четвер, 27 грудня 2018 р.

Сценарій "Перед днем Валентина"

Автор: Дзюк Катерина Андріївна
Ангел 1. - Доброго вечора, дорогі гості!
Ангел 2.- Ми раді вітати вас сьогодні , у цей день - радості, кохання, надії!
Ангел 1. - Ми - Ангели, що принесли гарну звістку прямісінько із небесного
Раю!
Ангел2. - Звістку про те, що сам святий Валентин відвідає нашу школу !
Ангел 1. - А що він нам принесе - побачимо далі.
Ангел 2. - Зустрічаємо святого Валентина!
( Оплески).   Входить святий Валентин.
Святий Валентин. - Вітаю всіх із цим чарівним святом! Гадаю, що ви вже все про мене знаєте. Що я - добрий святий , який допомагає закоханим! У мене є до вас питання: чи є закохані в цьому залі ? Підійміть руки!  ( Чекає)




- Для цих щасливців я дарую гарячі серця - символ їхнього кохання!!!
- Забирайте ці серця , вони чарівні!!!
( Ангели беруть кошик із серцями й розносять поміж рядами). У цей час звучить лірична музика , сцена закривається для зміни декорації.
- А для всіх інших , що тільки очікують на прихід цього прекрасного почуття, розповім повчальні історії, що сталися не без моєї участі й дуже далеко звідси.
***
- І так - у далекому лісі жила собі Баба Яга...


- піч, стілець, лахміття, сидить Баба Яга.
Баба Яга . - Ох-ох-ох! І важке ж у мене життя Самотня, одинока, не молода!
Та ще й одна нога у мене кістяна, ось ( гупає ногою у валянку). Зате інша - набагато краща ( виставляє ногу у колготках в сіточку, в червоному туфлі, із червоним бантом).
Але... ( зітхає) - хто її побачить у цих непрохідних хащах!!!
 А мої коси?!! ( кричить із розпачем, встає, зриває із голови хустку. На голові пишна зачіска, бант).
 А мою сукню хто тут оцінить ?!! ( Скидає куртку , під нею плаття у блискітках).
 Ой! І яка ж я красуня! Правда?! ( підходить до краю сцени й питає у залу)- Не чую?! ( слухає вигуки із залу)
- Якось я вам не вірю. Спитаюся краще у свого чарівного дзеркала.
Агов! Де там моє дзеркало?
( З-за куліс виходить хатина на курячих ніжках, стає біля Баби Яги і простягає їй дзеркало . Баба Яга сідає біля дзеркала).
- Дзеркало ! Хоч ти скажи мені правду : я гарна?
Дзеркало . - Ти найпотворніша з усіх жінок на світі!
Баба Яга ( плаче) . - Я так і знала . А ви !!! ( показує на зал) Мене обманули!!!
Але я - жінка, і теж хочу бути щаслива !
Пісня " Ніхто мене не любить" , Баба Яга "співає".
Баба Яга. - Дзеркало! Ти - чарівне , все знаєш, що у світі робиться, скажи : хто мені зможе допомогти ?
Дзеркало . - Є тільки один чоловік у світі, що здатен допомогти такій страшній бабері .
( З-за хатинки висовується рука з " іконою" - портрет у рушнику , дає Бабі Язі). - Це святий Валентин, і ось - його ікона. Помолись, попроси допомоги.
Баба Яга ( бере ікону, трясе нею у повітрі, цілує, знову трясе, кричить щосили). - Святий Валентине! Допоможи мені !!!
( тут - гасне світло , вмикається, гасне, " гримить грім", вмикається світло - входить святий Валентин).
Святий Валентин. - А хто тут мене гукав? Я вже йду!
Баба Яга.  - Це я тебе кликала!
Святий Валентин . - Що тобі треба?
Баба Яга. - Я хочу бути коханою, як і всі жінки, допоможи мені!
Святий Валентин. - Я допомагаю всім, хто мене просить про допомогу, отже допоможу і тобі. На ось - дарую тобі це чарівне серце , тримай його при собі - і скоро зустрінеш ту любов , на яку ти гідна!
( Баба Яга бере серце , притискає до себе , підстрибує від радощів).
Пісня " Рома" ( Вінтаж) - Баба Яга співає , танцівниці танцюють).
Після пісні вбігає Кощій  на середину сцени,роззирається довкруги.
Кощій. - Ой, як горить - палає у мене все всередині! І чого так тягне до цього темного лісу?! І що мені робити у цих хащах ? Тут навіть нема нікого , кого б я міг скривдити! Але - щось і зла робити не хочеться . Палить мені нутро якесь дивне бажання! Не розумію!
Пісня " Бель" ( " Нотр - дам - де - парі", партія Квазімодо) - співає Кощій...
Кощій ( помічає Бабу Ягу) .- Я закохався у тебе, моя мила! Яка ж ти потворна, яка зла , істерична, яка гарна ми з тобою пара!
 Баба Яга. - Дякую тобі, святий Валентине! Тепер і у мене є кохання!
Пісня " Ты такая страшная"- співає Кощій.Баба Яга пританцьовує.




- закриті куліси, за ними готується трон Водяного , болото.
Ангели ( перед кулісами).
Ангел 1 . - Ось так святий Валентин допоміг цій не дуже гарній , немолодій та одинокій жінці , що до того ж живе у глухій глушині.
Ангел 2 . - Він справжній чарівник!
Святий Валентин. ( виходить до Ангелів). - А ось ще одна історія, і сталася вона у непрохідному болоті , де володарює Водяний!
( Відкривається сцена, на троні сидить Водяний, біля нього свита - жаби, п’явки, мухи, вужі).
Пісня " Я Водяной" ( Співає Водяний, свита танцює).
Водяний. - Ой, і сумно ж мені в моєму гнилому болоті ! Хоч і маю біля себе повно всілякої наволочі - ось цих п’явок, жаб, мух, комарів і гадюк! Але - то така погань! А я хочу справжнього кохання !!! Світлого! Блискучого! Синього, як море!!!
 Жаба 1. - Але ж у нас так гарно смердить! ( дмухає на Водяника димом).
Жаба 2. - А скільки всілякої мошкари1 ( сипле на Водяника папірцями).
П’явка 1. - А яка бридка твань, які зелені смердючі калюжі! ( хлюпає зеленою водою із банки).
П’явка 2. - Як гарно! Що тут у на тільки не гниє! ( показує поламану ляльку).
Гадюка. - Чому ж ти із нами сумуєш, володарю? ( сипле на Водяника квітами).
Водяний ( встає). - Набридло!!! Набридло мені все! Я хочу чогось світлого ! Чогось нового ! Женитися я хочу!
 Жаби, П’явки, Гадюки ( хором). - А ми? А ми ? А ми ?
Водяний. - Хочу зустріти красуню , але не знаю - як ?
( Тут заходять попід руку Баба Яга із Кощієм . Баба Яга несе великий букет квітів, на голові - весільний віночок і фата).
Водяний. - О!!! А це що таке?!!
Баба Яга. - Не бачиш? Любов у нас!
Кощій. - Гуляємо собі біля озера. А що - не можна?
Водяний . - А як це у вас та любов вийшла?
Кощій. - Нам допоміг святий Валентин.
Водяний. - Може він і мені допоможе? Ану ж погукаю. Святий Валентине!!!
(Входить святий Валентин).
Святий Валентин. - А хто це мене тут гукає?
Жаба. - Це наш болотяний володар, йому самотньо.
Гадюка. - Він хоче знайти своє кохання!
П’явка. - Але треба, щоб його наречена була красивою!
Святий Валентин. - Ну й задачку ви мені завдали! Водяному - красуню ?
Не знаю... Але ж я допомагаю всім хто мене просить... Заждіть ! Пригадав! Бачив я тут одну Кікімору , якраз для болотяного царства й згодиться. Піду - но й шепну їй на вухо. Гляди, щось путнє й вийде...
( Святий Валентин йде зі сцени, стає посеред сцени і співає пісню Леді Гаги. Жаби, П’явки, Гадюки танцюють із нею).
Кікімора. - А хто це тут мене тут чекає?
Водяний. - Ого! Яка красуня ! Як же ти мені сподобалася!!! Я в шоці!!!
Кікімора. - То це ти хотів знайти кохання? Який красень! Ось я, тримай!!!
( Водяний і Кікімора кидаються в обійми, всі інші кричать "ура").



Сцена закрита. Перед кулісами стоять Ангели.
Ангел 1. - Пройшли роки. Та де роки, століття!
( У цей час парами туди - сюди проходжуються Баба Яга під руку із Кощієм, Водяний із Кікіморою).
Ангел 2. - Внаслідок великої любові з’явилися у наших закоханих численні нащадки. Які теж прагнули знайти своє щастя!
Ангел 1 . - У Баби Яги і Кощія народилася красуня донька , Відьма.
Ангел 2. - А у Водяного і Кікімори - синочок, теж красень хоч куди.
( Відкриваються куліси , по сцені на маленькому велосипеді їздить син Водяника і Кікімори - зелений одяг, на ногах - ласти, на голові - корона).
Поім він встає, повільно й поважно ходить по сцені.
Виходить Відьма - із ріжками , довга спідниця, туфлі на підборах. Син Водяника бачить Відьму , підходить до неї).
Пісня " Кто тебя создал такую!. Співає син Водяника.
Відьма у відповідь співає пісню " Не пара".
Син Водяника хапається за голову , у відчаї біжить геть.
Відьма співає " Я тебе желаю счастья". Вона махає вслід Водянику і йде в інший бік.
Виходить святий Валентин , стає посеред сцени.
Святий Валентин. - На жаль, трапляється і таке - нерозділене кохання! Не приносить воно нікому радості . Хоча...Але я гадаю, так не повинно бути! На те я і Святий Валентин, щоб допомагати у коханні! У мене ще є чарівні серця, і я гадаю , що знову зможу допомогти!
( Святий Валентин виймає серце. На сцену виходить син Водяника . Святий Валентин дає йому серце. Той притискує його до грудей).
Син Водяника. - Ой, яким же я був дурнем, що так легко здався! Я мимоволі відмовився від такої красуні! Де ж вона тепер?!
( На сцену виходить Відьма із великою сумкою , сідає за столик і співає пісню Елки " Прованс ( Уютное кафе) ".
Син Водяника. - Ні ! Не треба тобі ніякого пілота ! Не треба ніякої Франції і Провансу! Давай будемо в парі!
( Відьма бере сина Водяника за руку і вони йдуть , пісня звучить далі).
На сцену виходять Ангели , Святий Валентин .
Ангел 1. - Ось так святий Валентин з’єднав одинокі серця та допоміг героям знайти своє кохання.
Ангел 2. - Бажаємо і вам знайти свою половинку та бути щасливим!
Святий Валентин. - А щоб кохання палало і зігрівало, не лінуйтеся дарувати коханим гарні слова та подарунки, хоча б ось такі паперові серця!
( На сцену виходять всі герої , грає лірична музика. Герої відривають повітряні кульки від кріплень , беруть в руки).
Ангел 1 . - П’єсу для вас поставили учні 10 - х класів!
Ангел 2 . - А тепер запрошуємо на дискотеку й чекаємо на вдячні аплодисменти!!!
( Учасники вистави кидають повітряні кульки у зал , грає лірична мелодія).


1. Ангели - 2 : білі плаття, паперові крильця і віночки - німби.
2. Святий Валентин - у довгому халаті, із білою бородою.
3. Кощій - чорне трико із зображенням кісток.
4. баба Яга - із пишним волоссям , захованим під стару хустку , у короткій блискучій сукні, поверх якої одягнута стара довга куртка, на ногах чорні подерті колготи, взута на одній нозі у валянок із високою халявою, на іншій - червоний туфель на шпильці.
5. Водяний - блакитні лосини, ласти, зверху - майка - матроска.
6. Кікімора - коротка спідниця , гольфи у смужку , на голові - два високі хвости.
7. П’явки - танцівниці - 2 : у чорному трико , в жовтих окулярах.
8. Жаби - танцівниці - 2 : зелене трико, жовті окуляри.
9. Гадюки - танцівниці - 2 : костюм для східних танців.
10. Відьма - довга рясна спідниця, на плечах - хустина.
11. Син Кікімори і Водяника - Жаб : зелене трико , гольфи в смужку , маска водолаза.
12. Дзеркало - два голоси позаду предмета.
13. Хатка - 2 особи , що "носитимуть" хатку - жовті панчохи - курячі ноги.

Немає коментарів:

Дописати коментар