субота, 29 грудня 2018 р.

«Матусеньку свою дуже сильно я люблю»

Міністерство освіти і науки України
ЗОШ І-ІІІ ступенів смт Гусятин


Ранок на тему:
 «Матусеньку свою дуже сильно я люблю»



Вчитель:
Сукач І.І.




2018

1. Коли малесеньке дитятко
Приходить в світ, мов янголятко, 
Його матуся пригортає
 І вся в любові розцвітає.

2. Немає щастя більшого для мами, 
як в дивосвіт вести своє дитя.
І захищати серцем і руками 
Малу й тендітну свічечку життя.

3. Щоб променилась вічно, не вгасала, 
Несла у Всесвіт світло і тепло.
Та щоб дитина добру долю мала,
І в щасті й радості дитя зросло.


4. Молитву шепче трепетно вустами, 
У Бога просить за своє дитя.
І захищає серцем і руками,
Малу й тендітну крихітку  життя.

Пісня «Матусю я люблю»
У матусі руки лагідні ніжністю сповнені
А її усмішка зоряна радує мене 
Біля мами завжди добре мені 
Тепло мені, любо мені
Коли мама мене обійме все лихе мине

Приспів:
Бо матусеньку свою дуже сильно я люблю 
вона ластівка моя ніжна пісня соловя
В мами посмішка і сміх наче сонечко для всіх
Наче зірочка ясна моя фея чарівна

У моєї мами серденько ніжністю сповнене
Пожаліє мене лагідно сльози обітре

Біля мами завжди добре мені 
Тепло мені, любо мені
Коли мама мене обійме все лихе мине

5. Мама - найкраща, кохана, єдина, 
Рідна, чарівна для доньки та сина. 
Бог через тебе життя нам дарує, 
Молитва твоя все життя нас рятує.



6. Від тебе, мамо, в світ ідуть дороги,
І з тебе починається життя.
Усі стежки від рідного порогу,
Ведуть твоїх дітей у майбуття.

7. Ми чуєм, як в грудях б’ється серденько, 
Бо серце нам дала ріднесенька ненька.
Я знаю, тим серцем ми маємо жити,
І Бога, і маму, і край свій любити.

8. За всі ті скарби, що їх дала мати
 Прийшли ми всі нині її вшанувати.
За щиру любов, ніжне серце палке 
Бодай одна днина хай святом буде.


Пісня «Хай живе надія»
Мріє росточок явором стати,
Пташка маленька – в небі літати.
Вірить у диво кожна людина,
Вірить матуся в доньку і в сина!

Приспів:
Хай живе, хай живе надія!
Хай земля, хай земля радіє!
Хай печаль серце оминає
І добро всіх людей єднає!

Ночі вишневі в зоряній тиші,
Вітер блакитно жито колише.
Ми збережемо нашу єдину,
Рідну вкраїну, славну родину!

Приспів.

Хай живе, хай живе надія!
І добро всіх людей єднає!

9. Найкраща в світі ти, моя матусю, 
Я - твій синочок, я твоє - дитя. 
За тебе я щовечора молюся 
І за здоров’я, й за твоє життя.

10.Бо тільки матінка, матуся наша мила 
Нас мудрості і доброти навчить.
І дасть маленьким нам могутні крила 
Щоб ми могли до мрії долетіть.




11. Мама - це радість,
Мама - це свято
Мама - це пісня, це сонячний світ
Вам рідним, найкращим,
Вам любим, коханим – 
Дарують всі діти осінній привіт.

Пісня «Наша мама»
12. Мама - найкраща людина у світі! 
Знають це всі - і дорослі і діти. 
Морок не ляже на рідний поріг, 
Мама не пустить, вона - оберіг!

13. Снилось мені ясне сонце, 
Що в хаті світило,
А то лиш так моя мама 
Дивилася мило.

14. Приснився мені легкий вітрик, 
Що пестив колосся,
А то мені моя мама
 Гладила волосся.

15. Снилась мені ягідка,
Як мед солоденька,
А то мене цілувала 
Мама дорогенька.

16. Снились мені ангелики, 
Що в рай мене несли, -
 А то мене мами ручки 
До серця притисли.

Пісня  «Мама і я»
Дивуються перехожі,
Що ми з мамою так схожі,
Як на сонці росинки,
Як у морі краплинки,
Як веселі сніжинки –
Мама і я!

Приспів:
Мама і я, мама і я,
Мама і я, і я!
Мама і я, мама і я,
Мама і я, і я!
А нас тато вихваляє,
Що все з мамою встигаєм:
І прибрати й помити,
Смачно їсти зварити,
Гарні сукні пошити –
Мама і я!

Приспів.

Мама і я, і я!
Мама і я, і я!

Коли буде у нас свято –
Друзів буде теж багато,
Я тоді їм покажу,
Що я вмію робити,
Як умієм дружити
Мама і я!

Приспів.

Мама і я, і я!

17.У Бога прошу я для нені любові,
Милості, сили, натхнення доволі.
За найчудовіших в світі матусь, 
Люблячим серцем сьогодні молюсь.

18. Є у мене найкраща у світі матуся,
За неї до тебе, Маріє, молюся, 
Молюся устами, чистим серденьком 
До тебе, небесна, Ісусова Ненько!


19.Благаю у тебе щирими словами 
Опіки і ласки для рідної мами 
Пошли їй не скарби, а щастя і долю, 
Щоб дні їй минали без смутку і болю.
20.Рятуй від недуги матусеньку милу,
Даруй їй здоров’я, рукам подай силу, 
Щоб вивела діток у світ, та й у люди 
Щоб ними раділа, пишалась усюди.

Пісня «Тільки мама»


Хто найкраще в світі вміє
Нас любити, нас цінити,
Хто дарує ніжність й ласку,
Радість, втіху і тепло?..

Приспів:
Тільки мама, мама одна
Лагідна, лагідна,як весна!
Тільки руки, руки її
Нас захистять,
Захистять від біди!

Хто нас так пригорне ніжно
До самого свого серця,
Хто навчить нас так любити
Правду світлу і добро?..

Приспів. (2)

Нас захистять,
Захистять від біди!

21. Ненька - матінка моя єдина,
Ненька - рідна наша Україна,
Ненька - Богородиця святая...
Кожен з нас три неньки любі має.

22.Всі вони для мене наймиліші, 
Найдорожчі, рідні, найгарніші. 
Кожна з них мене охороняє 
І молитвою благословляє.

23.Мати Божа, ясна зірко, 
Вкраїну - неньку захисти. 
Святі молитви до Ісуса 
За край стражденний вознеси.

24.Пречиста Мати, Божий Сину, 
Молитву всіх дітей прийміть 
Врятуйте неньку - Україну, 
Матусь коханих збережіть.





Пісня «Марія» (виконує вчитель)


Коли на волю проситься сльоза,
Зника останній промінець надії,
Коли душа від болю зарида,
Ти притулись до серденька Марії. (ост 2 рядки – 2)
Згадай, якого болю завдава їй
Пригнічена гріхом черства людина,
Стікають сльози з безсилених очей,
Бо через нас розп’яли її сина.
Стікають сльози з безсилених очей,
Бо я і ти розп’яли її сина.
Як прокрадеться сором, мучитиме страх,
Наважся хоч би поглядом зустрітись.
Ти не побачиш докору в очах,
Лиш мама може так тебе любити. (ост 2 рядки – 2)
Відтоді як повстав гріх на любов
Людина прагне в світі панувати,
Якщо ти хочеш бути так, як Бог –
Навчися так любити і прощати. (ост 2 рядки – 2)
Навчися так любити і прощати...

Скачати сценарій «Матусеньку свою дуже сильно я люблю» https://drive.google.com/file/d/1f7I7lO3j8kR6mJKxqt-eWZb6_f7O-jYn/view?usp=sharing

Немає коментарів:

Дописати коментар