субота, 11 квітня 2020 р.

Свято до дня матері " Мама - царівна"




Свято матері
«Мама-царівна»

(сценарій)


Ляшук Т.В.
Розмова дитини з Богом


Дитина запитала у Бога за кілька днів до свого народження:
— Ти кажеш, що завтра відправиш мене на землю. Але як я буду там жити, такий маленький і беззахисний?
— Я вибрав для тебе Ангела. Він чекає на тебе й буде турбуватися про твоє життя, - відповів Бог.
Малюк задумався і знову запитав:
— Знаєш, тут, на небі, я тільки те й роблю, що співаю й веселюся, і цього мені достатньо для щастя
Бог відповів дитині:.
— Твій Ангел заспіває тобі, буде посміхатися кожен день, ти відчуєш його любов і ласку й будеш щасливим.
— А як же я буду розмовляти з людьми, не знаючи їхньої мови?
— Твій Ангел буде говорити найгарніші й найніжніші слова, із великим терпінням навчить тебе говорити.
— А що ж мені робити, коли я захочу поговорити з тобою?
Бог ніжно подивився на малюка і сказав:
— Твій Ангел зложить твої рученята й навчить тебе молитися.
— Кажуть, на Землі багато поганих людей. Хто захистить мене від них?- знов поставила чергове питання дитина.
— Твій Ангел захистить тебе навіть ціною власного життя, - відповів Бог.
У цю мить на небі запанувала тиша, але вже почулися людські голоси, і дитина тихо спитала:
— Якщо мій час уже настав, скажи мені, Господи, як звати мого Ангела.
— Це неважливо. Ти будеш звати його мамою. 
Музика. Діти з’являються з квітами.
1 ПІСНЯ _________________________________________________________
Ведучий:
Сьогодні ми відзначаємо свято, яке прийшло до нас недавно. Кожного року, в другу неділю травня, весь світ відзначає День матері. Ініціатором проведення свята стала жінка з Філадельфії - Анна Джервіч. Вона рано втратила найріднішу людину і на собі відчула, що таке жити без неньчиної ласки. Отож звернулася до Президента країни з пропозицією присвятити один день року Жінці-матері. І не випадково мамине свято ми відзначаємо навесні. Сонечко і мама зігрівають нас, весна і мама пестять нас.
(Виходить учениця і читає вірш)
           «Весна і мама»

Весна і мама! Що в них спільне є,
Що жінку ми порівнюємо з весною?
Бо кожна з них комусь життя дає:
Весна - Землі, а мама - нам з тобою.

Весна приходить, будить все од сну.
Несе тепло, дає життя рослині.
А жінка-матір зірочку ясну
З життям дарує крихітці – дитині.

Весна і мама! Що в них спільне є,
Що так одвічно їх обох єднає?
Бо кожна з них любов, тепло дає,
Нічого у замін не вимагає.

Весна і мама! Вічне джерело
Усього сущого, що в світі процвітає.
Від них обох іде живе тепло,
І це весну і матінку єднає.

Ведучий:
Мама! Заплющ очі і прислухайся. І ти почуєш мамин голос. Він живе в самому тобі, такий знайомий, рідний. Його не сплутаєш ні з одним іншим. Навіть коли станеш дорослим, завжди будеш пам'ятати мамин голос, мамині очі, мамині руки.
Мама... Ти, маленький, ще не вмів говорити, вона розуміла тебе без слів. Вгадувала, що ти бажаєш, що в тебе болить. Мама вчила тебе ходити, говорити... Мама прочитала тобі першу книгу. Від неї ти дізнався, як звуть птахів. Першу сніжинку допомогла тобі побачити мама... І скільки б тобі не було років - 5 чи 50 тобі завжди потрібна мама: її турбота, її ласка, її увага.


Діти.
1.     Сторінку першу я гортаю,
Чудовий рік запам'ятаю,
Коли до вас в сім'ю лелеки
Принесли діточок здалека.

2.     Це був щасливий дуже рік,
Коли почався діткам лік.
Хтось вибрав осінь, а хтось літо,
Зимові є й весняні діти.

3.     Ростуть здорові, гарно вчаться
Батькам, бабусям, дідусям на радість.

4.     Від тебе, мамо, в світ ідуть дороги
І з тебе починається життя.
Усі стежки від рідного порогу
Ведуть твоїх дітей у майбуття.

5.     Матусю мила, найрідніша в світі,
Ти наше сонце щире і ясне.
Ти дбаєш, щоб завжди були ми ситі,
Твоя любов дитину не мине.

6.     Ти вчиш дітей, виховуєш щоднини,
У світ ведеш і думаєш про всіх.
Найбільше щастя — мати для дитини!
Її любов і ласка, щирий сміх.

7.     Ти наше сонце лагідне, привітне.
Від тебе ласка, щедрість і тепло.
Нехай сьогодні усмішкою квітне
Твоє лице, щоб радісно було.

      8. День Матері і день весни ясної.
          Квітує травень, бджілкою дзвенить.
         День Матері — Мадонни пресвятої!
         Для тебе пісня хай у світ летить!

 2.ПІСНЯ _________________________________
Ведучий:
А що це за хлопці? Про що ж вони розмовляють? Давайте послухаємо.
1й: - Так! Завтра День матері. Що ж ми подаруємо своїй мамі?
2й: - Так, важке завдання. Щоб це придумати таке.
(Входять 2 друга).
- Привіт! Ходімо футбол ганяти.
- Ні, ми не можемо.
- А чому?
- Ви хіба забули, що завтра День матері, а ми досі не вирішили, що ж ми подаруємо нашій мамі.
- Ура! Здається, придумав! Давай подаруємо мамі плимояль .
- А що це таке?
- А з'єднаємо плиту і рояль.
- А навіщо?
- Як навіщо? Мама поставить щось готувати, а сама одночасно буде грати на роялі.
- Ні, щось це мені не подобається.
- Придумав! Давай подаруємо мамі утюсос .
- Що? Що це таке?
- А мама зможе одночасно гладити білизну і пилососити квартиру.
- Ну, не знаю. Щось твоя ідея не дуже сподобалася.
- А що, якщо ви подаруєте мамі сковородильник.
- А це ще навіщо?
- Як навіщо? Поставить мама смажити котлети, а сама піде спати. А коли котлети будуть готові, задзвенить будильник, мама бігом на кухню.
- Ні, наша мама і на простій сковороді смачні котлети смажить.
- Давайте краще ми нашій матусі змайструємо трон, щоб вона мала звідки нами керувати, а все виконувати по господарству будемо ми.
- Кожен день?
- Та хоча би на свято.
- На один день я згідний, щоб мама побула королевою.
- Кличмо тата  на допомогу і до роботи.

3. Пісня «Трон для матусі»
Діти завозять в зал трон.
1. Відчиняйте всі двері найширше
Найщирішим веселим пісням!
Ми для мам прочитаємо вірші,
Скажем слово чарівне для мам!

2. Бо ж матуся — найкраща людина,
Все від неї початок взяло!
І для кожного мама — єдина,
Нам дарує любов і тепло!
Учитель.
Сьогодні найкращі слова належать мамі. Кожен своїй неньці хоче подякувати за турботу , побажати всього найкращого, вручити подарунок. І на нашому святі ми зробимо усе, щоб наші рідні матусі відчули себе королевами. (Кожна дитина по черзі підходить до своєї матусі, бере її за руку,  веде і садить на трон. Цілує її, дарує подарунок і розказує вірш. )
1.     Спасибі, мамо, за усе на світі!
І за життя, і радощі мої.
За те, що сонце так яскраво світить
І так співають гарно солов’ї.
За все, що я люблю і відчуваю,
Чарівність світу бачу кожен раз,
Я так добра і так тепла бажаю
Тобі, матусю, в цей святковий час.
Спасибі, мамо, мамочко рідненька,
За ласку, щедрість, щирість, доброту.
Здорова будь і будь щаслива, ненько,
Спасибі, мамо, за любов святу.

2.     Матусю, дай руки твої поцілую,
За шию тебе обніму,
І щічки погладжу
Ти знаєш, матусю,
Як дуже тебе я люблю!
І ти мене любиш
Хоч я непослушний
Частенько і шкоду роблю
Та ти все пробачиш, мене поцілуєш,
І я тебе дуже люблю.
______________________________________________________________
3.     Вітаю тебе люба,
     Матусю моя дорогенька.
     Тебе я найдужче люблю,
     Моя найкраща ненько.
    Для тебе все-все я зроблю!
    Я знаю, тяжко тобі, люба,
    Та зачекай я підросту,
    Троянди гарні і червоні
    Тобі на свято принесу.

4.     Люба матусю.
Сьогодні хочу привітати
Тебе зі  святом і сказати
 Як щиро я тебе люблю.
 Ти в житті для мене все.
         У Бога щиро я попрошу,
        Щоб зірочку зірвав одну,
         І я вплету її у килим,
Тобі під ноги покладу.

5.     У це чудове свято я теж хочу привітати свою любу неньку.
        Дорога моя матусю!
Хай щастя зоряне до тебе лине
І безліч літ зозуля накує,
Хай доля розквітає, мов калина,
Та мудрим буде серденько твоє.

6.     Вітаю, моя рідна!
Що тобі сказати маю?
Я , матусенько, не знаю.
Бо як вчора, так і нині
Над усе тебе кохаю.
За добреє серце,
За щиру опіку.
Будь благословенна
Від нині і до віку.
_____________________________________________________________
7.     Привіт тобі, кохана Нене,
   У цей великий день!
   Прийми вінок бажань від мене
   І китичку пісень.
   Дарунків жодних я  не маю,
   Ні золотих оков,
   Тому у ніг твоїх складаю
    Свою ніжну любов!
    Ти янгол мій до життя
    Все мене ведеш у даль,
    з тобою світ для мене раєм,
    Без тебе сум і жаль.
    Ти вчиш мене, кохана мати,
    Любити працю, труд,
    Нечесним, підлим гордувати,
    Кохати рідний люд.

8.     Щиро маму я вітаю.
  Дарунків, золота не маю,
  Щоб до ніг тобі зложити.
  Однак сьогодні присягаю,
  Що доки тільки буду жити
  Любов маленького серденька
   Тобі віддам, кохана ненько.

4.ПІСНЯ 
9.     Матусенько, мамо, люба моя ненько,
  Цей день вітання тобі несе.
  Ти – моє сонце, матінко рідненька,
  Ти над усе для мене, над усе.
  Дякую тобі, мамо, за щасливу долю,
  За зелене жито на веснянім полі.
  Дякую вам, мамо, за дитячі роки,
  За турботу серця, за родинний спокій.

10. Люба матусю! Вітаю тебе з  днем матері . Будь завжди усміхнена від
    щастя. Я робитиму все, щоб посмішка не сходила з твого обличчя. Адже
    я, хоча ще маленька, вже багато чим завдячую тобі.
         Коли я хворіла так важко,
        Люба неня, наче пташка,
        Піклувалася, не спала,
        Зовсім не відпочивала.
        Та любов її безмежна
        Врятувала від біди.
        Ось за що матусі рідній
        Буду вдячна я завжди.

11. Вітаю тебе, моя рідна матусю!
    Ти у мене наймиліша
    Найрідніша, найгарніша.
    Ти у мене най-най-най,
    Ненечко моя.
    Серцем Бога я благаю,
    Щоб здоров’я дав тобі,
    Сили, щоб мене зростити
    І в життя благословити.
    Добрих людей тобі у дорозі,
    Хай щастя зупиниться в нас на порозі.
    Хай в серці надія не помирає
    І віра з любов’ю не полишає.

12. Зі святом, люба! Зі святом, ніжна!
     Матусенько моя рідна!
     У цей чудовий і прекрасний день,
     У це весняне справжнє свято
     Тебе я хочу щиро привітати,
     Здоров’я, щастя й долі побажати.
     Мамочко рідна! Сонечко ясне!
     Ти в цілім світі для мене найкраща!
     Ти найпрекрасніша  і найдобріша,
     Ти моя мамочка, найчарівніша!

13. Привітаю маму нині з святом й я,
     Ти живи щасливо, матінко моя!
     Хай у серці буде ласка і тепло,
     Хочу щоби добре тобі завжди було!
     На тебе, матусю, я завжди дивлюсь,
     І за тебе, рідна, Богові молюсь.
     Вже весняне свято, радісна пора,
     Тож бажаю, мамо, щастя і добра!

14. Я теж вітаю тебе, люба!
І хочу, щоб ти відчула у цей день себе королевою.
     Мамо! Ти моя сила, віра, наснага,
     Ти – моє щастя, ти – моя слава.
     Кожного дня крило твоїх рук
     Горе і біду розрадить навкруг.
     Люба матусю, ти ніжність моя.
     Лиш на тобі тримається наша сім’я.
     Боже, дай сили тобі і здоров’я,
     Щедрою буде нехай тобі доля.

15.  Ти привела мене у цей тривожний світ
     І долю наче випросила в Бога.
    Тож на землі не заросте твій слід,
    Твоїм добром устелена дорога.
    І в очі твої щирі, рідні та ясні
    Не зможу я ніколи надивитись.
    Тобі до ніг кладу всі квіти і пісні
    І на коліна стану помолитись.
    Щоб сам Господь продовжив тобі вік, -
    До нього моя віра і молитва.
    І хай спливає віку лік
    Для мене завжди ти свята та рідна.

16. Вітаю щиро тебе, матусю, з цим весняним святом !
     І хочу тобі сказати – побільше посміхайся. Адже:
     Ні з чим не зрівняти твою, мамо, посмішку.
     Скільки вона дарує мені тепла!
     Та одчайдушно мені зараз хочеться,
     Щоб не зникала вона, а жила.
     Щоб освітились твої, мамо, очі.
     Я б освітила для тебе всі дні.
     Роки життя віддала би охоче,
     Тільки всміхалась ти, мамо, мені!

17. В це весняне свято
    Рідную матусю
    Хочу привітати
    Й щастя побажати.
    Мамо! Ти чуєш, рідненька,
    Я буду у Бога просить,
    Хай радість дарує вам, ненько,
    Від лиха і бід захистить.
5. ПІСНЯ 

 Музика фон,з’являється дівчина- Мрія
Мрія. Я — Мрія! Так-так, саме те, найкраще, про що і про кого ви завжди мрієте у своєму житті. Мрії, якщо вони реальні, мають здатність справджуватись. От і кожен із вас — це здійснена мрія ваших батьків! Бо ще задовго до того, як ви народились, мами мріяли про вас, думали і вже любили особливою любов’ю, самовіддано і найбільше за все на світі. Кожна мама уявляла свою маленьку донечку або синочка, придумувала ім’я, дарувала сотні чарівних казок, співала пісеньки, розповідала різні історії і мріяла, що її діти будуть найкращими! Кожна мама і зараз мріє про те, що її дитя буде найкраще, найрозумніше, найдобріше. Бо людина починається з добра. Доброта — це велика сила
Людина в світ приходить для добра,
Щоб в світі цім добро творити.
Вам зрозуміти, діточки, пора,
Що в серденьку з любов’ю треба жити.

Діти.
1.     Материнська свята доброта —
В неї теплі рожеві крила,
Ніжна усмішка і проста,
Мрій високих ясні вітрила.

2.     Материнська свята доброта
До грудей діточок пригортає.
Мати справді людина свята,
Вона дітям усе прощає.

3.     Їхні чвари й щоденний гріх...
Піднімає пташат на крила.
Вона любить однаково всіх,
Небеса б діточкам прихилила.

4.     Материнська свята доброта...
Чим же змірять її вершину?
То ж здається — вона проста,
Але гріє завжди людину.
          Материнська свята доброта…
Мрія. Тепер ми пограємось у дуже цікаву гру. Бо ж у кожного є своя мрія. І побачимо, чи знають батьки, про що мріють їхні діти.
( Проводиться конкурс )
 На сцену запрошуємо маму з дитиною, три пари. Дитина з мамою сідають на стільці спиною один до одного і пишуть на аркушах паперу своє прізвище, а потім дитина пише свою мрію, а мама пише мрію дитини. Побачимо, що з того вийде. (Можна запросити і більше пар дітей з мамами. Потім зачитують мрії дитини і ту мрію, яку написала мама).

Мрія. Спасибі за гру. Мрія є у кожної людини. Проте, як правило, про неї не кажуть, щоб не сполохати, не злякати. А то, говорять люди, що коли про неї розповіси комусь, то вона може не збутись, тому й не треба про свої мрії всім розповідати, хай вони живуть у серденьку, хай людина потрошку наближається до своєї мрії, хай прагне її досягти і все робить для того, щоб мрії стали дійсністю.
Нічого не може у світі цім жити
Без сонця ясного, дощу і тепла.
Людині ще треба на білому світі,
Щоб мрія висока у серці жила.
Музика фон, з’являється дівчина – Любов у білому одязі
Любов. У цій залі стільки ласки і любові, стільки доброти і щедрості, що я прийшла до вас людиною, я — Любов! Те велике, найбільше в світі почуття, без якого не може бути самого життя. Все починається з любові!

Любов — найбільше в світі почуття!
Вона не має меж — безкрая!
З любові починається життя,
Вона усе найкраще починає.
І крила для польоту нам дає,
І доброту народжує, і ласку.
Пустіть любов у серденько своє,
Вона народить в ньому дивну казку.
У серці матері така любов живе,
Як Всесвіт, безконечна і велика.
Вона рікою дивною пливе,
І не скінчиться, поки в мами й віку.
Свою любов хочуть висловити діти рідним мамам, бо їхня любов така ж велика і чиста, безмежна і щира.
Говорять діти.
1.     Матусю рідна, наймиліша,
Тобі я шлю свої вірші.
Ти за усіх найкрасивіша,
У тебе сонечко в душі!

2.     Ти найдобріша, рідна мамо,
Ти все прощаєш дітлахам.
Тобі, матусенько, так само
Я всю любов свою віддам.

3.     Ти з нами поруч — в хаті тихо,
Так затишно і добре нам.
Є місце радості і сміху,
Веселим віршам і казкам.

4.     Коли ти поруч, рідна ненько,
Нічого в світі не страшне.
І б’ється рівно в нас серденько,
Біда і горе всіх мине.

5.     Нічого кращого немає,
Коли маленького тебе
Матуся рідна обнімає,
Покаже небо голубе...

6.     Всього нас матінка навчає,
Щоб добрі, чемні ми були.
Любов’ю щиро зігріває,
Щоб ми в цей світ людьми ішли.

7.     І вчить завжди добро творити,
Веде за руку в майбуття.
Ну, як же маму не любити,
Вона ж мені дала життя!

8.     Любов над нами сонцем світить,
Ми гріємось в її теплі.
Вклонімось вдячно мамам, діти,
Низесенько, аж до землі!

Любов. Любові забагато не буває. Прийміть її від своїх дітей, вони вас щиро і віддано люблять. Вони для вас заспівають свою пісню, в якій звучатиме найвища любов дітей до матері.

6. ПІСНЯ   («Як добре , що у мене матуся рідна є»)

Любов. Коли у сім’ї є любов і злагода, то там завжди панує радість і щастя, виростають мудрі і добрі діти. Одного разу я стала свідком однієї розмови хлопчика із своєю мамою

 Інсценізація «Рахунок для мами»
 Богданчик сидить за столом і щось старанно записує у зошит.
Мама: Що ти пишеш, сину?
Богдан: Рахунок для тебе.
Мама: Цікаво, цікаво! (хоче підглянути)
Богдан: Побачиш, коли я допишу.
  Хлопчина списав цілий листок , простягнув його мамі і вона почала його читати.
Мама: (читає) Рахунок для мами Богдана, який зробив деяку роботу по господарству і хоче отримати за це певну суму грошей, а саме:
2 рази приніс молоко – 6 грн.
4 рази прибрав у кімнаті – 10грн
2 рази помив посуд – 5 грн.
5 разів почистив взуття -10 грн.
3 рази допомагав накривати на стіл – 4 грн.
Це разом – 35 грн...
Мати уважно прочитала цей дивний рахунок, взяла олівець і сказала:
Мама: Я напишу тобі свій рахунок.
Богдан: Твій рахунок?
Мама: Так, невеличкий .
Богдан: Ну, добре , почекаю.
Мама не довго сиділа над своїм рахунком справилася дуже швидко і віддала синові.
Учень (читає)
Рахунок  Галини Віталіївни синові Богданчику:
12 років для тебе варила їсти – 0 грн. 0 коп.
12 років для тебе прала – 0 грн.0 коп.
50 штанів, курток і  сорочок зашила – 0грн.0 коп.
100 ночей просиділа біля тебе, коли ти хворів – 0 грн.0 коп.
Усе разом – 0 грн.0 коп.
 Хлопець уважно прочитав мамин рахунок  і був  здивований:
Богдан: Але, мамо, чому ти скрізь  написала  0 грн. 0 коп..?
Мама: Тому що мати для своєї дитини все робить просто так. Але , якщо ти хочеш , я можу тобі дати ті 35 грн які ти заслужив.
Богданчик підхопився  зі свого місця, підбіг до матері  і сказав:
Богдан: Ні, ні, мамо… Я не хочу жодної копійки…Прости мені…Я все зрозумів.
Мама пробачила і посміхнулася сину. Вона ж його любила більше  всіх на світі.
1.     Ми мам своїх любим найдужче у світі!
Зі мною, звичайно, погодишся ти.
Та маму потрібно не тільки любити, —
Маму потрібно іще й берегти.

2.     Ми мам своїх любим!.. А посуд не митий...
Та й в хаті згодилося б теж підмести...
А маму потрібно не тільки любити, —
Маму потрібно іще й берегти...

3.     Щоб ласкою мами, як сонцем, зігріті,
Могли ми веселі й щасливі рости,
Нам маму потрібно не тільки любити, —
Маму потрібно іще й берегти!

Любов. Я йду зі сцени, але навіки залишаюсь у вашому серці, бо без любові немислиме життя, любов — найвище в світі почуття! Хай воно завжди живе у ваших добрих і щирих серцях.

 Музика- фон, з’являється дівчина- Радість
На сцену виходить дівчинка Радість у яскравому вбранні, вона співає веселу пісеньку і, проспівавши, звертається до людей.

РАДІСТЬ
Я — Радість! Як без мене жити?
Я з задоволенням іду до всіх!
Веселим жартом можу насмішити,
Люблю здоровий, життєдайний сміх!
Люблю я дуже, щоб іскрились очі,
І щоб життя в вас радістю цвіло.
Я бачити веселими вас хочу,
Щоб з серця променилося тепло.
Я — Радість! Як без мене жити?
Тому й прийшла сьогодні я до всіх.
Щоб в свято Мами вас розвеселити,
Подарувати вам веселий сміх.
Ось тепер можна приступати до веселощів. То ж будемо радіти успіхам один одного, тому, що всі здорові, що світ навколо такий красивий та багатогранний, що ми зібралися на свято, разом дорослі і діти, що ми одержали стільки щастя від чудових пісень і віршів, які разом виконали. Радіймо тому, що ми живемо у цьому світі, а навколо нас така неповторна краса. Бо ж не кожному вдається проникнути у це життя, а ми — живемо. Тож серця нехай наповняться великою радістю.
Радість. Зі своїми привітаннями до нас прибув іноземний гість з дуже
далекого зарубіжжя, де в лісах багато диких мавп.
Привітання іноземного посла.
Посол. О, Санта  свято, жінка!
Перекладач. О, незрівнянна жінко, світло очей моїх!
Посол. Емансипація зроблено з тебе трудяга!
Перекладач. Ти прекрасна як чайна троянда на Південному березі Криму!
Посол. Мову на плече: Кухара, стирара, робота бежара, дитятя нянчара,
чоловіка встречара, коротше, доходяга!
Перекладач. Твої Руки як крила білосніжні райської пташки. Стан
твій тонкий як гірська стежка!
Посол. О, Санта , свято жінка!
Перекладач. О, незрівнянна жінко, світло очей моїх!
Посол. Санта свято раз у році!
Перекладач. Цілий рік чоловік дарує тобі квіти та носить на руках!
Посол. Изумрудо, алмазо, рубіно, бомбино разбонники!
Перекладач. Твої діти слухняні як янголята.
Посол. Дворецо, фонтана, служано, дві кімнато, ванна.
Перекладач. Будинок твій величезний, просторий, сповнений достатку.
Посол. Еники, беники, немає вареники, обідо карама картопля, делікато
вермішель.
Перекладач. Страви на твоєму столі прекрасні: фрукти, полуниця в
шампанському.
Посол. Лугове, Іваничі,  автобусо, гудзики.
Перекладач. Шикарна машина чекає тебе біля будинку.
Посол. О, Санта свято, жінка!
Перекладач. О, незрівнянна жінко, світло очей моїх!
Посол. Секрето, фантастико, як умудряно красунею бути?
Перекладач. Як же бути такою прекрасною за життя!
Посол. Желанто!
Перекладач. Що побажати тобі?
Посол. Зарплато - виплато, сило ограмадо, терпето чоловіко, щоб
він помогато, здоров'я, удачі! Дякуємо за вниманто!
Перекладач. Без перекладу.

7. Пісня __________________________________________________
А зараз  пропонуємо вам смішні оповідання про дітей та їх батьків.
1. Гномик прийшов в аптеку.
- Дайте мені, будь ласка, таблетку аспірину.
- Вам загорнути?
- Ні, дякую, я так докочу.

2. До мами підбігає синочок.
2. - Мамо! Мамо! Я драбину впустив!
- Ну, поклич батька, він підніме.
- Не підніме. Він на люстрі висить!

3. Маленький хлопчик спостерігає за роботою тата, який фарбує стелю.
Мама каже:
- Дивись, Петрику, і вчися. А коли виростеш, будеш допомагати татові.
Петрик дивується:
- А що, він до того часу ще не закінчить?

4. - Покличте до телефону Наталку!
- Наташі немає, що їй передати?
- Передайте їй п'ять гривень!

5. Тато Олени на її питання часто відповідає: "Не знаю". Якось мова зайшла про
книжку  Носова "Незнайко" і тато запитує:
- Олено, а ти знаєш, хто такий Незнайко!
Олена відповідає:
- Знаю, це ти, тату.

6. Вчитель:
- Хлопці, скажіть, якого числа слово "штани": однини або множини?
Учень:
- Зверху - однини, а знизу - множини.
7. Вчитель запитує Вовочку:
- Чому за тебе уроки робить тато?
- У мами часу немає.

8. Дає мама Вовочці чайну ложку і говорить:
- От тобі срібна ложечка. Кажуть срібло вбиває мікроби!
- Мамо, я що повинен пити чай з дохлими мікробами?

9. Скажи, Вовочка, який предмет тобі подобається найбільше в школі?
- Дзвоник, мамо.


Конкурс «Пояснення»
(Для мам)
По трьом характерним діям треба вгадати слово.

1. Росте на городі; кладуть в Олів’є; буває на сукні. (Горох.)
2. Її люблять їсти; шофер її крутить; це дружина барана. (Бублик.)
3. Туди іноді сідають; зараз ними користуватися не модно; раніше їх всі взували в дощ. (Калоші.)
4. Це є у дівчаток; буває у піску;
( вузький, невисокий та довгий піщаний півострів)  в селі вона потрібна в липні. (Коса.)
5. Він бігає в лісі; так називається зачіска у хлопчиків; є така назва торта. (Їжак.)
6. Вона росте у полі; є така гра; іноді на неї схожий ніс. (Картопля.)
7. Це проходить у школі; там виступає директор; там що-небудь вирішують і кого-небудь лають. (Педрада.), (лінійка)
8. Її люблять учні; туди всі поспішають; після неї важко бігати. (Їдальня.)
9. Без нього не можна обійтися; він висить на стіні; якщо я хворію, мені мама каже: «Подзвони Маші і дізнайся». (Розклад уроків.)

                    Гумореска «Подарунок на День Матері»
(Кілька  дітей сидить на лавці, граються  іграшками, розмовляють.)    
1дитина.Хочу мамі  я на свято
                  Шоколад подарувати.
2дитина.Шокалад-це не цікаво!
                  Краще вже купити каву!
3дитина.Всім відомо: люблять мами
                  Речі, зроблені руками.
4дитина.Так!І я це добре знаю,
                  Я серветку вишиваю.
5дитина.А от я й моя сестричка
                 Шиєм мамі рукавички!
                 Щоб гарячий посуд брала,
                 Руки щоб не обпікала.
6дитина.Ну а я своїй матусі
                  Намалюю кицьку Мусю!
7дитина.А я щоденник покажу:
                 Весь в «дванадцять» він убрався
                 «Із святом, мамочко, - скажу -
                 Для тебе я старався».  
 8дитина.А що покаже мамі Гриць?
                  Букет червоних одиниць?
                  Чи, може, порвані штани,
                  Неначе він прийшов з війни?

9дитина. Гриць.
                 Розхвастались! Даруночки -
                 Цілуночки, малюночки(передражнює)
                 Що я штани порвав-дарма!
                 А одиниць в мене нема:
                 Четвірки з них я поробив
                 Я тиждень вікон вже не бив!
                 Та що із вами говорити…(махнув рукою)
                 Для мами кинув я курити!
(Виходять Любов, Радість і Мрія і всі учні)

1.     Любов і Радість, Мрія і Надія
Щодня у кожнім серденьку живе.
Від почуттів таких душа світліє
І хочеться творити щось нове.

2.     Сьогодні свято мами дорогої.
А мама є у всіх або була.
Вклоніться всі до матінки святої,
Бо кожному вона — життя дала!

3.     Квітує травень. В світі так прекрасно.
Сьогодні мами ждуть у дім гостей.
Хай буде в матерів на серці ясно
І світло від любові їх дітей.

4.     Нехай їм буде хороше, й чудово,
І радісно, як квітам навесні.
Нехай про всіх лунає добре слово
І задушевні їм звучать пісні.

5.     Хай смуток в серці згине до краплини,
А біль пекучий щоб зайти не міг.
Звертаюсь я до кожної людини:
Шануйте, люди, ваших матерів.

Вчитель.   Шановні добродії, дорогі хлопчики й дівчатка, встаньте і низько схиліть перед матерями голови, бо мати — це початок вашого життя. Давайте помовчимо хвилину в знак вдячності і любові і  подумаймо про ті найкращі у світі слова, які заслужили наші мами, щоб їх сказати нашим дорогим і найріднішим у світі людям.
Шановні мами,
Хай Бог охороняє вас від злого,
Хай світить сонце і колосяться жита,
Щоб ви були щасливі і здорові,
Усі разом: На многії і многії літа!

8.  ПІСНЯ ____________________________________________________


Скачати: сценарій

Немає коментарів:

Дописати коментар