середа, 19 грудня 2018 р.

Сценарій: "Свято 8 Березня"

Автор: Нігалатій Олена Олександрівна
8 Березня
Під мелодію пісні «Пора, пора, порадуємся» із телестрічки «Четыре мушкетера» на «конях» вискакують хлопчики-Мушкетери і співають пісню.


Мушкетери:
Пора, пора, порадуємо
Ми сьогодні вас,
І піснею, і танцем
У цей святковий час.
Сьогодні мамам дорогим
Від нас усіх — низький уклін.

Знімаючи капелюхи, вклоняються.

1-а дитина:
8 Березня буває
В році тільки один раз.
На конячках завітали
Мушкетерики до вас.

1-й Мушкетер: Я — Сергійко Д'Артаньян.
2-й Мушкетер: Я — Портос Андрійко.
3-й Мушкетер:Я,дівчатка,Араміс.
4-й Мушкетер:Ну, а я Атос, братва,Всіх дівчат кохаю я.

Ведучий: Гостям дорогим сьогодні наші вітання, а де ж наші чарівні, красиві дівчатка?

Мушкетери (разом):
Вони — наша гордість,
Ми їх зустрічаємо й радо вітаємо.

Під музику входять дівчатка

1-а дитина:
Будьте завжди ви веселі і добрі,
При потребі дужі та хоробрі.
Працьовиті, дружні, не ледачі,
Серед всіх дітей будьте найкращі!

2-а дитина:
8 Березня є святом всіх жінок,
Мам, бабусь та маленьких дівчаток.
їм усім ми даруєм в цей день,
Танці, вірші й багато пісень.

3-я дитина:
Сьогодні у світлій цій залі,
Під поглядом теплих очей,
Ми вас, наші мами, вітаєм,
Від імені вдячних дітей.

Пісня «Цьом, цьом, мамо»

Ведучий:
Любі діти, гості наші,
Знов весна нас всіх зібрала,
Й по секрету нам сказала,
Що чарівність в ній від мами,
І тому вона пригожа,
Що на маму трішки схожа.
Ну, а ми весну стрічаймо
І матусеньку вітаймо.

Під музику входить дівчинка-Весна і дівчатка-Краплинки.

Весна:
До вас на свято я прийшла
І тепло всім принесла.
Я всміхаюсь сонечку:
— Здрастуй, золоте!
Я всміхаюсь квіточці —
Хай вона цвіте!
Я всміхаюсь дощику:
— Лийся, мов з відра!
Друзям усміхаюся,
Зичу всім добра!

1-а Краплинка:
Від сонечка розтанули
Бурульки навесні.
Раділи, а не плакали
Краплиночки рясні.

2-а Краплинка:
Ми, краплинки-веселинки,
І грайливі, й гомінкі.
Ми співаєм пісню дзвінко.
Ось послухайте її.

Дівчатка-«краплинки» співають пісеньку «Краплинки»

КРАПЛИНКИ

Краплинка за краплинкою —
І вже ручай біжить,
Із лісом та долинкою
Про весну гомонить.

Приспів:
Ми крапельки, краплята,
Єднає дружба нас.
Вітаємо зі святом,
Матусі рідні, вас.

Барвисті, мов веселка,
Блискучі та ясні
Ми, подружки веселі,
Радіємо весні.

Приспів

1-а дитина:
На вікні у мене гілочка розквітла,
Пелюстки рожеві тягнуться до світла.
Справді, мов садочок виріс на віконці,
Щоб в матусі очі повнилися сонцем,
Розцвіли квітками гілочки вишневі —
Подарунок мамі в свято березневе.

2-а дитина:
Сонечко тепленьке землю зігріває,
Квіточки й травичка швидше виростають,
А матусі наші діток зігрівають,
Бо матусі наші більше тепла мають.

Виконується пісня «Мама і я»

— Мама, люба мамочко,—
Кажуть син і донечка,—
Найдорожча в світі ти
І ніжніша сонечка.

Ти ясніше сонечка.
Як тебе не славити?
Сонечко ховається,
Завжди поруч з нами ти.

Ти тепліша сонечка,
Бо в негоду грієш нас.
Ти мудріша сонечка,
Завжди розумієш нас.

Сценка «Сонечко і жучки»

Входить Сонечко і ходить залою.

Ведучий:
Ось і сонечко з'явилось,
Завітало на лужок.
Не минуло жоден кущик,
Ні дерев, ані квіток.

На «лужку» 3 «квіточки»

Сонце:Тук, тук. Хто живе в квітці тут?
Жук: Я живу, я жук, жу-жу.
Сонце: Йди на вулицю гуляти!
Жук: Не піду, злий павук не дає,
Павутинки плете.

Ведучий:
Сонце дуже здивувалося на те,
Бачить: поряд інша квіточка цвіте.

Сонце: Тук, тук. Хто живе у квітці тут? Відчиняй!
Метелик:
Я — Метелик.
Сонечко, тікай.
Злий павук з'явився на лужку,
Павутину виплів неабияку.

Сонце:
От дива! Я і не знало,
Що у світі так буває.
Ще постукаю у квіточку одну,
Може, хоч тоді я щось збагну.

Сонце: Хто живе у квітці, хто там є?
Сонечко-жук: Я маленьке сонечко твоє.
Сонце: Теж ховаєшся від злого павука?
Сонечко-жук: Звісно, бо павук мене ляка.
Сонце (розсміялося):
Пусте, це для мене павутинку він плете.
Я на ній, немов на струнах буду грати
І весною всі хмаринки розганяти.
Щоб під сонячну мелодію таку
Усі квіти закружляли у танку.

Виконується танок Квітів, Сонечка та Жуків під мелодію вальсу.
Ведуча: 1. А зараз декілька хвилин реклами.
2. А тепер згадаймо перше кохання: добре, чисте, бездоганне.
3. Танець «Пупсик»

1-а дитина:
Я своїй бабусі пісню заспіваю,
Вона для мене — сонечко й краса.
Подібної до неї я не знаю,
Хоч обшукай всю землю й небеса.

2-а дитина:
Бабуся моя дорога
В усьому мені помага.
Назбираю в лісі квітів сон-трави.
Дорога бабусю, літ до ста живи.

3-я дитина:
Це для вас, бабусі,
Заспіваєм пісню,
Подаруєм квіти.
Люблять вас всі діти.

Звучить пісня «Пісня про бабусю».

1-а дитина:
Дорогі бабусі й мами!
Як добре, що поруч ви з нами,
Дякуємо вам за добро і ласку,
За віддане тепло і чарівну казку.

2-а дитина:
Милі наші матусі й бабусі!
Ми вам шану складаєм
І зізнатися мусим,
Що без вас нас немає.

3-я дитина:
Ви нас, рідні, зростили,
Нам життя дарували
І безмежно любили,
Від біди захищали.

4-а дитина:
Тож сьогодні ми хочем
Вам «спасибі» сказати
За недоспані ночі,
На тривоги багаті.

5-а дитина:
Побажаєм вам сто років
Без розлуки, без журби і сліз!
Хай із вами завжди буде щастя,
А також здоров'я — цілий віз!

Звучить пісня «Зоряні краплинки»

Діти дарують подарунки

Ведуча: І на завершення  свята веселий танок від наших діток.

Танець «Модница»


Ведуча:
В цей день весняний,
В цей день святковий
Бажаю щиро, бажаю радо
Безхмарного неба, сонця в душі
Здоров'я міцного, дитячого сміху,
Натхнення, кохання й краси!

Скачати Сценарій: "Свято 8 Березня"

Немає коментарів:

Дописати коментар