пасма кам'яних скель, що стирчали з води на висоту 5 м і майже суцільною масою перекривали річку.
2 вед. Порогів було 9, які вилися лише вузенькими бурхливими проходами, які були дуже небезпечні; особливо влітку та восени при низькій воді.
1 вед. Пороги тягнулися Дніпром від сучасного міста Дніпро до Запоріжжя. В 1932 році після збудування Дніпрогесу пороги було затоплено.
 2 вед: Із давніх часів наш народ умів захищати свою землю. Його сини, воїни демонстрували зразки мужності, звитяги на полях битв з ворогами. Кожен українець пам’ятає імена своїх героїв: Богдана Хмельницького, Івана Мазепи, Семена Наливайка...
1 вед: 14 жовтня кожного року весь християнський світ славить Пресвяту Богородицю, Матір Ісуса Христа.
2 вед: Свято Покрови Пресвятої Богородиці було  найбільшим святом для наших предків – козаків. Козаки настільки вірили в силу Покрови Пресвятої Богородиці і так  щиро й  урочисто відзначали це свято, що впродовж століть  в Україні воно набуло ще й козацького змісту та отримало другу назву – Козацька Покрова. З 2014 року свято Покрови в Україні відзначається ще й як День захисника України.
1 вед: І недарма ми згадали сьогодні козаків Запорізької Січі. Саме вам належить продовжувати їх справу, множити їх подвиги. І нам всім хочеться бачити вас справжніми козаками.
1 вед: А чи ж справді ви є нащадками своїх дідів-прадідів, українських славних козаків?
2 вед: Ось, зараз ми це й перевіримо. Переходимо до конкурсної програми, яка має теж 9 порогів.
1 вед: «Що я знаю про козаків» …саме так звучить наступний етап нашого шоу. На сцену запрошуються усі учасники . Я буду зачитувати коротку інформацію на козацьку тематику,  а ви, хлопці, дасте відповідь лише одним словом «вірю» або «не вірю». Журі буде оцінювати кожну правильну відповідь 1 балом.
(ведучий проводить конкурс)
 2 вед : Щоб продемонструвати рівень своєї  « Козацької  грамоти» ,а саме так називається   конкурс,  прошу всіх козачат підійти до столів, де заготовлене  лото із зображенням козацьких речей та   їх назвами .  Ваше завдання  -  встановити відповідність між ними. Хто першим справився – піднімає руку, а журі переглядає результат і оцінює . За кожну  складену пару лото – 1 бал .  Максимальна оцінка – 10.  (  після перевірки  лото членами журі ,усіх конкурсантів  просимо пройти за куліси)
1 вед: Вас вітає  хореографічний колектив «Сузір»я»  , керівник Талько Леся Юріївна .(танець «Гопак»)
1 вед: Козацький танець був не просто танцем для душі. Це були спеціальні акро­батичні вправи, які допомагали козаку навіть у бою.
Козак, як вихор, міг із шаблею в руках, вистрибуючи, виконувати спеціальні елементи танцю. Самі вороги говорили, що важко битися з козаком, в якого вселився ніби сам біс. Це козаку допомагав танок.
Отож, спробуйте і ви свої сили в танці.
2 вед: Запрошую  учасників вийти на сцену,  станьте півколом, зараз почне звучати мелодія «гопака» , всі хлопчики присідають, руки  ставлять поперед себе на рівні грудей,  танцюють елемент «гопака», хто довше протримається – той  виграє .  Оцінювання конкурсу на розсуд журі.
1 вед: Часто козакам доводилось перепливати річку Дніпро, Чорне море, а тому в них повинні бути добре розвинуті легені. Настав час перевірити наших козаків. У кожного із вас є по одній кульці ,вам потрібно трьома видихами наповнити її повітрям. У кого одержиться більша кулька, той має  розвинутіші   легені і відповідно – найбільші бали. Учасники до конкурсу «Хто краще плаває» готові? Починаємо .
2 вед. Поки журі працює – у нас музична пауза. Зустрічайте оплесками Тараненко Анну з піснею «Кароока Україна».
1 вед. У кожного козака був вірний кінь, товариш його. Зараз наші учасники розділяться на дві команди : справа від мене – 3 класи , зліва – 4. Після моєї команди  ви, хлопці, по одному підбігаєте і малюєте на ватмані  одну частину тіла коня: 1- голову, 2 – тулуб, 3- передні кунцівки, 4 – задні кінцівки, 5 – хвіст. У кого малюнок одержиться найвдалішим, та команда перемогла, і високі бали матиме кожен учасник цієї команди. Завдання  зрозуміло? Стартуємо.

Ведучий 1. А на яких квітах дівчата гадали? Обіч стежини по­льової, немов ровесниці-сестриці, ведуть розмову між собою струн­кі ромашки білолиці.
Ведучий 2. Учасники конкур­су продемонструють свою вправ­ність у виконанні фізичної робо­ти. На кожній пелюстці написано якусь селянську справу. Ви повинні все це показати, глядачі відгада­ють, що ви робите, а журі поставить вам оцінки.
IV конкурс «Із бабусиної скриньки»
У давнину вони були і великі, і малі, кольорові й на коліщатках. У нашій скриньці лежить   предмет, за допомогою якого козаки, ховаючись від ворога під водою мали змогу дихати без перешкод . Відгадайте, що в скриньці.

Вед: Хлопці, йдіть – но мерщій до нас, прийшла пора  «Козацькі усмішки» розповідати, ми їх послухаємо, на вас подивимося , а журі скаже, хто ж найкращий із вас гуморист.
Ведучий 2. Який козак не любить співати запальні українські пісні? Отож,свої знання козацьких пісень покажуть нам наші без п’яти хвилин суперкозаки.

Ведучий 1. До вашої уваги  конкурс - експромт на краще  колективне виконання   козацької   пісні  «Козацькому  роду нема переводу». Хлопцям пропонується один раз пісню прослухати, потім – співають 3 класи, далі – 4.

Ведучий 1. Ось подивіться – це наші козаки. Вони з честю витримали всі випробування і можуть гідно носити це почесне звання – «козак».

1 ведуча: Я знала, що в нашій школі – найкращі хлопці, але, що вони такі сильні, сміливі, спортивні ..., я й не здогадувалася.
2 ведуча: Я думаю, що глядачам теж сподобалися учасники і всі ми із задоволенням подякуємо їм за приємні хвилини спілкування з ними.. Отож, оплески всім  козакам!
1 ведуча: Так, всі хлопці були просто чудові, але суперкозаком може стати тільки двоє  із них. І всім уже не терпиться дізнатися хто ж це ?
2 ведуча: Правильно ! Тому надаємо слово журі.
( журі оголошує результати конкурсу )

Ведучий 1. Добром світяться козачата
     Даруйте Україні вірність.
     Довічно вчіться захищати
     Домівку, рідний край та гідність.
Ведучий 2. Незалежність українського народу
              Нам треба, друзі, берегти.
              Недаремно кров лилася за свободу –
Волю здобували козаки.

Ведучий 1. Ось і закінчилося свято
              Хотілося б вам усім побажати
              Добра і злагоди ,й краси,
              Щоб для України ви росли.
Ведучий 2. Хай вам щастить завжди й у всьому
              Не піддавайте серце злому.
              Хай Бог нам всім допомагає
              І рідний край оберігає.
Звучить пісня

Скачати конспект

Немає коментарів:

Дописати коментар