субота, 29 грудня 2018 р.

ДЕНЬ МАТЕРІ 2014


ДЕНЬ МАТЕРІ 2014

Музичний номер

Дорогі гості! Милі, добрі наші мами! Дозвольте у цей теплий весняний день сердечно привітати вас із Днем Матері! Побажати здоров’я, миру, сімейного благополуччя. Сьогодні ми з вами зібралися, щоб висловити пошану найдорожчій людині, перед якою ми завжди в неоплатному боргу.

І ця людина називається прекрасним іменем – мама. Любов материнська не має меж. Вона захищає нас, зігріває, береже від лиха. Мати – захист і притулок для дитини, вона її опора і совість. Все, що є в нас найкращого, все від неї, від рідної неньки. І як би далеко чи близько ми не були, ми завжди повинні пам’ятати матір.

Слово "мама” росте з нами тихо, як ростуть дерева, сходить сонце, розцвітає квітка, як тихо світить вечорова зоря, і гладить по голівці рідна рука. Мати – захист і притулок для дитини, вона її опора і совість. Все, що є в нас найкращого, все від неї, від рідної неньки.

Музичний номер

У травні, коли прокидається від сну природа, коли дзвенить у блакиті пташиний спів, коли травами і квітами замаїться земля, теплий весняний вітер приносить до нас Свято Матері.
Мама… Це прекрасне слово, яке промовив кожен із вас першим. Скільки спогадів і тепла таїть це магічне слово.
У мами найдобріші і найласкавіші руки, вони все уміють.
У мами найвірніше і найчутливіше серце - в ньому ніколи не згасає любов, доброта, ніжність.

Пісня «Мамочка моя» 

Я Тебе вітаю із великим святом.
Я Тобі бажаю радості багато.
Хай сміється сонце з голубого неба,                                
І троянда перша зацвіте для Тебе.


Я пркидаюсь рано, -
Тихенько лежу, не всаю.
Тільки спросоння погляну,
Бачу матусю свою.
Мати – досвітня пташинка.                       
Здосвітку віч не зімкне.
Ходить по хаті навшпиньки,
Щоб не збудити мене.
Мати – то сонечко рідне,
Тепле, ласкаве, земне.
Слово її заповітне
Гріє й тривожить мене.


Матусі любі! Наші милі неньки!
Ми всі ваші рідні сини.
І зараз Вас вітаємоз найсвітлішим святом -
Чудовим святом радості і краси.



Сценка “Що подарувати мамі (Василько і Вітя)”

Ми з товаришем гуляли,
Ми серйозно розмовляли
І не посварилися,
А порозумілися.
-Знаєш, Вітя, - мовлю я,
Краща мама - це моя!

Вітя.
Ні,
Сперечатись нащо?
Мусиш вірити мені, -
Моя мама краща.

Василько.
Я товариша любив,
Сперечатись не хотів,
І повірили тому
Він мені, а я йому.
І обом приємно нам -
І мені і Віті (показує на Вітю)
Значить кожна з наших мам
Є найкраща в світі.
Танок бальний 

Матусю моя дорогенька!
Це свято даруєм тобі.
Яка ж бо ти ніжна, рідненька,
А очі які голубі!

Такі голубі, ніби небо,
Мов проліска синього цвіт.                       
Ніколи їм плакать не треба.
Хай радість несе їм привіт!

Ми любимо вас, кохані наші мами.
Ми вам бажаємо здоров'ячка багато.
Ми хочемо, щоб ви завжди раділи
І щоб в житті ніколи не хворіли.

Пісня «Мама»
Кажуть, що на світі
Сонце найсвітліше
Та всміхненться мама -
І стає світліше.

Кажуть, що без сонця
Не рощзквітнуть квіти.
А хіба без мами
Є щасливі діти?

Я до неї серцем
Любо пригорнуся
Хай сіяє сонце
Як моя матуся.
Любі мами, з вашим святом
Вас вітають хлопчики й дівчатка!
Ми вас, мами, зустрічаєм
І віршами, і піснями,
Ми вас дуже всіх кохаєм,
Наші ніжні, рідні мами.
Акробатичний етюд

            У кожного з нас є мама. Навіть у наших матусь. Сива, лагідна, мудра бабуся. Хто ще вміє так цікаво розповісти казку, дібрати ласкаве слово, дати мудру пораду. Тож, не дивно, що серцем своїм ми тягнемось до бабусі.

Пісня  про бабусь

Сценка «Три матусі» 

Мама! Найдорожче слово в світі!
Де б не був ти, що б ти не робив,
Назавжди вона твій шлях освітить
Ніжним серцем, відданим тобі.

Коли б з’явився в мене
Чарівний килимок,
На тому килимкові
Злетів би до зірок.
Щоб зірку найяснішу    
За хмарами дістати,
І дорогій матусі
Її подарувати.
Танок циганський  

Гарна ти, матусю,
Люба, дуже мила!
Ти мене ще змалку
Звичаю навчила.
І щодня навчаєш,
Як любить родину,
Мову нашу гарну,
Рідну Україну.
Буду українка,
Як і ти, матусю,
І за ту науку
Я тобі вклонюся.
Танок «Хорошие девчата»  



Мріють крилами з туману лебеді рожеві,
Сиплють ночі у лимани зорі сургучеві.

Заглядає в шибку казка сивими очима,
Материнська добра ласка в неї за плечима.

Ой біжи, біжи, досадо, не вертай до хати,
Не пущу тебе колиску синову гойдати.

Припливайте до колиски, лебеді, як мрії,
Опустіться, тихі зорі, синові під вії.

Темряву тривожили криками півні,
Танцювали лебеді в хаті на стіні,

Лопотіли крилами і рожевим пір'ям,
Лоскотали марево золотим сузір'ям.


Танок «Лелеченята» 



Сценка ТРИ МАМЫ
Действующие лица:Ведущий,Таня,Мама,Бабушка
В центре зала или на сцене стол, три стула.На одном из стульев сидит кукла.На столе блюдо с четырьмя ватрушками).
Ведущий:



Наши дети так упрямы!
Это каждый знает сам.
Говорят им часто мамы,
Но они не слышат мам.
Танюша под вечер
С прогулки пришла
И куклу спросила:


Входит Таня, подходит к столу и присаживается на стул, куклу берет на руки.

Таня:
Как, дочка, дела?
Опять ты залезла под стол, непоседа?
Опять просидела весь день без обеда?
С этими дочками просто беда,
Скоро ты будешь, как спичка, худа.
Иди-ка обедать, вертушка!
Сегодня к обеду ватрушка!

Ведущий:
Танюшина мама с работы пришла
И Таню спросила:
Входит мама, садится на стул около Тани.

Мама:
Как, дочка, дела?
Опять заигралась, наверно, в саду?
Опять ухитрилась забыть про еду?
Обедать кричала бабуся не раз,
А ты отвечала: сейчас да сейчас.
С этими дочками просто беда,
Скоро ты будешь, как спичка, худа.
Иди-ка, обедать, вертушка!
Сегодня к обеду ватрушка!

Ведущий:
Тут бабушка — мамина мама — пришла
И маму спросила:
Входит бабушка с палочкой, подходит к столу и садится на третий стул.

Бабушка:
Как, дочка, дела?
Наверно, в больнице за целые сутки
Опять для еды не нашлось ни минутки,
А вечером съела сухой бутерброд.
Нельзя же весь день сидеть без обеда.
Уж доктором стала, а все непоседа.
С этими дочками просто беда.
Скоро ты будешь, как спичка, худа.
Иди-ка обедать, вертушка!
Сегодня к обеду ватрушка!
Все едят ватрушки.

Ведущий:
Три мамы в столовой сидят,
Три мамы на дочек глядят.
Что с дочками сделать упрямыми?

Все трое: Ох, как не просто быть мамами!

Виходять всі учасники



На світі добрих слів живе чимало,
Але всіх добріше і ніжніше одне:
З двох складів, просте слово «мама».
І немає слів рідніше, ніж воно!

Вас вітаємо всією душею,
Щоб ви сяяли красою,
Бажаємо щастя назавжди,
Щоб не боліли ніколи.

Щоб вдома, на роботі
Були ви завжди в пошані.
Веселіться, не нудьгуйте
Частіше, мами, відпочивайте.

Ми хочемо, щоб без причини
Вам дарували всі квіти,
Посміхалися щоб чоловіки
Все від вашої краси.



Нехай негаразди і печалі
Обійдуть вас стороною.
Щоб кожен день тижня
Був для вас як вихідний.

Діти (всі разом). Ми вас любимо!




 Скачати  сценарій "ДЕНЬ МАТЕРІ 2014" https://drive.google.com/file/d/1fpyFl4wyKl-nGSnrfpeqOQIGtYyiu3gg/view?usp=sharing




Немає коментарів:

Дописати коментар