субота, 11 квітня 2020 р.

Сценарій виховного заходу "День матері"


Сценарій свята
«День Матері»
Мета: Формувати поняття значення календарної дати.
Завдання:
1.     Виховувати уважне і чуйне ставлення до мам;
2.     Сприяти розвитку творчих здібностей, умінь декламувати, співати, танцювати, проявляти фантазію;
3.Залучення батьків до спільного дозвілля.
Підготовка до свята:
1. Розучування віршів, загадок для учасників гри.
2. Оформлення класу.
3. Учні готують запрошення і подарунки мамам і бабусям.

Хід свята:

Вчитель:
За день до свого народження дитина сказала  Богові:
- Я не знаю, навіщо я йду в цей світ. Що я повинен робити?
Бог відповів:
- Я подарую тобі ангела, який завжди буде поруч з тобою. Він тобі все пояснить.
- Але як я зрозумію його, адже я не знаю його мову?
- Ангел буде вчити тебе своєї мови. Він охоронятиме тебе від усіх бід.
- А як звуть мого ангела?
- Неважливо як його звуть, у нього багато імен. Ти будеш називати його «Мама».
Вчитель:      Добрий день, дорогі наші, любі мами  та бабусі! Цей травневий день ми присвячуємо Вам!
З Днем матері вас дорогі!
Нехай це свято буде світлим,
Нехай радість принесуть вам вітри,
Нехай піде сум і збудуться мрії,
Нехай завжди вам дарують посмішки і квіти!

День матері слід відзначати другої неділі травня. І ми сьогодні відзначаємо це свято - День Матері.

Сьогодні ви
-         почуєте святкові привітання
-         побачите невеликий святковий концерт

-         пограєте, повеселитесь
-         зможете трішечки відпочити від численних щоденних турбот.

Вчитель:  Мама - Вона початок життя, берегиня Домівки, Життя, Любові, Душі і високого Духу.

Всіх вас, присутніх у цьому класі об'єднує одне: ви мами. Розумом і серцем прийняли ви велику відповідальність, адже говорять  :
 
Діти що квіти: догляд люблять.
Догляд - щоденна робота та така важка, як подвиг.
Я вірю, що жінка - Диво таке,
І на Чумацькому шляху
Не знайти,
І якщо "улюблена" - Слово святе,
Тричі святе - "Жінка-мати".
Зі святом вас!
Вчитель:   
- І сьогодні Вас, милих жінок, добрих, справжніх, хочуть привітати ваші діти, та онуки.
Вірші
1.    Матінко моя єдина!
Ти для мене цілий світ!
І хоч я мала дитина,
Хоч мені лиш кілька літ,
Та тебе, матусю мила,
Я кохає над життя
І бажаю: будь щаслива,
Наче квітка весняна!
2.   Мамо, матінко, матусю,
Я добра від тебе вчуся.
Ти найкраща в світі мама,
Ніжна, добра і ласкава!
3.   Мама, мамочка, матуся,
Я до неї пригорнуся.
Вона добра і привітна,
Ніби сонце в небі, світла.

4.   Коло, риску, закарлючку
На папері пише ручка.
Все з’єдналось загадково,
І з’явилось перше слово.
Здогадались, яке саме?
Наймиліше в світі – «мама».
5.   Мамо люба, добра, мила…
Як іще назвать тебе?
Це ж для мене ти пошила
З шовку плаття голубе.
6.   Ти мені читаєш книжку,
Хочеш розуму навчить.
Ляжу спати – ходиш нишком,
Все боїшся розбудить.
7.   Захворію хоч злегенька –
Цілу ніч не будеш спать.
То ж дозволь, тебе, рідненька,
За усе поцілувать!

Вчитель:   Для тих, хто на світі всіх добріше -
                   Для справжніх мам звучить ця пісня.

Пісня:  «Мамо мамочко моя»

Танець: «Ніжність» танець з серцями

Діти дарують мамам подарунки

Вчитель:   
Тепер не забудем згадать про бабусю.
Без неї не було б вашої матусі.
Вона так, як ненька вас колисала.
І щастя, й здоров’я вам теж бажала.

Бабусі ваші ріднесенькі, проводять із вами так багато часу, не менше , ніж мами і тата. Привітаймо їх….

Вірші
1.   Цілую бабусині втомлені руки, 
Що знали в житті і любов і розлуки 
Що вміють такий смачний хліб випікати, 
І людям добро завжди дарувати. 
2.  
Бабусю, дай ручки твої поцілую, 
За шийку тебе обійму, 
І щічки погладжу... 
Ти знаєш, бабусю, 
Як дуже тебе я люблю! 
3.  
І ти мене любиш, 
Хоч я неслухняна, 
Частенько і шкоду роблю. 
Та ти все пробачиш, мене поцілуєш, 
Бо я тебе дуже люблю!

4.   До бабусі побіжу.
Привітаю і скажу
Що люблю її без тями
Бо піклується за нами!

5.   Бабуся моя дорогенька,
Матуся моєї матусі,
Присядь біля мене близенько,
я ніжно то-так пригорнуся,

6.   Накину тобі я на плечі
хустиночку теплу, м’якеньку..
Я добре з тобою малечі....
Разом: БАБУСЯ ЗАВЖДИ БУДЬ ЗДОРОВА !!!

Пісня:  «Пісня про бабусю»

Дарують бабусям квітку

Вчитель:   Ох і Нелегка то справа виховувати дітей… Дуже часто наші мами та бабусі втомлюються. Адже вони багато працюють, а тут ще й дітки  – то не слухаються, то оцінку погану принесуть, тоді мамам не до жартів, але сьогодні ми вирішили вас трішечки розвеселити.
А поки наші герої готуються  для вас гороскоп на наступний рік)))
Роздати малюнки охочим
Вчитель:   Зачитую прогноз.



Гуморестична хвилинка:
1. Гномик прийшов в аптеку.
- Дайте мені, будь ласка, таблетку аспірину.
- Вам загорнути?
- Ні, дякую, я так докочу.

2. До мами підбігає синочок.
- Мама! Мама! Я драбину впустив!
- Ну, поклич батька, він підніме.
- Не підніме. Він на люстрі висить!

3. Маленький хлопчик спостерігає за роботою тата, який фарбує стелю.
Мама каже:
- Дивись, Петрику, і вчися. А коли виростеш, будеш допомагати татові.
Петрик дивується:
- А що, він до того часу ще не закінчить?

4. - Покличте до телефону Наталку!
- Наташі немає, що їй передати?
- Передайте їй п'ять рублів!

5. Тато Олени на її питання часто відповідає: "Не знаю". Якось мова зайшла про
книжці Н. Носова "Незнайко", і тато запитує:
- Олено, а ти знаєш, хто такий Незнайко!
Олена відповідає:
- Знаю, це ти, тату.

6. Вчитель:
- Хлопці, скажіть, якого числа слово "штани": однини або множини?
Учень:
- Зверху - однина, а знизу - множина.
7. Вчитель запитує Вовочку:
- Чому за тебе уроки робить тато?
- У мами часу немає.

8. Дає мама Вовочці чайну ложку і говорить:
- От тобі срібна ложечка. Говорять срібло вбиває мікроби!
- Мамо, я що повинен пити чай з дохлими мікробами?

Танець: «Бабушкі-Старушкі»

Конкурсна програма

1 конкурс «Відгадайка»
      Зварити борщ на швидкість.

2 конкурс «Співпадіння»
       Питання мама і дитина відповідають одночасно.

3 конкурс «Помічники»   
Мами вгадують себе на портретах

Вчитель:   Дитяча увага, дитяча допомога - це найкращий подарунок для мами. Нехай мама завжди відчуває вашу турботу, бачить ваше прагнення зробити їй приємне.

Вчитель:   На землі хороших людей чимало,
                  Сердешних людей чимало.
                  І, все - таки, краще за всіх на землі -
                  Мама…..
                  Моя, твоя, наші мами!
Ми Вітаємо Вас зі святом!
Нехай життя буде багатим:
На здоров’я і на силу,
І на доленьку щасливу!
На яскраві довгі роки
Без турбот і без мороки.
На прибутки і достаток-
На фінансовий порядок!
На підтримку і повагу,
На рішучість і відвагу,
На тепло і розуміння,
На удачу і везіння.
На шикарний стиль та моду,
Елегантність і на вроду!
На круїзи при погоді,
Відпочинки на природі.
На розумне, добре, вічне,
На строкате й різнобічне,
Словом-на усе прекрасне,
На постійне й своєчасне!
Зичим успіхів, визнання
І великого КОХАННЯ! 
Вчитель:   На цьому наше свято закінчується.
 Я бажаю Вам, дорогі наші мами, безмежної любові рідних і близьких. Будьте бажаними, добрими і мудрими мамами, надійною опорою своїм дітям.
А вам, ДІТКИ , я бажаю ніколи не засмучувати своїх мам, навіть невинним проступком. Любіть своїх мам і доводьте свою любов на ділі.
Дякуємо за увагу та до наступних зустрічей!))))

Пісня : «Берегите своих детей!»


Скачати: сценарій

Немає коментарів:

Дописати коментар