неділя, 30 грудня 2018 р.

Сценарій свята до Дня матері "Принесу тобі, мамо, з поля росяні квіти..."

Автор: Валігура Олена Миколаївна

Сценарій свята до Дня матері "Принесу тобі, мамо, з поля росяні квіти..."

Принесу тобі, мамо,з поля росяні квіти
І тобі, моя рідна, поклонюся до ніг…

А у нас на Волині весна,
Всіх чарує красою вона,
Розсипає барвінків зірки,
Як сопілочки, грають струмки.

Поміж садом весняним іду
І сама, як та вишня, цвіту.
Вишиванка веселково сія
Рідна земле, люблю тебе я!

Розстелилась шовками блакить,
Пісня мамина в серці дзвенить.
Із джерельця води зачерпну,
До серденька весь світ пригорну.


Барвінкові сині очі,
Довгі коси у верби,
І веселку над листочком
Кинув дощик голубий.

А весна все не вгаває,
Цвітом-рястом звеселя.
Кожна гілочка співає,
Що прокинулась земля.
Пісня
Ведучий:
Міжнародний День матері є, безумовно, самим світлим і теплим святом. Адже мама – це головна хранителька домашнього вогнища, найрідніша людина, яка завжди подасть руку допомоги і взаєморозуміння.
День матері в Україні відзначають порівняно недавно. Вперше з ініціативи Союзу українок в Канаді його відзначили в 1928-му році. А рівно рік потому жителі західного регіону України ввели цей звичай. На сьогоднішній день понад 50 країн світу відзначають День матері, причому 23 з них святкують в один і той же час, а саме у другу неділю теплого травня .
Ведуча:
Мама, мати, матуся! Скільки спогадів і тепла таїть це магічне слово, бо ним ми звертаємось до найближчої.
Ведучий:
Найдорожчої.
Ведуча:
Найріднішої.
Ведучий:
Найдобрішої.
Ведуча:
Наймилішої для нас людини, людини з прекрасним і гордим іменем — Мати! Її очі супроводжують дітей у далеких життєвих мандрах. Материнська ласка гріє нас крізь усе життя. Любов до матері — це святе почуття. Немає вищої любові за материнську. Там, де ступає матуся, здається, стає тепліше, піднімаються трави, розцвітають квіти, радісно щебечуть пташки. По-особливому дерева там ростуть, опустивши свої віти до матінки-землі, віддаючи данину шани і поваги. А інші здіймають віти до сонця, ніби прославляючи ім’я Матері!
Пісня
Хто у радості , в горі завжди поруч з нами?
Це, звичайно, перша ненька – наша рідна мама!
Хто для щирих українців на землі єдина?
Ну, звичайно, друга ненька – наша Україна!
Хто живе у кожнім серці та у кожній хаті?
Ну, звичайно, третя ненька – свята Божа Матір!

Твоє, матусю дорога,
Святкуєм нині свято.
Зібралась разом дітвора,
Пісень і радощів багато.

Над усіх, над все на світі
Матінку кохаю.
І в оце велике свято
Матусю вітаю!

Що те сонечко на небі,
В лузі квітка красна,
Це ж матуся в нашій хаті:
Така добра й ясна.

Мати, матінка, матуся,
Мама, мамочка, мамуся.
Називаю тебе я,
Рідна ненечко моя.
Пісня
Мамо, зоря наша ясна,
Нині Ваше свято.
Цілий рік у вас, матусю,
Праці так багато.

Вічно ви про нас в турботі:
В білий день і в ночі.
Бережуть нас від тривоги
Материні очі.

Наша мама стіл накрила,
Напекла і наварила,
Скільки страв смачних,
Що не з’їсти їх усіх.

Залишилося ще й на ранок,
Із вечері на сніданок.
Ми сказали коротко:
“Наша мама золото”.

Сьогодні щасливі діти
Вручають дарунки і квіти,
І кажуть вам щире слово:
Всі:
Матусі! Будьте здорові!
Пісня

Принесу тобі, мамо,з поля росяні квіти
І тобі, моя рідна, поклонюся до ніг,
Бо ніхто в цілім світі так не зможе любити,
Стільки ніжності й ласки дарувати мені.

Хоч у тебе, матусю, вже срібляться сивини,
Ти для мене красива й завжди молода.
Принесу тобі з лугу пучечок калини,
Хай вона звеселить твої очі й літа.

Мені в колиску матінка моя
На щастя й долю цвіт любистку клала,
І дарувала пісню солов’я,
Щоб з нею моя доленька співала.

Любистку цвіт уже не розгублю,
Тепла в душі уже не загасити.
До серця пісню мамину тулю –
Твого й мого життя найкращі квіти.

Хай тобі, матусю, буде якнайкраще.
Я для тебе, рідна, небо прихилю.
Щоб жила ти довго і була здорова, -
Кожен день за тебе Бога я молю.

Я тобі, рідненька, принесу в долонях
З джерела водиці, що ген за селом.
Щоб не знали втоми руки роботящі,
Сивини не було над твоїм чолом.

З літер снується, в’яжеться слово
Ми зі сповитку його всотали:
Мамина пісня, мамина мова
В душу добірним зерням упали.

І проростає тугим колоссям:
Дужі, мужні, зміцнює крила
Мамина пісня, мамина мова -
Ніжна, співуча - довіку мила.

Часом насниться знову і знову
Миле дитинство - чиста криниця,
Мамина пісня, мамина мова -
Світлим промінням в серці іскриться.
Ведуча:
Сьогодні на нашому святі присутні дуже почесні гості. Це молоді, красиві, любі наші бабусі. Яке ніжне, лагідне пестливе це слово. І ми, онуки, мабуть, у двічі дорожчі за дітей. Бо правду кажуть в народі: діти — це діти, а онуки — це справжні діти. Тож, любі, дорогі наші, милі бабусі, щиро вітаємо Вас із цим світлим материнським святом. Добра Вам, щастя, довгих років життя, терпіння та любові до своїх дітей та онуків. І хай ця любов повернеться до Вас сторицею.
Пісня
Геращенко В.
Моїй матері
Виглядай мене, мамо,
                  із далеких доріг.
Знай, що пізно чи рано
                  я вернусь на поріг.
Обійму міцно-міцно
                  горем згорблений стан,
Задивлюсь в твої очі,
                  розцілую вуста.
Жаль, що зцілить не зможу
                  Ран глибоких душі.
Про одне тебе прошу -
                  ти себе бережи.
Виглядай мене, мамо,
                  болем серце не край.
Я на крилах нестимусь
                  у наш сонячний рай.
Через хащі і морок,
                  перешкоди й біду -
Все здолаю, все зможу,
                  а до тебе прийду.
Пісня
Материнське щастя -  у дорослих дітях,
Підросли синочки, наче ті орли.
Промайнули швидко роки журавлями,
Ніби і малими зовсім не були.

Засумує ненька – вже зросли соколи,
Відійдуть від мами й рідного гнізда…
Пам’ятайте, діти, скрізь де не були б ви –
стежка ваша завжди в дім хай поверта.
Пісня
Коли-небудь моя країна
Очиститься від гнилі,
Й розквітне ненька-Україна,
Де люди : щирі, милі
Нову державу розбудують,
Де буде лад та спокій,
А поки нелюди панують,
Йде бій на смерть, жорстокий.
Але здолаємо ми все:
Утому, біль та втрати,
Країна нам — понад усе,
Бо то є наша Мати.
Пісня
 Ведучий:
Мамо! Хай буде світлим кожен твій день. Кожна хвилина. Бо ти не тільки нас породила. Своєю безмежною любов’ю ти навчила нас бути відданими, працелюбними, добрими, милосердними. І не зникне благородство, людяність, поки на світі є матері.
Ведуча:
Хай в житі Вам радість буде,
Процвітайте, як той цвіт,
Дай же, Боже, нашим ненькам
Многих, довгих і щасливих літ.


Джерела:
Н.Шугніло «Цей світ до мене піснею озветься», Луцьк , «Надстир’я» 2012
Г.Оліферчук «Душі моєї золота криниця»,Луцьк «Надстир’я», 2004
http://kk-kgva.org.ua/Sviato_materi.html
bizslovo.org›content/index.php…poeziya…virshi-pro…
http://www.porjati.ru/pozdravleniya/stihi/80322-stihi-pro-ukrainu-na-ukrainskom-yazyke.htmlsvitohlyad.com.ua›dim-i-simya/den-materi…istoriya…


Скачати Сценарій свята до Дня матері "Принесу тобі, мамо, з поля росяні квіти..." https://drive.google.com/file/d/1poPK_vkx9hi12acBBODYEUjzrAnHUV4S/view?usp=sharing

Немає коментарів:

Дописати коментар