субота, 11 квітня 2020 р.

Бесіда з елементами гри "Міжнародний жіночий день"



Бесіда з елементами гри "Міжнародний жіночий день"

Тема. Міжнародний жіночий день
Мета: розвивати в дітей почуття любові до матері, сестри, взагалі жінок як берегинь роду, інтерес до знань; виховувати почуття поваги та взаємо порозуміння до друзів; сприяти формуванню між учнями стосунків та почуття взаємодопомоги.
Обладнання: кульки, анаграма, ватман і метелики (як роздатковий матеріал), мяка іграшка качка.
Форма проведення: бесіда з елементами гри.

Хід заняття
І. Вступна частина
1. Привітання
- Доброго дня! – Мовлю за звичаєм.
Добро дня! – всім щастя я зичу.
Доброго дня, милі діти,
Прошу рівно вас сидіти.
І активно працювати,
Щоб свій час не марнувати!
Добрий день, діти!
2. Перевірка готовності учнів
- Подивилися на мене,
Усміхнулися усі.
Всі готові до роботи?
(Діти кажуть «Так»)
Молодці!
3. Повідомлення теми й мети
- Лагідні промені сонця. Несміливий передзвін краплинок і струмочків. Перші квіти. Разом із цими характерними ознаками весни приходить до нас і перше весняне свято – Міжнародний жіночий день. І ось сьогодні, в цей передсвятковий день ми зібралися тут, щоб привітати наших дівчаток.
ІІ. Основна частина
-         Зараз ми з вами трохи розважимось і проведемо ряд конкурсів.
1. Анаграма
День жінки. В цей день ми вітаємо наших мам, сестер, бабусь. У мільйонів жінок крім їх професії є ще один обовязок – бути мамою. Так давайте всі придумаєм слова, якими можна описати вашу маму. Але не звичайним способом, а у вигляді анаграми.
    Ви повинні придумати таке слово, щоб воно починалося на одну з цих літер.
В
Е
С
Н
А
Е
Н
Я
А
К
С
Е
Ю
Й
Т
Е
Р
Ч
Г
И
Л
Г
А
А
В
А
І

Р
Н

Й

Н
А

Н

І


А

Ш




А

2. Мікрофон «Допитлива качка»
- Подивіться, хто завітав до нас у гості? (Качка)
- Так, це качка Кряк. І вона до нас завітала, щоб дізнатися, як ви любите своїх матусь. До кого Кряк потрапить у руки, той розповідає про свою маму.
 3. Гра «Комплімент»
- Ми вже достатньо почули про ваших мам, але ж 8 березня не лише день матусь, а й усіх інших жінок. Тому і дівчатка вашого класу заслуговують на теплі слова. Я хочу запросити до дошки наших хлопців.
- Ви будете по черзі казати компліменти дівчатам свого класу. Той, хто першим не зможе згадати комплімент або повторить вже названий – виходить з гри. Хлопчик, який знає більше всього компліментів, стає переможцем.
4. Фізхвилинка
5. Загадки
- Давайте проявимо всі ваші розумові здібності і виявимо, хто у нас самий розумний.
     1) Хто відкрив мені цей світ,
Не шкодуючи своїх сил?
І завжди оберігала,
Краща в світі  … (мама)
2) Із малої цибулини
Виріс весняної днини,
До нарциса привітався
Та на грядці запишався. (Тюльпан)
3) Зовсім сніг похмурим став,
Гріє сонечко ласкаво,
В березні є завжди свято,
Його радо зустрічаєм,
Бабусь і мам поздоровляєм.
Даруєм квіти їм, малюнки,
Свої найкращі подарунки.
Що за місяць? Хто вгадав? (Березень)
4) З березнем прийшла вона!
Пестить сонце й нас … (весна)
5) Я весь тиждень готувався,
Подарунок майстрував,
Ледве ранку дочекався
І матусю привітав! (8 березня)
6. Гра «Галявина побажань»
Гарних слів багато бути не може. Щоб краще запамятати їх, вам потрібно їх написати. Давайте створимо гарну галявину. Кожному з вас я роздам по чарівному метелику. Ви напишете на них привітання і побажання з 8 березня для своїх близьких людей. По одному будете виходити до дошки і озвучувати, що написали. Потім можна буде посадити метелика на галявину.
-           Ось яка гарна галявина у нас вийшла.
ІІІ. Заключна частина
1.     Підсумкова бесіда
-         Яке свято ми будемо святкувати?
-         Кого вітають в цей день?
-         Які ви почули нові для вас компліменти та хороші слова?
-         Якими теплими словами ви будете вітати своїх матусь?
2.     Прощання
Скачати: сценарій

Немає коментарів:

Дописати коментар