середа, 19 грудня 2018 р.

Сценарій "8 березня у початковій школі"

Автор: Чепіга Людмила Олександрівна


Свято 8 Березня «Для мам і бабусь».
Опис матеріалу: сценарій призначений для організації свята на 8 березня в початковій школі.
1-й учень-читець
Чому це надворі
Блищать мов перлини
І чисті й прозорі
Грайливі краплини?


2-й учень-читець
Чому ж це так жваво
Струмочок співає?
Чому так ласкаво
Нам сонечко сяє?

3-й учень-читець
Тому що весела,
Ясна, чарівна
На мамине свято приходить весна.

4-й учень-читець
Радіє все живе навколо,
Тепла весняного багато.
Сьогодні день такий чудовий,
У наших мам сьогодні свято.

5-й учень-читець
Іде весна – пташки співають,
Хмаринки білі пропливають.
І дощик вранці землю вмив,
Веселку в небі розбудив.

6-й учень-читець
Весна ласкава і хороша
Приносить тепле сонце нам.
Весна-красуня дуже схожа
На наших добрих, любих мам.

7-й учень-читець
На мамине свято земля оживає
І сонечко в небі так ясно сіяє!
І вас, наші рідні і любі матусі,
І вас, наші рідні, ласкаві бабусі,
Із святом жіночим вітаємо Вас!

Всі разом: Прийміть найщиріші вітання від нас!

Худ номер  «Весняна пісня»

Ведучий:  Весна іде і все радіє
   Вона сердечко наше гріє.
Весна іде немов царівна,
Зелена, сонячна, чарівна.

Виходить дівчинка Весна.

Весна.
 Знаю, ждуть мене усюди,
Виглядають із вікна.
Я приношу радість людям,
А зовусь – Весна-красна.
Я мандрую лугами й лісами,
Встеляю землю килимами.
Заквітчую рідну землю,
Щоб усім було весело.
Я теплом людей зігрію
І здоров’я вам навію.
Ведучий: Ой, Весно, Весно, що ти нам принесла?
Весна.
Я принесла веселий струмочок,
І звичайно, зелений листочок.
А ще квіток багато,
Щоб вітати маму з святом.
Я принесла день весняний,
І звичайно, свято мами.

Худ номер  «Свято мами»

Ведучий1: Мама… Це прекрасне слово, яке промовив кожен із вас першим.
Ведучий2: У мами найдобріші і найласкавіші руки, вони все уміють.
Ведучий1: У мами найвірніше і найчутливіше серце - в ньому ніколи не згасає любов, доброта, ніжність.

1-й учень-читець
Знайте наші дорогенькі бабусі і неньки - ви нам потрібні завжди, ми постійно потребуємо вашої любові і допомоги.
Ведучий2: Отож, будьте завжди як Весна: ніжні, милі, ласкаві, а головне здорові.

Сценка “Що подарувати мамі (Василько і Вітя)”
(Виходить Вітя)
Ми з товаришем гуляли,
Ми серйозно розмовляли
І не посварилися,
А порозумілися.
-Знаєш, Вітя, - мовлю я,
Краща мама - це моя!

Вітя.
Ні,
Сперечатись нащо?
Мусиш вірити мені, -
Моя мама краща.

Василько.
Я товариша любив,
Сперечатись не хотів,
І повірили тому
Він мені, а я йому.
І обом приємно нам -
І мені і Віті (показує на Вітю)
Значить кожна з наших мам
Є найкраща в світі.

Вітя. Правда, Васильку, правда: Наші мами дуже хороші. І подарувати дуже хороше їм треба, дуже гарне.
Василько. Так от я ж про це й думаю… А ти, Вітю, вже придумав.
Вітя. Придумав! Отакенне велике - велике і цікаве-цікаве!
Василько. То скажи, що саме?!
Вітя. Я хочу мамі великого щастя! Хочу подарувати справжнього великого, світлого щастя.
Василько. А ще всім мамам, вчителям, бабусям наше сердечне весняне вітання.
Худ номер  «Танець джентельменів»

2-й учень-читець
Здрастуй березень наш крилатий.
Перший місяць весни - світлий день.
Здрастуй 8 Березня - свято
Всіх дівчаток , мам та бабусь.

3-й учень-читець
З Днем 8 Березня
З святом ніжним, світлим
Мами наші любі,
Бабусі наші милі
Ми від усього серця
Вас вітаємо щиро!

4-й учень-читець
Спасибі вам, рідні мами,
Що ви тут сьогодні з нами!
До вас наше перше слово
Матусі, бабусі, сестрички, подруги,
Будьте здорові!

5-й учень-читець
Матусі любі! Наші милі неньки!
Ми всі ваші рідні сини.
І зараз Вас вітаємоз найсвітлішим святом -
Чудовим святом радості і краси.

6-й учень-читець
Матусю моя дорогенька!
Це свято даруєм тобі.
Яка ж бо ти ніжні, рідненька,
А очі які голубі!

7-й учень-читець
Такі голубі, ніби небо,
Мов проліска синього цвіт.
Ніколи їм плакать не треба.
Хай радість несе їм привіт!

8-й учень-читець
Ми любимо вас, кохані наші мами.
Ми вам бажаємо здоров'ячка багато.
Ми хочемо, щоб завжди ви раділи
І щоб в житті ніколи не хворіли.

Худ номер «Моя мама найкраща у світі»

9-й учень-читець
Сьогодні у світлому залі
 Під поглядом теплих очей
 Ми вас, наші мами, вітаєм
 Від імені вдячних дітей!

10-й учень-читець
  Ще до того, як в цім залі
 Перед мамами з’явиться
 Біля дзеркала стояли
 Ми хвилин, напевно, з тридцять.

  11-й учень-читець
Поправляли брюки, складки,
 Щоб було усе в порядку!
 І спочатку поодинці
 Ну, а потім всі разом
 Ми розказували вірші
 Разів триста чи п’ятсот!

  12-й учень-читець
Щоб сказали наші мами
 Посміхнувшись від душі:
 Ой до чого ж наші діти
 Гарні! І чудові всі вони.

  13-й учень-читець
Хай дзвенить повсюди пісня
 Про найкращих наших мам!
 Ми за все, за все на світі
 Щиро дякуємо вам!

Худ номер «Пісня для мам»

14-й учень-читець
Кажуть, що на світі
Сонце найсвітліше
Та всміхненться мама -
І стає світліше.

15-й учень-читець
Кажуть, що без сонця
Не рощзквітнуть квіти.
А хіба без мами
Є щасливі діти?

16-й учень-читець
Матері низенько вклоніться,
До її ручок прихиліться,
Та кажіть: “Люблю я тебе, ненько!
Моя дивна, моя матінка рідненька”

17-й учень-читець
Любі мами, з вашим святом
Вас вітають хлопчики й дівчатка!
Худ номер танець   «Пантоміма»

18-й учень-читець
Рідні бабусі!
Ми ваші внучата,
Радісно з вами
Нам свято стрічати.
Добрі бабусі!
Вас люблять всі діти.
Мудрим бабусям
Шлемо ми привіт!

19-й учень-читець
Ти всіх світліша, моя бабцю й ненько,
Моя ти квіточка біленька,
Моя миленька й неозора,
Моя ти втіха і опора.

20-й учень-читець
Моя небесна і земна,
Моя, як білий світ єдина,
Як білий світ, як білий квіт,
З якого створюється світ.

21-й учень-читець
Щиро вітаємо тисячу раз.
Щастя бажаєм в святковий цей час!
Сили вогненної, праці натхненної,

22-й учень-читець
Радісних літ,
Серцем гарячим прийміть
Наш палкий, сердечний привіт!

 23-й учень-читець
А давайте заспіваєм
 Пісню про бабусю.
 І бабусі, я це знаю, -
 Всі зрадіють дуже.

Худ номер «Бабуся сонечко»

1-й учень-читець
В цей день поспішаємо привітати
Милих мам, таких рідних,
Добрих бабусь премудрих,
Однокласниць бешкетних!

2 й учень-читець
У жіночий день - 8 березня -
Починається весна;
Жіночий свято відзначає
Наша славна країна.
Дорогі наші мами,
Вас рідніше серця немає!
Шлемо вам в день 8 Березня
Самий теплий наш привіт!

3-й учень-читець
Вітаємо всіх ми дам
Зі святом весняним!
І хочемо вам побажати
Радості, веселощів.

4-й учень-читець
 Щоб сонце вам світило,
І квіти для вас цвіли,
Щоб вічно молодими
Були ви завжди у нас.

5-й учень-читець
Ми бажаємо нашим мамам
Ніколи не сумувати.
З кожним роком все краше
І поменше нас лаяти.

6-й учень-читець
Чудове свято зустрічали
 Сьогодні ми разом із вами.
 Із днем жіночим привітали,
 Всіх вас, бабусі, сестри, мами!

Худ номер  «Танець «

7-й учень-читець
Хочемо привітати всіх наших милих дорогих учителів.
 Коли ви поруч – сонце сяє,
 І веселіш птахи співають.
 І кожна з вас несе тепло,
 Надію, щастя і добро!
Нехай негаразди і печалі
Обійдуть вас стороною,
Щоб кожен день тижня
Був для вас як вихідний.

Худ номер «Я весна»

8-й учень-читець
Весна пробуджує від сну
Всю нашу землю чарівну
Куди ступає сонце сяє
Усе навколо оживає.

9-й учень-читець
З нею березень іде на свято
Щоб усіх дівчаток привітати.

10-й учень-читець
А дівчатка, а дівчатка
Як з журналу мод зійшли
В дитсадочку на початку
Не такі ви всі були

11-й учень-читець
Як же можна не змінитись
Адже почалась весна
Тільки сонце. Тільки квіти
І любов несе вона

12-й учень-читець
Дорогі наші дівчатка
Щиро вас вітаємо
І усякого добра
Щиро вам бажаємо.

13-й учень-читець
Ще бажаєм дуже вам
Стати подружками нам
Щоб із нами ви дружили
Нас не били, не сварили.

14-й учень-читець
З вами весело нам всюди
І сьогодні скажем ми
Щоб кохати всіх вас будем
Дайте трохи підрости.

Худ номер «Вальс»

1-й учень-читець
До свята ми старанно готувались,
Співали, танцювали, розважались.
А ще своїми вправними руками
Зробили подарунки любій мамі!

2-й учень-читець
Закінчується веселе свято,
Вірші та співи були в нас.
Тож, любі мами та бабусі,
Прийміть в дарунок пісню цю від нас.

Худ номер «А ми бажаєм вам добра»


Скачати сценарій "8 березня у початковій школі"

Немає коментарів:

Дописати коментар