четвер, 16 квітня 2020 р.

Свято до дня Матері для учнів 5 класу "У світі все починається з мами"


Сценарії до Дня матері | Шкільне життя
Хід заняття
Ведуча 1:  Мама, мати, матуся! Скільки спогадів і тепла таїть це магічне слово, бо ним ми звертаємось до найближчої.
Ведуча 2:  Найдорожчої.
Ведуча 3:  Найріднішої.
Ведуча 4: Найдобрішої.
Ведуча1:  Наймилішої для нас людини, людини з прекрасним і гордим іменем — Мати!
 Ведуча 2. Її очі супроводжують дітей у далеких життєвих мандрах. Материнська ласка гріє нас усе життя. Любов до матері — це святе почуття.

Ведуча 3.  Немає вищої любові за материнську. Там, де ступає матуся, здається, стає тепліше, піднімаються трави, розцвітають квіти, радісно щебечуть пташки.
Ведуча 4. По-особливому дерева там ростуть, опустивши свої віти до матінки-землі, віддаючи данину шани і поваги. А інші здіймають віти до сонця, ніби прославляючи ім’я Матері!
Учень  1 :  Можна у світі чимало зробити:
                   Зиму на літо перетворити.
                   Можна моря й океани здолати,
                   Гору найвищу штурмом узяти.
                   Можна пройти крізь пустелі і хащі,
                   Тільки без мами не можна нізащо,
                   Бо найдорожче стоїть за словами —
                   В світі усе починається з МАМИ!
Учень  2 :  Якщо  говорити  між  нами,
                        То  все  починається  з  мами.
                        І  казочка  перша  у  світі,
                        І  сонячна  подорож  в  літо.
                        Найперші  легенькі  сніжинки
                        І  сяюча  диво – ялинка.
                        Від  мами – і  літери,  й  слово,
                        І  зроблена  разом  обнова…
                        Якщо  говорити  між  нами,
                        То  все  починається  з  мами.
Ведуча 2:  Мама… Це  перше  слово,  яке  промовив  кожен  із  вас  першим.
Ведуча 3. У  мами  найдобріші  і  найласкавіші  руки,  вони  все  уміють.
Ведуча 4. У мами  найвірніше  і  найчутливіше  серце – в  ньому  ніколи  не  згасає  любов,  доброта,  ніжність.
(На сцену виходять діти з квітами, малюнками, подарунками)


Твоє, матусю дорога,
Святкуємо нині свято.
Зібралась разом дітвора,
Пісень і радощів багато.
Учень 4:
Над усіх, над все на світі
Матінку кохаю.
І в оце велике свято
Матусю вітаю!
Учень 5:
Що це сонечко на небі?
В лузі квітка красна?
Це ж матуся в нашій хаті:
Така добра й ясна!
Учень 6:
Мати, матінка, матуся,
Мама, мамочка, мамуся.
Називаю тебе я,
Рідна ненечко моя.
Учень 7:
Мамо, зоря наша ясна,
Нині Ваше свято.
Цілий рік у вас, матусю,
Праці так багато.
Учень 8:
Вічно ви про нас в турботі:
В білий день і в ночі.
Бережуть нас від тривоги
Материні очі.
Учень 9
Наша мама стіл накрила,
Напекла і наварила,
Скільки страв смачних,
Що не з’їсти їх усіх.
Учень 10
Залишилося ще й на ранок,
Із вечері на сніданок.
Ми сказали коротко:
«Наша мама золото!»
Учень 11
Ми до маминого свята
Готувалися завзято.
Ми малюнки малювали,
Ми дарунки готували
Власними руками.
Кожен сам, для мами!
Учень 12:
Сьогодні щасливі діти
Вручають дарунки і квіти,
І кажуть вам щире слово:
Всі:
Матусі! Будьте здорові!


(Діти сходять в зал,  вітають своїх мам,  дарують квіти і подарунки).
 Пісня про маму.

Вчитель До вашої уваги Інсценізація «Суперечка»
                        
Ведуча 2:  Інсценізація «Суперечка»
1-й.                 
Ми з товаришем гуляли,
Ми серйозно розмовляли
І не посварились,
А порозумілись.
Знаєш, Вітю, - мовив я,
- Краща мама – це моя !
Ну, а Вітя каже:
2- й.
– Ні!
Сперечатись нащо ?
Мусиш вірити мені,
Моя мама краща !
1-й.
Я товариша любив,
Сперечатись не хотів,
І повірили тому
Він – мені,
2- й.
А я – йому.
І обом приємно нам
І мені, і Дімі
Разом:
Значить кожна з наших мам
Є найкраща в світі.

Ведуча 1 :  Для найкращих у світі мам пісня у виконанні
Пісня

Вчитель:   Шановні  батьки !  А  чи  добре  ви  знаєте  своїх  дітей ?
Давайте  перевіримо  за  допомогою  чарівної  скриньки.
(Діти  по  черзі  підносять  скриньку  із  запитаннями  до  мам).
1. З  якою  вагою  народилася  ваша  дитина ?
2. Яке  перше  слово  вимовила  ваша  дочка ( син ) ?
3. Яка  улюблена  страва  вашої  дитини?
4. Коли  у  вашого  малюка  виріс  перший  зуб ?
5. Якого  кольору  очі  Вашої  дитини ?
6. Які  мультики  любить  дивитися  Ваш  малюк ?
7. Розкажіть  вірш,  який  ви  вчили разом з дитиною  у  1  класі .
8. Заспівайте  колискову, яку співали для дитини.
9. В  які  ігри  Ви  граєтесь  зі  своєю  дитиною?
10. Чим  захоплюється  Ваша  дитина ?
Вчитель:  Наші  діти – маленькі  художники.  На  гуртку з   образотворчого  мистецтва  вони  з  любов’ю  малювали  портрети  своїх  мам.  Чи  впізнає  себе  кожна  мама?
Інтермедія «Мама допоможе»
(На сцені сидить тато з газетою в руках. Заходить син.)
Син. - Тату, тату, допоможи розв’язати задачу.
Тато. - Прийде мама, допоможе.
(Син виходить. Через кілька хвилин з’являється знову.)
Син. - Тату, там на кухні кран прорвало, вода тече.
Тато. - Прийде мама, відремонтує.
(Син виходить. Батько потягує повітря носом. В кімнаті знову з’являється син.)
Тато. - Щось паленим пахне?
Син. - Та це ж на кухні білизна загорілась.
( Батько швидко встає з дивана, кидає газету.)
Тато. - А чому ж ти мовчиш ?
Син. - Прийде мама, погасить…
Ведучий 1. Говоріть своїм ненькам ласкаві слова щоднини й щогодини, бо хто ж боронить нас від усіх бід? Недарма в народі кажуть : «Болить в дитини пальчик, у матері – серце…»
Ведучий 2. Ми звеличуємо святу і безкорисливу материнську любов, натруджені материнські руки, які гладили нас по голівці, пригортали у голод і холод, знімали жар з чола.
Ведучий 3.   Материнське серце здатне перейматися болем дитини на відстані, журитися долею своїх дітей усе життя.
Ведучий 4. А які вони майстрині. Все вміють робити: і хліб спекти, і смачну їжу приготувати, допомогти приготувати уроки, погратися з малечею, навіть виконати татову роботу.
Учень 1
Якщо говорити між нами,
То все починається з мами.
І казочка перша у світі,
І сонячна подорож в літо.
Найперші легенькі сніжинки
І сяюче диво – ялинка.
Від мами – і літери,
Й слово,
І зроблена разом обнова....
Якщо говорити між нами,
То все починається з мами
Учень 2
Чи є в світі що світліше,
Як мамині очі,
Що все зорять за дітками,
Як вдень, так і вночі?
Учень 3
Чи є в світі що щиріше,
Як серденько мами,
Яке б’ється для дитини
Днями і ночами?
Учень 4
Чи є в світі що дорожче,
Як мама кохана,
Що трудиться для дитини
До ночі від ранку?
 Учень 5
Є немало мам на світі,
Мами добрі, мами світлі,
Та одна наймиліша
Хто вона? Скажу вам я –
Рідна матінка моя.
Учень 6
У моєї мами руки золоті
Очі карі , вії довгі і густі!
Учень 7
А моя матуся схожа на веселку
Бо така чудова і така весела!
Учень 8
А моя як - ніжний лісовий дзвіночок
Ніжні в неї руки, ніжний голосочок!
Учень 9
А моя матуся гарна як калинка
В неї чорні брови, губки як малинка!

Учень 10
Моя матінка привітна
Гарна ніжна як весна,
І ласкава, і тендітна
Ніби пролісок вона
Учень 11
Ваші мамі гарні,
З вами згоден я
Та найкраща мама
Все ж таки моя!!
Учень 12
І моя красуня!
Ніде правди діти
Мабуть, тут зібрались
Всі красуні світу
Учень 13
Кожен любить свою маму,
Бо вона найкраща
Найдорожча нам людина -
Люба матінка єдина!
Учень 14
Якби сердець я вісім мав
Матусю, всі б тобі віддав
Учень 15
Сьогодні все навкруг - не так...
Чомусь задачка - не проста,
Чомусь цукерка - не солодка,       
 Проміння сонячне - холодне,
І навіть запахуща диня                  
 Чомусь не пахне зовсім нині...
У чому річ?
  Скажу вам прямо:
 Образилась на мене мама...
Піду пробачення попрошу -                           
    Хай знову стане все хорошим!
Учень 16
  У моєї мами
  Усмішка ласкава. 
  Маму ми шануємо,                                             
  Пісню їм даруємо!
Пісня
Ведуча 1:  Скільки  б  нам  не  було  років - 5  чи  50 – нам  завжди  потрібна  мама,  її  ласка,  погляд.
Ведучий 2. Дорогі,  милі,  добрі  наші  батьки!
Ведучий 3. Дозвольте  цього  травневого  дня  сердечно  привітати  вас  з  Днем  Мами.
 Ведучий 4. Побажати  здоров’я,  миру , добрих дітей  і  сімейного  благополуччя.
Читець Дівчинка
Є в мене найкраща на світі матуся.
За неї до тебе, Пречиста, молюся.
Молюся устами, молюся серденьком
До тебе, небесна Ісусова ненька.
Благаю у тебе щирими словами
Опіки та ласки у рідної мами.
Пошли їй не скарби, а щастя і долю,
Щоб дні їй минали без смутку, без болю.
Рятуй від недуги матусеньку милу,
Даруй їй здоров’я, рукам подай силу,
Щоб вивела діток у світ та й  у люди,
Щоб ними раділа, пишалась усюди.
За це я складаю в молитві долоні
До тебе, царице, на сонячнім троні.


Учень  6
 Хоч  часом  ми  буваємо  нечемні,
І  дуже  ви  хвилюєтесь  за  нас.
Але  у  серці  знаємо  напевне :
Ми  більше  радуємо  вас.

Учень  7
Хай  бог  охороняє  вас  від  злого,
Хай  світить  сонце  і  колосяться  жита,
Щоб  були  Ви  щасливі  і  здорові
На  многії, на  многіі  літа.

Ведуча2: Вас, сьогодні,  рідненькі,  ми  вітаєм  зі  святом.
Вам,  неньки,  хочем  всім  побажати.
Хай  щастя  нещастя  у  дім  не  пускає,
Хай  скаже  йому,  що  вас  вдома  немає.

Ведуча 1: Бажаємо Вам добра і здійснення сонячних материнських мрій і надій.
Ведучий 2. Хай Бог Вам дає сили та спокою, щасливої долі на рідній землі, здоров’я на довгі літа.
Ведуча 3 : Нехай вам ніжні  пахощі троянд  навіють щастя, ніжність  і  кохання,
Ведучий 4Хай  здійснює бажання  зорепад  і  втілює  найкращі  сподівання!

Скачати сценарій


Немає коментарів:

Дописати коментар