четвер, 16 квітня 2020 р.

Виховний захід «Усе починається з мами»


Мати і син                             
Виховний захід  «Усе починається з мами».
Мета .Виховувати любов, повагу до найсвятішої людини на землі - матусі, виховувати чуйність, доброту, милосердя, лагідність, вдячність. Виховати любов і шанобливе ставлення до рідної  бабусі, до неньки України, збагатити духовний світ дитини, навчити виявляти увагу до рідних, глибокі почуття любові до рідного краю, української пісні.

Формувати в учнів такі духовні якості, як усвідомлення свого обов'язку перед батьками, а особливо перед матір'ю; показати велич жінки-матері, її роль в житті кожного з нас.
Розвивати творчі та акторські здібності учнів.
Вчитель. Шановні мами, бабусі та гості! Сьогодні ми вперше зібралися на свято „У світі все починається з мами.” Наше свято ми присвячуємо найдорожчим, найріднішим людям.
Ми є діти українські -
Хлопці та дівчата,
Рідний край наш - Україна,
Красна і багата.
Рідне небо, красне сонце,
Місяць, зорі срібні,
Рідний народ - українці,
Всі до нас подібні.
(пісня «Молитва за Україну»)                      
відео «Моя Україна» 
Мама… Це прекрасне слово, яке промовив кожен із нас першим. Скільки спогадів і тепла таїть воно у собі. У мами найдобріші і найласкавіші руки, вони все уміють. У мами найвірніше і найчутливіше серце — в ньому ніколи не згасає любов, доброта, ніжність. Знайте, наші дорогенькі бабусі і неньки, ви нам потрібні завжди, ми постійно потребуємо вашої любові і допомоги. Отож, будьте завжди  ніжні, милі, ласкаві, а головне — здорові.
(Відео про маму)
ПЛЕТІННЯ ВІНОЧКУ НА ЧЕСТЬ ЛЮБИХ МАМ.

1.А моя - наймиліша зі всіх людей ненька.
Тиха, мов голубка, щира і миленька.

2.Нема в цілім світі, всім вам признаюся,
Кращої матусі, ніж моя матуся.

3.Я свою матусю щиро так кохаю,
Як слолва дібрати - навіть і не знаю.

4.Коли я хворенька, прийде моя ненька.
Тільки раз погляне - мені легше стане.


5.Над матір'ю в світі не має опіки,
Материне серце - це найкращі ліки.

6.Мені все говорить щовечора ненька,
Що я - українка, мов квітка пишненька.

7.Ми ось віночка сплели гарненько,
Щоб заквітчати милу неньку.

8.І нехай цей віночок прикрасить
Наше сьогодняшнє свято.

9.Спасибі вам, рідні мами,
Що ви тут сьогодні з нами
Для вас наше перше слово:
Разом: Матусі, бабусі! Будьте здорові!
(вірш Віка)
Блакитне небо і пшеничнії поля,
І запах свіжоспеченого хліба
І мальви під вікном-оце моя земля,
Я з гордістю скажу-це Україна.

Це край де народилась я ,
Пізнала світ,відчула сонця промінь.
Це край,де є безмежнії поля,
Й щоночі чути солов’їний голос.

В одному слові-Україна-це любов,
Це пам’ять,це традиції,минуле
Її історія,її пролита кров
Це незалежність,й міць яку здобули.

Це впевнений й сміливий крок вперед,
Не бачачи всі негаразди і тортури,
Це сьогодення,сильне ,не крихке
І наша віра у нове майбутнє.

Та щоб воно лиш сяяло й не гасло,
Потрібно нам докласти безліч сил.
І в душу певну грань закласти
Що зветься гордо-це патріотизм.

Бо що ми варті на землі без нього,
Які ми будим у очах своїх дідів,
Які поклали голови для того,
Щоб край зробити вільним назавжди.

Отож складімо дяку й шану тому,
Що в серці й в голос скаже-патріот,
Який не зрадить,а молитись буде
За рідну землю і за рідний наш народ.

А ми просімо Бога,щоб тримав в опіці,
Ту неповторну,милу,золоту.
Другую неньку,словом-Україну
Оту красиву й завжди чарівну.

Бо Україна-джерело життя,
То наша гордість,невід’ємна сила. 
Вона-це пісня,щира й гомінка,
Яка у світі є лише єдина.
1.Милі наші матусі!
Ми вам шану складаєм
І признатись мусим
Що без вас нас немає.
2.Тож сьогодні я хочу
Вам спасибі сказати
За недоспані ночі
На тривоги багаті.
3.За натружені  руки,
Що не знають утоми.
За хвилини розлуки,
Як не ладиться в домі.
4.Ми вас любимо щиро
Любим вас і бажаєм
Всім здоров’я і миру
І цілуємо  вам руки.
5.Бажаєм вам 100 років жити
Без горя, сліз і без журби.
Хай з вами буде щастя і здоров’я
На многії літа і на завжди.
Пісня «Присвячується мамі»
Присвячується мамі
Коли я в очі мамині погляну
То бачу там безмежнеє тепло
І на душі мені так легко стане
Як ще в житті ніколи не було
Коли я до матусі пригорнуся
То світ неначе зміниться умить
Я немов дитини посміхнуся
А серденько тихенько защемить

Приспів: 2р
Не треба мамо
Не плач єдина
За тебе молиться щодня твоя дитина
Не треба мамо витри свої сльози
Я віджену від тебе біди і морози

Вже перша сивина торкнула скроні
Від ночей недоспалих і тривог
Я поцілую лагідні долоні
До серденька пригорнуся твого
Я низько до землі тобі вклонюся
За мудрість щиро дякую тобі
Пробач мені ріднесенька матусю
Ти найдорожча на усій землі

Вчитель.
У світі все починається з мами...
Перше слово, яке промовляє дитина, мама...
Колискову пісню для вас співала мама...
Хто зітре сльозинку з вашого личка та втішить вас,
Пригорнувши до свого серденька?
Ну звичайно, мама.

(Легенда про маму Юрнюк Ірина) музичний супровід
                 
Про  матір (народна легенда)
В одному домі лежав хворий хлопчик, так, що ніякої надії на життя не було. І всі над ним плакали: батько, мати і дві сестрички. Плакали, бо хлопчик умре.
Коли звечоріло, одна сестричка вийшла надвір. Бачить, стоїть у дворі хтось у чорному.
Вона не бачить хто та й питаєє:
- Хто в нашому дворі стоїть?
А воно й каже:
- Я Смерть. Я цієї ночі маю із цього дому взяти одну душу.

А дівчинка каже Смерті:
- Йой, я тебе прошу, не бери братика, бери мене.
- Тоді йди до хати, попрощайся з усіма своїми рідними, та прийдеш, і я візьму тебе.
Вона зайшла до хати, нікому нічого не сказала та тихенько-тихенько лягла спати.
Виходить друга сестричка. І та бачить, що хтось у чорному стоїть. І та питає:
- Хто там стоїть у нашому дворі?
- Я, Смерть. Я цієї ночі маю із цього дому взяти одну душу.
А вона просить:
- Йой, я тебе прошу, не бери мого братчика, бери мене.
- Добре, візьму. Іди до хати, попрощайся з усіма рідними, і я тебе візьму, а братика залишу.
Зайшла вона до хати і більше не повернулася, бо й та не хотіла вмирати.
Через якийсь час виходить батько. Вийшов, побачив Смерть у чорнім та й питає:
- Хто там у мій двір зайшов?
- То, - каже, - я, Смерть. Я цієї ночі маю із цього дому одну душу взяти.
А батько каже:
- Не бери мого сина, бери мене. Він ще такий молодий, най би жив.
- Добре, іди до хати, попрощайся з усіма, вийдеш, і я візьму тебе.
Зайшов батько до хати та й більш не прийшов. Десь по півночі виходить мати. Вийшла, бачить, хтось стоїть у чорному. Питає мати:
- Хто тут у нашім дворі?
- Я, Смерть. Я цієї ночі із цього дому маю одну душу взяти.
Мати просить із сльозами:
- Прошу тебе, не бери мого синочка, бери мене.
- Добре, йди до хати, попрощайся з усіма. Вийдеш надвір, та й візьму тебе.
Мати зайшла до хати, поклала синові на головочку другу хустину мокру, намочила її в холодній водичці. Вкрила сина, повкривала доньок, пішла до чоловіка і попрощалася з ним, поцілувала його і вийшла надвір.
- Смерте, я готова, бери мене.
Дивиться вона, а там стоїть хтось у білому та й каже їй:
- Ти - справжня мати. За те, що ти така справедлива, я й твого сина лишаю, і тобі життя дарую. Ти одна в цьому домі така, що за всіх готова на смерть піти.




6. Сьогодні привітати хочем
Ми любих мам із днем весни
І побажати щиро хочем,
Щоб завжди гарними були!

7. Щоб не сивіло в вас волосся
І щоб не морщилось чоло,
Щоб вам, кохані наші мами,
У всьому i завжди везло.

8.Щоб вас кохали наші тата
І дарували квіти вам.
Немає ж бо у всьому світі
Жінок, чарiвнiших за мам.


 9.Це слово ніжністю багате,
Воно — неначе сонця цвіт.
Прийми, матусю, в своє свято
Наш уквітчаний привіт!

1.Кажуть, що на світі
Сонце найясніше,
Та всміхнеться мама –
I стає світліше.

2.Кажуть, що без сонця
Не розквітнуть квіти,
А хіба без мами
Є щасливі діти?

3.Я до неї серцем
Любо пригорнуся.
Хай сіяє сонце,
Як моя матуся.  

Пісня «Мамина молитва» або «Вишиванко, моя вишиванко».

А зараз до вашої уваги загадки.

4.Який струмочок повсяк-час
Співає ніжно коло вас?

Всі. Мамин голос.

5.А що солодке знаєш ти,
Чого в крамниці не знайти ?

Всі. Мамині вуста.

6.Яке колосся золоте
У низ вершечками росте?

Всі. Мамині руки.

7.Які сніги постійно йдуть,
Які сніги не розтають ?

Всі. Мамина сивина.

8.Які дві зірки знаєш ти
Завжди нам сяють з висоти?

Всі. Мамині очі.

9.Спасибі вам і знов і знов
За вашу ласку і любов,
За те, що вдома повсякчас
Ви так турбуєтесь за нас.

1.Що нас так смачно годували,
Що нас так пильно доглядали,
Що не стуляючи очей
Не досипали ви ночей.

2.Нехай ще в маленькім ділі
Та в нас уже руки вмілі.
Для вас, наші милі мами,
Ростемо помічниками.

3.Сердечними словами
Вітаємо вас, рідні мами!
Вітаємо всіх з весною,
Із долею ясною!
                                                            

Вірш Діана «Калинова сопілка»
Калинова сопілка
Спочатку я хотіла бути для цього світу калиновою сопілкою. Чому?
 Аби світу про Україну заграти, сумної, печальної пісні. З сопілки капали б на землю сльози, великі і червоні, як калинові ягідки. Я б тих сліз – ягідок назбирала повні пригорщі, підходила б до кожного і питала : «Слухай, це не через тебе в України на очах сльози, може ти за дуже душу її тривожиш, серце її краєш… ».
«А ти хто така?»: спитав би мене котрийсь з перехожих.
Я! калинова сопілка! А може, плакучої верби гілка, а може, білокрила чайка. Та, котрою козаки волю возили. Багато було волі, ми її склали на віз і стали чумаками. Мандрували з волею світом і кожному свою волю продавали: татарові, монголові, яничарові… А замість волі, нам одягали кайдани, брязкальця на руки, ярмо, ніби прикрасу на шию. А на серце, от, нічого вдягти не подужали, душу не змогли занапастити. Бо наша душа, то калинова сопілка , і вербова гілка, і промінь сонця, що тулиться до ран моєї землі.
А я , напевно, таки стану калиновою сопілкою. Може мене сиротина Іванко покладе у торбину. І ми з ним перемандруємо усі світи, співаючи про  Україну.
Ой, ти ненько – Україно,
Я тебе кохаю.
В світі кращої країни
Я таки не знаю.
Чорне море, жовте поле,
Зелені Карпати.
І не зможу я ніколи
Іншу покохати.


Вчитель. Можна у світі чимало зробити:
перетворити зиму на літо,
та підкорити далеч космічну
можна характер свій подолати,
штурмом вершини науки узяти,
можна пройти крізь пустелі та хащі
Тільки без мами - не можна нізащо:
Все найдорожче, що є тільки з нами
Все починається з рідної мами.

(СЦЕНКА ХЛОПЧИКІВ)                                      музичний супровід

Сценка супроводжується веселою танцювальною музикою. На сцені чоловік в кріслі читає газету. Поруч жінка у фартухові, вона синхронно за словами автора виконує всі дії.
Автор: 
364 дні в житті звичайної жінки проходять дуже буденно. Вона миє підлогу, готує сніданок, відправляє чоловіка на роботу, відправляє в школу дітей, миє посуд, пере, готує обід, миє вікна, йде до магазину за продуктами, прасує одяг, готує вечерю, миє посуд, витирає підлогу…
Але одного дня за увесь рік все змінюється.
(Автор замовкає)

Дії на сцені – вибігають відразу три чоловіки – перший знімає з жінки фартух, бере в жінки швабру, миє підлогу, другий всаджує жінку в крісло, третій дарує квіти,  жінка в кріслі закидає ногу на ногу,  читає газету, чоловіки миють вікна, перуть, протирають меблі від пилу, готують обід, танцюють для неї і з нею… Жінка лише час від часу вказує пальцем чоловікам на потрібну роботу.
Автор:
Але свято невдовзі закінчується, як і все хороше. Приходить новий день, новий ранок, і звичайне життя продовжується.
Дії на сцені:
Чоловік сідає в крісло, відкриває газету, інший чоловік віддає жінці фартух… Жінка миє підлогу, пере, готує їсти. 



8.Мамине свято я зустрічаю.
Я для матусі віршик вивчаю.
Я подарунок мамі роблю,
Я свою маму
Дуже люблю!

9.Матусю, дай ручки твої поцілую,
За шийку тебе обійму,
І щічки погладжу.
Ти знаєшь, матусю,
Як дуже тебе я люблю!

1.Вітаємо мам зі святом весни!
Бажаємо вам щиро
Тепла, здоров’я, щастя, миру!
І світла, радості щодень
Та щирих слів, нових пісень!

2.Наймиліші, найрідніші!
Щиро любимо ми вас!
А тепер ловіть хутчіше
Поцілуночки від нас.

3.Ми ще й дарунки змайстрували
Своїми власними руками
Для вас, наші любі мами.
Подарунки ми вручаєм.

(діти вручають подарунки )

Танець «Дубки » (дівчата)

Конкурс для мам (кіндер сюрприз – виграй і відгадай )

 Вчитель.Колись наші мами були маленькими і у них теж були мами, та минув час... і мами... ваших мам стали бабусями. Ось погляньте на них ,минули роки, а ваші  бабусі залишились такими ж вродливими.
На нашому святі присутні бабусі, яких ми всі так любимо і шануємо, яких теж називали мамами ваших мам. То ж привітаймо їх!

Пісня «Розкажу про Україну» Дутчак Віка



4. Сміється сонце –я сміюся,
Всміхається бабуся,
Я в добрі очі їй дивлюся  -
Ніяк не надивлюся


5.Хай вам сонце сміється,
Хам добро вам ведеться,
Хай годинник вам повільно лічить вік,
А Бог дарує многих, благих літ.

6.Маму дуже я люблю,
Їй привіт гарячий шлю,
І не тільки їй одній,
А й бабусі дорогій.

7.Дорогу мою бабусю
Язі святом щиро вітаю,
Теплих усмішок весняних,
Довгих літ прожить бажаю.

8.Спасибі вам і за роботу,
За руки ваші і турботу,
За те, що дома повсякчас
Ви так піклуєтесь про нас.

9.Хай в житті вам радість буде,
Процвітайте, як  той цвіт.
Дай же, Боже, любим бабцям
Многих, добрих, щасливих літ.

1. Побажаєм вам сто років жити
Без горя, сліз і без журби!
Хай з вами буде щастя і здоров’ я
На многії літа, назавжди!


2. Хай рікою щастя ллється!
 Хай в сім ї добро ведеться!
Хай живуть у серці почуття високі!
Хай дарує доля сто щасливих років!

3. Бабусю моя дорогенька,
Матуся моєї мами,
Присядь до мене близенько —
Я ніжно отак пригорнуся.

4.Накину тобі я на плечі
Хустину тепленьку пухову.
Як гарно з тобою малечі!
Бабусю, завжди будь здорова!

 Конкурс для бабусь (конкурс відгадай з якої казки предмет)

 Вчителька.
В цей урочистий день ваші мами, бабусі почули багато хороших слів на свою адресу. А яких дуже важливих слів, вони ще не чули? Слів вашої обіцянки. Обіцяйте  не засмучувати вчинком, не ображати словом... свою маму, свою бабусю.
 Якщо ви будете дотримуватись своєї обіцянки, то ваші мами і бабусі будуть тільки пишатися вами і ніколи не буде боліти материнське серце.

Флешмоб «Люблю маму».

Вчитель.
Де взяти слів, щоб вдячність передати
За все добро, за ласку, за любов,
За світ оцей, що нам подарували,
І за тепло, що даруєте знов.
Нехай вас пам’ятають внуки й діти,
Нехай в саду співають солов’ї,
Бажаєм вам за  сто в здоров’ї жити,
Добра і щастя в вашому житті! 

Пісня – караоке «Родина».           (співають усі)


Скачати сценарій

Немає коментарів:

Дописати коментар