четвер, 27 грудня 2018 р.

Сценарій День Валентина


Автор: Костюк Марія Михайлівна
День Святого Валентина - День Закоханих.
Цілі:
- організація дозвіллєвої діяльності учнів;
- розвинутитворчуактивність, мова, мислення, пам'ять, увагу;
- розширитикругозірдітей;
- виховуватипочуттятовариства, доброзичливість.
Реквізит: 4 паперових сердечка, розрізаних на 4 частини; 2 повітрянихкулі: синій і червоний, ромашка з 10 пелюстками; плакат з намальованимисерцями і до нього 3 стріли, 10 сердечок на мотузочці, ножиці, пов'язка на очі, 2-3 скакалки, музика.
Хід заходу.
Валентинка: Привіт, друзі! Я Фея любові і дружби - Валентинка.
Любов! Вона не просто слово,
Щоможе бути іншихзвучний.
Ти в ній не повторишіншого,
І сам не повторишся в ній!
(Аудіозаписилунаєстукітлюдськогосерця).


Валентинка: Чуєте? Цеб'єтьсясерцелюдини. А знаєте, коли воноб'єтьсясильнішевсього? Коли чоловікзакоханий і коли йоготежлюблять. Скажітьмені, будь ласка, кого ви любите більше за все на світі?
(Дітивідповідають).
Чудово! Раз ви любите, значить, це ваше свято. Тому сьогоднібудемовеселитися, жартувати, сміятися, влаштовуватиконкурси. І, безсумнівно, на нашомусвяті повинна царюватитільки дружба. Ви згодні?
(Відповідьдітей).
Другийведучий: Кохання - цетака хвороба, яка зміцнює дух людини і робитьцюлюдинухоробрим і відважним! В цей день даруйте своїмблизьким свою любов, влаштовуйте свята, і Ваше життя стане цікавішим і цікавішим.
Валентинка: А зараз ми з вами трохипограємо.
Гра «Хапай пару»
Дівчаткастають в коло з зав'язанимиочимаобличчямназовні, а хлопчики ходять по колу підмузику. Коли музиказупиняється, дівчатахапаютьсвоїххлопчиків. Ті і будутьїх другими половинками для проходженняконкурсів.
Валентинка: дозвольте представити вам членівжурі, якіоцінюватимутьвсіконкурси та оберуть «саму дружню пару» (журіоцінює пари).
Журі:  __________________________________


Гра «Замри!»
Пояснює правила Кіт.
Ведуча. Я від вас відвертаюся, голоснорахую до трьох й кажу: «Замри!» Ви повиннізробити будь які  3 кроки до мене і завмерти. Якщохтосьпісля слова «Замри» поворухнеться, відправляється на вихіднулінію. Виграє той, хтодо менедоторкнеться першим і другим. Вони станутьхорошою парою. У гріберуть участь 8-10 осіб.
Помічникинагороджуютьпереможців.
Iчастина
Беруть участь 5-6 дітей. Їмдають в руки карточки. Звучать 5-6 уривківізвідомихдитячихпісеньок. Після кожного пролунавуривкадіти, яківпізналицюпісеньку, повинніпіднятикарткудогори..Хто першим цезробить і правильно назвепісеньку, отримує «нотку». Виграє та пара , яка наберебільшукількість «ноток».
IIчастина
Умови конкурсу ті ж. Викликаютьсяінші 5-6 дітей. Тільки вони вгадуютьказковихперсонажів, яківиконуютьуривокпісні. Наприклад: «ПісенькаВінні-Пуха», «Пісенька Шапокляк», «Пісенька Крокодила Гени», «Пісня черепахи Тортилли», «ПісенькаЧервоної Шапочки». У ційчастині конкурсу тежвизначаєтьсяпереможець.
Помічникинагороджують.
 Конкурс «Зріж бал»
На мотузціприв'язані сердечка з написаними на них балами. Кожна пара повинна зрізатиодне сердечко з зав'язанимиочима. Одна половинка зрізає, а іншаспрямовує і підказує.
 Конкурс «Дружна пара»
Кожнійпарідаютьповітряну кульку, яку вони затискаютьміж головами. За сигналом ведучого вони оббігаютьперешкоду і повертаються назад. Змагаються по дві пари.
Конкурс «Всі ми ділимонавпіл»
Кожнійпарідаєтьсяспідничка. Один з пари їїодягає. Звучитьтанцювальнамелодія, пари танцюють. Коли в музицінастає пауза, той, на комуспідничка, повинен швидкознятиїї з себе і надягти на свого напарника. Потімтанецьтриває. На кожну паузу з гривибуває пара, останньоїперодягнувшасьуспідницю. В кінцівизначається пара-переможниця.
Помічникинагороджуюють пари.
 Конкурс «Розбитесерце»
Кожнійпарідаєтьсярозрізане на 4-5 частинсерце. За 1 хвилинуїмнеобхіднозібративсішматочки. Хтошвидшецезробить, той і отримуєзаслужену перемогу.
 Конкурс «Лабіринт»
У класінатягнуті скакалки на різномурівні. По командікожна пара повинна пройти перешкоди з зав'язанимиочима, не зачепившиніодне з них (хлопчики проходять з зав'язанимиочима, а дівчаткаїмпідказують).
Валентинка: Наш свято підійшов до найголовнішого моменту. Післябагатьохзмагань наше журімаєвизначити саму дружню пару. А поки вони підводятьпідсумки, трохипограємо.
Гра «Запитання-відповідь»
(2 конверта. В одному 10 питань, в іншому 10 відповідей. Кожна пара тягнепитання і відповідь.)
Питання:
- Тислухаєшсябатьків?
- Коли тибудешвчитися на однідванадцятки?
- Тилюбишїсти в шкільнійїдальні?
- Типрогулюєш уроки?
- Вмієштичитати?
- Читивважаєш себе розумним?
- Тихотів би перейти в іншийклас?
- Тиображаєшдівчаток? (хлопчиків)
- Тобіподобаютьсядітивашогокласу?
- Хотів (а) би ти, щобскорішепочалисяканікули?
Відповіді:
- Коли сплю.
- Тількицим і займаюся.
- Про цекращескажевчитель.
- Не їм, не сплю, тільки про це і думаю.
- Часом буває.
- Природно.
- Тількитоді, коли дужесердитий.
- Я роблюце по понеділках.
- Меніце не до чого.
- Мені і так дуже весело живеться.
Підведенняпідсумків. Нагородження.
НОМІНАЦІЇ:
«ДРУЖНА ПАРА»
«НАЙВЕСЕЛІША ПАРА»
«НАЙЧАРІВНІША ПАРА»
«НАЙБІЛЬШ ВВІЧЛИВА ПАРА»
«САМА МИЛА ПАРА»
«НАЙСКРОМНІША ПАРА»
Валентинка: Друзі, наш вечірпідійшов до кінця. Валентинів день - один з тих свят, без якихжиттябуло б біднішими. Так нехай же нашісерця, нашісім'їце свято принесещирі і світліпочуття, доброту, розуміння і любов до рідних, близьких, друзів.
Будьтещасливі!

Скачати сценарій "День Валентина" https://drive.google.com/file/d/1Ph-RBshq9zTFXuxiz2j9TWs9395e2kGX/view?usp=sharing

Немає коментарів:

Дописати коментар