неділя, 30 грудня 2018 р.

Сценарій свята в початковій школі "Моя матуся - наче квітка чарівна"

Автор: Лященко Інна Миколаївна
Свято «Моя матуся – наче квітка чарівна»
 1-4 класи

Ведучий. Доброго дня, шановні гості! Доброго дня, любі наші жінки! Сьогодні ми запросили вас на свято, присвячене Міжнародному жіночому дню 8 Березня!
Коли настає весна і на вулицях з’являються перші весняні квіти, в кожному домі, в селі і в місті вітають найкращу половину людства – жінок : найчарівніших, наймиліших, найзагадковіших, найпрекрасніших. Ми   вітаємо наших  мам, бабусь, сестер. Всіх кого ми знаємо і не знаємо. Всіх хто живе поруч з нами і далеко від нас. Посивілих жінок і молодих  дівчат. Низький уклін вам, дорогі жінки, милі мами і бабусі. Хай же буде на Землі довіку прославлена ваша материнська любов.

До нас на свято поспішають галантні кавалери.
Розумні,  виховані всі-
Це справжні джентльмени

                                      /під музику заходять джентльмени /

1 Добрий день, панянки гарні,
любі славні наші пані.

2. Вас вітають джентльмени
Кочерезькі супермени

3. Як тільки ввійшли ми до світлої зали,
Щось трапилось враз
З усіма хлопчаками
Чомусь захотілось уміть танцювати
Весняні пісні для Вас дзвінко співати.


4.Панове! Не знаю , що нас звеселяє.
Чому так душа моя радо співає?
Чому це так сяють обличчя дівчат
І світяться радісно очі хлоп’ят.

5. О! Сер! Це напевно красуня Весна
Магічно на серце хлоп’яче вплива
Бо подих її чарівний, запашний
Відчув на собі і старий і малий.
6. Весна! Весна! Повітря дзвін
І світлий небокрай! 
Очам блакить дарує він
І голосів розмай.

7.Весна! Весна! Як високо
На крилах вітерця
Летять хмарки,
Торкаючись
тонкого промінця.

8.Шумлять весняні ручаї!
Гуркочучи услід,
Ріка на зламанім хребті
Несе піднятий лід.

9.Дерева ще оголені,
У лісі лист старий
Тремтить у мене під ногою,
Шумний і запашний.

10.Під сонце самеє здійнявсь
І там, у вишині,
Незримий жайворон співа
Заздравний гімн весні.

11. Сьогодні привітати хочем        
Ми всіх жінок із Днем Весни
І від усього серця зичим          
Щоб завжди гарними були!
     
12. Для наших сестричок, ласкавих бабусь
Своїх вчителів і рідних матусь
Ми голови низько в поклоні схиляємо
І піснею щирою радо вітаємо.

……………………………………………………………………………………..

Джентльмени! А де це наші дівчата?
Їх щось довго нема серед нас.

Ай справді! Де це вони?

Мабуть, запізнюються.

Не може цього бути! Всі одразу?
. Як, джентльмени, невже ви забули?
 Адже сьогодні 8 Березня!

А-а-а… Тоді зрозуміло,

 Що, що тобі зрозуміло?

Як що? Ну, наприклад, зачіска, сукня і таке інше…

А, напевно наші дівчата
Марафет наводять в цей час.

А взагалі, скажу між нами,
Спізнитись можуть наші дами

Вгамуйтесь, прошу вас, тихіше,
Я чую дівчат  голоси.
Давайте разом їх покличемо.

Всі: Дівчатка, заходьте, чекаєм вас всі!

Під звуки вальсу заходять дівчатка, хлопчики їх зустрічають.
Діти танцюють парами вальс.
Хлопці допомагають дівчаткам сісти на стільці

Ведучий 2. Любі мами, з вашим святом вас вітають наші найменші малята!    (1 клас)

(Сценка  – діалог)
- Куди ми йдемо?
- Щастя шукати.
- А де наше щастя?
- За полями, за лісами та за синіми морями, на високій горі, хмарами закутане.
- А чи дійдемо ми туди?
- Ми ж усі разом.
- Ой, як ніжки болітимуть?
- Швидше виростуть більші.
- Ой, не хочу ходити, ніжки трудити. В мене щастя вдома, коло рідної мами.
Кажуть, що на світі
Сонце найясніше,
Та всміхнеться мама,
І стає тепліше.

Кажуть, що без сонця
Не розквітнуть квіти,
А хіба без мами
Є щасливі діти?

Я до неї серцем
Любо пригорнуся-
Хай сіяє сонце,
Як моя матуся!

Дозвольте сьогодні
Усім побажати
Багато хороших
І сонячних літ
Бабусям і мамам,
Сестричкам в це свято,
Подарувати весь сонячний світ!

Ти всіх світліша, наша ненько!
Моя ти квіточко біленька,
Моя маленька й неозора,
Моя ти втіха і опора.

Моя матуся небесна і земна,
Вона, як білий світ, єдина,
Як білий світ, як білий квіт.
З якого створюється світ!

Пісня 1 класу……………………………………………………………………………………………
Ведучий: Є слово знайоме всім у світі –
Тепліше від сонця миліше від квітів
Воно нас пестує голубить і гріє
І в душу дитячу вселяє надію!
Мама - це радість,
мама – це пісня
Мама – це квіточка,  сонячний світ!
(Дівчатка 1-4  класів)
Моя матуся, немов ромашка-ніжна і тендітна,
Така ж чарівна, як любов сама.
Вона завжди ласкава і привітна,
така-найкраща лиш вона одна.

 Моя матуся- лісовий дзвіночок!
І синь небесна у її очах.
І ллється срібно мамин голосочок
У ніжній мові, у дзвінких піснях.

Як незабудки в мами світлі очі
І ніжні руки- пелюстковий цвіт!
Вона найкраща, я сказати хочу,
Мене веде за руку в білий світ!

А на конвалії краплиночки роси.
І стільки ніжності у квітці цій-без меж!
І сили, й магії, любові і краси...
Моя матуся схожа з нею теж!

Моя матуся, мов підсніжник ніжний!
 В ній дух і сила незборима є.
І хоч у квітки колір білосніжний,
Та є жага, щоб довести своє!

Троянда-диво
Що є красивіше!
Погляньте, скільки радості цвіте!
Троянда й мама в світі наймиліші,
Я хочу, мамочко, щоб знала ти про це!

Тюльпани- дуже гарні квіти,
Такі всі різні у саду цвітуть.
На маму схожі. Недаремно ж діти
У свято мами радо їх несуть.

Гербери - квіти просто дивовижні.
 Яскраві, кольорові, осяйні.
Вони бувають надзвичайно ніжні,
На рідну маму схожі так мені.
А крокуси. Яка краса чарівна!
Природи несказанна дивина!
Моя матуся, ніби та царівна,
Як диво-квітка і сама весна!

Моя матуся, мов краса-лілея!
Що пишно розквітає в квітнику.
Пишаюся я мамою своєю,
Люблю її, красиву і струнку!

А ви айстри бачили? Ніби зірочки!
Кольорові, радісні, чарівні і світлі!
У моєї матінки вигляд теж такий
Й очі в неї лагідні, добрі і привітні!

Нема кращого нічого, як волошки в житі.
 В них така чарівність і краса своя.
Кращої, як мама, то ж немає в світі!
На волошку схожа матінка моя.

Ніжні фіалки землю вкривають.
Всюди весна і сміх!
Рідну матусю із святом вітаю!
Мамочка схожа на них.

Синенькі проліски !Вони повсюди,
їх сонячні лоскочуть промінці.
 Їм усміхаються прохожі люди.
На маму схожі диво-квіти ці!

Півонії яскраві, кольорові
У них життя буяє і цвіте.
На маму схожі квіти ці казкові.
Я хочу, щоб дізнались всі про це!

Як же гарно повсюди бузок зацвітає,
Ніби свято на цілій землі!
Моя матінка вроду таку ж гарну має
 І до матінки горнуться діти малі.


Червоні маки, мов вогнем струмують,
Горять, як полум'я приваблюють усіх.
Немов матуся, нам любов дарують
І щастя й радість і веселий сміх!

Ірис- це квітка справді дивовижна,
Яскрава, гарна, дивна і струнка.
Моя матуся, мов ця квітка ніжна,
Струнка і гарна, як ірис- така!

В нарцисах стільки ніжності п'янкої
І вроди дивної. В них аромат весни.
Матусенька - цінителька краси такої,
Що навесні на землю йде і в сни.

А маргаритки все собі квітують
 З весни до осені, та взимку ще цвітуть.
Тепло і радість людям всім дарують,
До серця кожного, як матінка, ідуть.

Зацвів жасмин й земля враз посвітліла
 І в мами усмішка чарівна ожила.
Здається, що ростуть в людини крила-
В природі стільки радості й тепла!

Красиво ж як ,коли цвітуть жоржини,
В них стільки кольору і сонця цвіт!
Найкращі квіти, мабуть, для людини
І мама любить їх з дитячих літ!

От гладіолус - дуже квітка мила!
У ній стремління жити і політ!
Жага творити і нестримна сила.
І мама теж, як квітка, йде у світ!

Біля хати, край віконця
Квітнуть мальви чарівні.
В них любов і промінь сонця,
Ніби матінка вони.


А чорнобривці, мабуть,-це бабусі,
Чогось завжди здається так мені.
З бабусями так добре, я сміюся,
Вони всі добрі, милі, чарівні!
                                               
Всі квіточки великі і маленькі
Ми склали в чарівний букет
І подаруєм їх для матінки, для неньки
А Вам розкриєм наш секрет.

Бо й справді мами нам на квіти схожі.
Леліють нас у щасті і теплі.
Самі ж чарівні, гарні і пригожі
Неначе квіти на святій землі.

Пісня……………………………………………………………………………

Ведучий. В цей день також хочеться привітати наших любих бабусь.
Зі святом вас, рідні, кохані, шановні, прекрасні. Нехай весна живе у вашому серці. Щодня, за будь-якої погоди та при будь-якому настрої. А настрій – нехай вам забезпечують ті, хто поряд, хто любить вас і кого любите ви.

    Свою бабусю знаю
Я вже тривалий час.
Веселу вдачу має
І дуже любить нас.

Замислиться бабуся,
Зажуриться на мить
А потім знов сміється,
Ласкаво гомонить.

З бабусею своєю
Дружу давно-давно,
І ми — скажу вам — з нею
В усьому заодно.
Вона, моя бабуся,
Найкраща у житті,
А руки у бабусі —
Ну просто золоті.

Пісня………………………………………………………………………………..

Ведучий: Дорогі наші матусі
Дівчатка, вчителі, бабусі,
В цей чудовий день весни
Джентельмени -хлопчаки
Вам вітання принесли.

Частівки від хлопчиків (реп?)

1.Вас із святом ми вітаєм
Неповторним весняним
І частівки проспіваєм
Мамам рідним,дорогим.

2. А сім'я у нас велика
Я кажу це неспроста.
Є у мене мама й тато
Ще й малесенька сестра.

3.0й, сьогодні в мами свято
 І на кухні у нас тато
Тато так обід варив,
Мало кухні не спалив.

4.Я для мами теж трудився
У тазок води налив.
Наш будильник запилився
То я з милом його мив.

5.Ой відкриті ми хлоп’ята
 не уміємо тужить.
 Без частівок веленьких
 Нам і часу не прожить.

6.Якби знали наші мами
Як ми готувалися
То прийшли б усі до школи
А не зазнавалися.


7. Сестра мамі помагала
 І на кухні прибирала.
Так посуду вона мила,
Що тарілки перебила.

8.Ми салат святковий з татом
Готували мамі в свято.
Коли котик скуштував,
Цілий день і ніч нявчав.

9.Шили разом ми із татом
Подарунок сестрі в свято
 Мало бути у нас плаття-
Вийшла стрічка в коси Каті.

10.Раз у рік на свято мами
Я у руки віник взяв.
Залишилася від нього
Три соломинки усього.

11.Ось почистити на свято
Думав сковороду я
А тоді чотири дні
Мене мила вся сім'я.

12. Наймиліші, найдобріші
Дуже любимо ми Вас.
 А тепер ловіть скоріше
 Поцілуночки від нас!

13.Ми частівки Вам співали
Чи сподобались, чи ні
А тепер ми Вас попросим,
Щоб поплескали усі!

Ведучий: Кожне дитяче свято не обходиться без ігор, то ж і ми давайте зараз пограємо. Мені потрібно 2-3 матусі і їхні діти.
Мати і дитина стають спиною один до одного і на мої питання тільки кивають головою.


 Чи любить ваша дитина вставати рано?
 Чи застеляє постіль?
 Чи любить їсти манну кашу?
 Чи любить читати книжки?
 Чи миє посуд?
 Чи ходить в магазин?
 Чи ділиться своїми секретами?
 Чи любить танцювати?
 Чи робить зарядку?
 Чи хоче йти до школи?
 Чи любить їсти гороховий суп?
 Чи прибирає в своїй кімнаті?

…………………………………………………………………………..

Ведучий. Рідні, кохані, шановні, прекрасні жінки. Нехай весна живе у вашому серці. Щодня, за будь-якої погоди та при будь-якому настрої. А настрій нехай вам забезпечують ті, хто поряд, хто любить вас і кого любите ви.

Ще до того, як в цім залі
Перед мамами з’явиться
Біля дзеркала стояли
Ми хвилин, напевно, з тридцять.

 Поправляли брюки, складки,
Щоб було усе в порядку!
І спочатку поодинці
Ну, а потім всі разом
Ми розказували вірші
Разів триста чи п’ятсот!

Щоб сказали наші мами
Посміхнувшись від душі:
Ой до чого ж наші діти
Гарні! І чудові всі вони.

 Хай дзвенить повсюди пісня
Про найкращих наших мам!
Ми за все, за все на світі
Щиро дякуємо вам!

……………………………………………………………………………

Сьогодні у світлому залі
Під поглядом теплих очей
Ми вас, наші мами, вітаєм
Від імені вдячних дітей!


Любов над нами сонцем світить,
Ми гріємось в твоїм теплі.
Вклонімось мамам вдячно, діти,
Низесенько, аж до самої землі!

………………………………………………………………………………………
    Є немало мам на світі,
    Мами добрі, мами світлі,
   Та одна наймиліша
   Хто вона ? Скажу Вам я
   Рідна матінка моя.

     У моєї мами руки золоті
     Очі карі, вії довгі і густі!

     А моя матуся
 схожа на веселку
     Бо така чудова
 і така весела!

    А моя як ніжний
 лісовий дзвіночок
     Ніжні в неї руки,
ніжний голосочок!

    А моя матуся гарна ,як калинка
    В неї чорні брови, губки, як малинка!

    Моя матінка привітна
    Гарна ніжна ,як весна,
    І ласкава ,і тендітна
    Ніби пролісок вона.
   Ваші мами гарні,
   З Вами згоден я
   Та найкраща мама
   Все ж таки моя!

   І моя красуня!
   Ніде правди діти,
  Мабуть тут зібрались
  Всі красуні світу.
 
Кожен любить свою маму,
   Бо вона найкраща .
   Найдорожча нам людина –
  Люба матінка єдина!
Якби сердець я вісім мав
   Матусю, всі б тобі віддав!

Пісня……………………………………………………………………………..

 Милі наші матусі
Ми Вам шану складаєм
І признатися мусим
Що без Вас нас немає.

 Хай хоч і в маленькім ділі
Та руки в нас уже умілі
Для Вас, наші славні мами
Ростемо помічниками.
І подарунки змайстрували своїми власними руками.

                                              (Вручення подарунків мамам)
Матінко рідна! Сонечко ясне!
Ти в цілім світі для мене найкраща!
Ти найпрекрасніша, і найдобріша,
Ти, моя матінко, найчарівніша!

Ти у мене наймиліша,
Найрідніша, найгарніша,
Ти у мене най... най... най..., ненечко моя.
За добреє серце, за щиру опіку
Будь благословенна від нині до віку.

……………………………………………………………………………………..
Ви повірте, ми вас любим,
І цілуєм, і голубим.
Та, на жаль, ми знаєм,
Що й неслухняними буваєм.

Вибачте, рідненькі,
Бо й самі не знаєм,
Чому це так виходить,
Чому це так буває.

Бува не раз, ми скажем прямо,
що через нас сумують мами.
Тож всі сьогодні просим вас:
 Всі:    «Пробачте, любі мами, нас!».

Кліп-флешмоб «Мама. Всем мамам посвящается.»

 Ми любим Вас, кохані наші мами.

Ми вас благаємо бути завжди з нами.

Ми хочемо ,щоб завжди Ви раділи.

І, щоб в житті ніколи не хворіли.

Бажаємо всім Вам щастя і терпіння.

Здоров'я від землі і від води.

Краси і радості, щасливого цвітіння.

Всі: Щоб довго Ви були в нас молоді!

Ведучий: Шановні наші мами, бабусі, працівники школи! Шановні гості!
Ось і підійшло до кінця наше свято.Ми вас вітаємо зі святом весни, жінки, матері.Бажаємо вам здоров׳я, щастя, достатку, сонячної долі.
Щоб ваші діти і онуки завжди приносили вам тільки радість

Скачати Сценарій свята в початковій школі "Моя матуся - наче квітка чарівна" https://drive.google.com/file/d/1LDa0kOWAa8qFVFSfztECSWg-gtrpVUQH/view?usp=sharing

Немає коментарів:

Дописати коментар