субота, 29 грудня 2018 р.

СЦЕНАРІЙ ДО СВЯТА МАТЕРІ


СЦЕНАРІЙ ДО СВЯТА МАТЕРІ

Сценарій дитячого ранку

Рознесли по лісу звістку
Дві сороки вертихвістки,
Дві подружки – говорушки
Скрекотали всім на вушко.

Сорока

Ой дятли, зайчики, ворони
Чуєте коні стукотять?
Іде . Мчить чарівна
Гостя сонячна весна .

Сорока

Вже морозові не сила
Залякати первоцвіт,
Бо весну пташині крила
Принесли в казковий світ.


Сорока

Весна настала сонце сяє,
Веселу пісню шпак співає,
Трава у полі шовковиста
Виблискує немов намисто.
Уже до рідної землі
Летять у небі журавлі.
Зелені барви навкруги
Ліси, галявини, луги.

(Пісня пролісок)
Сорока

Чуєш хтось так гарно співає.
Давай заховаємось.

Ой, як гарно тут, поляна у чарівні квіти вбрана.
Нарву рясту при долині, бо у матусі свято нині.
Їй найкращій в цілім світі
Подарую перші квіти.

(Пісня Василечки)

Восьме березня настало
Славне свято всіх жінок.
Наші мами завітали
На святковий наш урок.

Сценка «В пошуках щастя»

Дівчинка
Куди ми ідемо?

Хлопчик
Щастя шукати.

Дівчинка
А де наше щастя?

Хлопчик
 За трьома полями , за двома лісами та синіми морями на високій - високій горі .

Дівчинка
Чи дійдемо ми туди ?

Хлопчик
Ми ж у двох.

Дівчинка
Як ніжки болітимуть?

Хлопчик
Швидше виростуть.

Дівчинка
Ой, не хочу ходити, ніжки трудити.
У мене щастя вдома
Біля рідної мами.

Пісня. Донечка

Можна у світі   чимало зробити :
Перетворити зиму на літо ,
Можна моря й океани здолати ,
Гору найвищу  штурмом узяти ,
Можна пройти крізь пустелі та хащі ,
Тільки без мами не можна нізащо .
Бо найдорожче стоїть за словами :
В світі усе починається з мами .

Пісня. Мамині руки .

Мамине свято – це свято весни і сонця , першої травички і весняних квітів , мама - це найкраще на землі слово , це перше слово , яке вимовляє дитина , у мами добре і ласкаве серце ,у цьому серці ніколи не гасне любов до дитини воно ніколи не залишається  байдужим  до ваших проблем .
Мамина усмішка – це ласка і любов , вона порівнюється із листочком вишні із світлиною сонця , пелюсткою квітки і радістю веселки , теплою лагідністю руки .

Пісня . Мамині руки .

Вчитель
Хто тебе так щиро любить ,
І вбирає і голубить ,
І кладе у постіль спати ?



Діти
 Мати.

Вчитель

Хто стеріг тебе від злого ,
відмовляв собі у всьому ,
щоб тобі віддати?

Діти
Мати .

Вчитель .

Хто тебе узяв за руку ,
і до школи на науку ,
вів щоб розуму набрати?

Діти
Мати.



Усмішки

Помий Васильку руки .
Як ти підеш до школи з такими руками ? – каже мати .
- Та це не обов’язково .
- Як то не обов’язково ?
- Бо я у школі ніколи руки не піднімаю.
 
- Тату , сьогодні після уроків ти повинен піти на маленькі батьківські збори.
- Що це за маленькі батьківські збори?
- Так на них будеш тільки ти і наша вчителька.


- Це ти Андрійку ще й досі обідаєш ? – дивується сестричка Галинка .
- Що таке?
- Та ти завжди квапишся коли їси . Все кудись біжиш , а сьогодні що скоїлося?
- А ,- невдоволено сказав Андрійко ,- просив батько , як закінчу обідати щоб допоміг у дворі прибрати.


У школі вивчають методи першої медичної допомоги.
- Денисе , що б ти зробив , якби твій маленький брат проковтнув ключ.
 - О, довелося б до хати лазити через вікно .


Пісня . Котику – Мурчику .

Привітання дітей.

Матусю моя дорогенька
Тебе я найдужче люблю .
Моя найкраща ненько
Для тебе все - все я зроблю .


У Бога щиро я попрошу ,
Щоб зірочку зірвав одну
І я вплету її у килим
Тобі під ноги покладу .

Коли я хворів  так важко,
Люба неня наче пташка
Піклувалася, не спала ,
Зовсім не відпочивала.
Та любов її безмежна
Врятувала від біди .
Ось за що матусі рідній
Буду вдячний я завжди .


Дорога моя матусю ,
Хай щастя зоряне до тебе лине
І безліч літ  зозуля накує.
Хай доля розквітає мов калина
Та мудрим буде серденько твоє.


Люба моя ненько ,
Не стрічай ніколи зради й горя .
Розквітай мов квітка на весні .
Хай з тобою будуть поряд
Щастя , радість і дзвінкі пісні .



У той чудовий і прекрасний день,
У це весняне справжнє свято
Тебе я хочу щиро привітати
Здоров`я,  щастя,  долі побажати .
Мамочко рідна , сонечко ясне ,
Ти в цілім світі для мене найкраща .
Ти  найпрекрасніша і найдобріша
Ти моя мамочко найчарівніша.

Ти у мене наймиліша ,
Найрідніша , найгарніша ,
Ненечко моя.
Серцем Бога я благаю
Щоб здоров`я дав тобі ,
Сили щоб мене ростити ,
З вірою у Бога жити.


Люба бабусю ,
Тебе я вітаю.
Радості , щастя ,
Здоров`я бажаю .
Хай тобі сонечко світить яскраво ,
Квіти буяють і стеляться трави .
Бажаю тобі я сто років прожити ,
Нехай тебе люблять онуки і діти ,
Нехай тебе старість не квапить , минає
І серце твоє хай нещастя не знає.


Рідні бабусі ,
ми ваші внучата.
Радісно з вами
Нам свято стрічати .
Добрі бабусі ,
Вас люблять всі діти .
Мудрим бабусям
Шлемо привіти.


Пісня . Бабуся.


Кажуть, що на світі
Сонце найясніше .
Та всміхнеться мама
І стає світліше .
Кажуть, що без сонця
не розквітнуть квіти.
А хіба без мами є щасливі діти ?
Я до неї серцем
Ніжно пригорнуся
Хай сіяє сонце як моя матуся.


Матусю моя дорогенька,
Це свято даруєм тобі .
Яка ж бо ти ніжна рідненька,
А очі які голубі.
Такі голубі ніби небо ,
Мов проліска синього цвіт,
Ніколи їм плакать не треба,
Хай радість несе їм привіт.

Вчителька .
Подивіться , що за чудо
Скриня тут якась стоїть.
Звідкіля вона взялася ,
Хто на це нам відповість ?

Діти
Хто приніс, цього не знаємо , та відкрить її бажаємо.


Вчителька .
Ну що ж. попробуйте. 


Діти .
Скриня відкрийся , годі жартувати . Відкрийся хоч на дві хвилинки .

Вчителька .
Щось не відкривається, напевно ми забули сказати чарівні слова .

Діти .
Будь-ласка,  скриня, відкрийся.

(Діти беруть подарунки і дарують своїм батькам .)

Вчителька .
У мами добре і ласкаве серце . У чуйному серці мами  ніколи не гасне любов , воно ніколи не залишається байдужим. Як приємно діти, що у вас знайшлося так багато теплих ласкавих слів для мам, бабусь .Дякуємо нашим гостям, мамам і бабусям , які завітали до нас на свято .

Мама піде
В серці лишить рану ,як
Всохне корінь твій і верховіть .
Закликаю, бережіть маму,
Діти світу, маму  бережіть.

Скачати сценарій "СЦЕНАРІЙ ДО СВЯТА МАТЕРІ" https://drive.google.com/file/d/1zykNNaYZXGyGE9wz0U8VNsaMrKudXm9s/view?usp=sharing

Немає коментарів:

Дописати коментар