вівторок, 26 листопада 2019 р.

Свято Миколая – душа весело співає


                              
Сценарій

Свято  Миколая – душа  весело  співає.
Мета :  виховувати  духовність, почуття  милосердя, увічливість, любов у родині;  розвивати  акторські  здібності; ознайомлювати учнів із  народними  традиціями; виховувати  повагу  до  обрядів  України.
Обладнання: вишиті  рушники, гілочки  сосни, моделі  ялинкових  прикрас, ікона Святого Миколая, свічки, малюнки на тему «Що зробив ти корисного»


Учитель
  Добрий день вам,  люди  добрі!
  Добрий  день  і  в  добрий  час !
Всі  учасники
З  днем  Святого  Миколая 
Ми  вітаєм  щиро  вас !

Учитель
Коли  Святий  Микола
з  небес  на  землю  йде,
то  кожний  дім і школа,
мов  вулик  бджіл  гуде.

                         П І С Н Я
1  учень
Сьогодні  свято  Миколая! Свято  нині!
І  ми  в  своїй  шкільній  родині
Зібралися святого  прославляти
І  запросить  його у кожен дім, у кожну хату.

2 учень
Кожного  року, як сніг землю встеляє,
з  небес до людей Святий Миколай поспішає.
Везе з собою подарунки і гостинці
хлоп’ятам і дівчатам, кожній дитинці.

3 учень
Отця  Миколая люди завжди шанували,
Ікону  святу  рушником  прикрашали.
Возносили  молитви щирі,
щоб  жити  в  злагоді і в мирі.



ЗІРОНЬКА
Всім  привіт, мої  гарненькі,
Я є Зіронька  ясненька.
Я на  свято  Миколая
йому  завжди  помагаю.
А до вас прийшла  на  свято,
щоб  гарненько  розпитати :
- Що відомо  вам  про  Миколая?
І  чому  по  всьому  світу
Йде  про  нього  слава?

4  учень
Зіронько,  запитуй!
Відповіді  залюбки  дамо,
Зі  Святим  Миколаєм
дружимо  давно.

ЗІРОНЬКА
Де  і  коли  народився  Святий  Миколай?

5  учень
Дуже  і  дуже  давно,
у двісті  вісімдесятім  році це  було.
У  Візантії, в  сім’ї  Нонни і Феофана
Народження  сина  родина  святкувала.

ЗІРОНЬКА
Хто  Миколая  виховував, навчав ?

6  учень
Мудрого  вчителя Микола  мав.
Наставник  гарних справ його  навчав:
Робити завжди і усім  добро,
бо  щастя може  дати лиш воно.

ЗІРОНЬКА
Як  же  склалося подальше  життя  Святого?

7 учень
Дуже  рано батьки Миколая,
цей  світ  залишили.
Сину  у спадок велике багатство  лишили.
Та бідним людям  багатство  син  роздав,
а  сам  священнослужителем  став.

ЗІРОНЬКА
За що люди  шанують  Миколая?

8 учень
Святий  Миколай  на  небі  не сидить,
на допомогу людям завжди він спішить:
У  скруті  допоможе і виручить з біди,
завжди  відповідає на  наші  молитви.

Нові  слова
Отче  Миколаю, ми  тебе  просим,
щиро  до  тебе молитви  зносим.
Зішли нам дари цієї  днини,
для  нас, дітей, для  всієї  родини.

ЗІРОНЬКА
А  чого , діти, просите в своїх молитвах?

ВСІ  ДІТИ  ХОРОМ :
НА  КОЛІНЦЯХ  Я  МОЛЮСЯ:
ВСІ  ГРІХИ  МЕНІ  ПРОСТИ,
ВІД  ЛИХОГО  ЗАХИСТИ,
ПРОСВІТИ   НАШЕ  СЕРДЕНЬКО,
ЩОБ  ВЧИЛИСЬ  МИ  ГАРНЕНЬКО,
ЩОБ  У  ШКОЛІ  І УДОМА
НЕ  РОБИЛИ  ЗЛА  НІКОМУ.
ЩОБ  БУЛИ  МИ  ВСІ  ЗДОРОВІ
ЗАВЖДИ  В  МИРІ  І  В ЛЮБОВІ !

Нові  слова
Святий  Миколаю,
ми  тебе  чекаєм,
може б знати  ти  хотів,
Що  собі  бажаєм ?

ЗІРОНЬКА
А  які  подарунки  мрієте  отримати від  Миколая ?

1  учениця
Я  ляльок  багато  маю,
але  прошу  Миколая,
щоб  приніс  мені  новеньку,
кучеряву  і  гарненьку.

2 учень
А  мені – коня  швидкого,
ще  і  шабельку  до  нього.
Дуже  хочу  я  коня,
щоб  ним  їздити  щодня.
І хотів би  зайчика м’якого,
сам  же  виберу  якого.

3 учень
А  для  мене – з  гуми  мишку.

4 учень
А  мені – цукерок  трішки,
шоколадок  і  горішків,
торбу  пряників  медових,
крутобоких і здорових.

Нові  слова
Принеси  цікаву  книжку,
про  кота або  про  мишку.
Про  таких, як  я, хлопчаток,
із  малюнком  на  початку.

5 учень
Я  у  нього  завжди  прошу
не  цукерок і не грошей,
а  здоров’я  мамі й тату,
Мира,  щастя  в  нашу  хату!

6 учень
Прошу  усього – але не багато,
бо  Миколай – святий, а не  тато.
прошу  книжчину, забавку-лисичку,
а ще я маленький прошу  сестричку !

7 учениця
А я написала  листа Чудотворцю :
«Святий  отче Миколай! Мою  хату  не  минай!
Подаруй  мені  потіху і  торбину, повну  сміху!
І  здоров’я  для  Вкраїни!
Принеси  мені  гостинців, скільки  вміститься  в  торбинці.
Ані  мало, не  багато –
Так,  як  кажуть  мама  й  тато !.

Нові  слова
Любий  отче Миколаю,
ми, звичайно, добре  знаєм,
що  цей  список аж  задовгий,
але  ти  незмінно  добрий.

                                 / З’являється  АНТИПКО/
Антипко
Ха-ха-ха! Надійтеся, все  марно!
Бо  справ хороших  у  вас  мало !

ВСІ  діти    Ти  хто ?

Антипко
Привіт, день  чорний,  гутен  так !
Вітаю  вас на  різний  смак.
Мене  звуть  чортом і Антипком,
антихристом, нечистим, дідьком.
До  вас  примчав я аж із  пекла,
у  вас – зима, в  нас  хата  тепла.
І  голод  дав  копитам  раду:
я  з’їв  цукерки  й  мармеладу.
І  залишились  тільки  нові,
для  діток  прутики  вербові.
і  кожен  з  прутиків  придасться,
отим  лінивим, що  не  вчаться.
                      /  Чортик  бігає, помахуючи  різками /

Учень
Невже  ми  залишимося  без  подарунків ?
Антипко
Та  не  турбуйтесь, подарунки я вам дам –
Різочки  ці  власноручно  вибирав.


ЗІРОНЬКА
Ти,  Антипку,  геть  іди
І  зла  нікому  не  роби!
Геть,  Антипко, бо  дарма –
Лінтяїв у нас  нема !
Правда, діти, що  нема ?

Діти.   Нема !

ЗІРОНЬКА
Тихше, нині  час  чудес,
чую  , ангел вже спустився  з  небес.

АНГЕЛ
Доброго всім  дня, друзі, вчителі, малята,
любі хлопчики й  дівчата!
Я  ангел-охоронець ваш
І  у  цей  святковий  час
Я  тут,  щоб  зло  прогнати,
не  дам  йому  я  вас  здолати !
Зло  переможе  навіть  крапелька  добра, хай  в  милосерді  й  щирості  проявиться  вона.

ЗІРОНЬКА
Лише  в  добро й  любов ці  діти  вірять,
і  прагнуть  милосердя  всі!
Сьогодні  меншим  друзям  подарують
своє  тепло  і  часточку  душі.

 
 Учень
Вам  даруєм  книжечки,
щоб  розумними  зросли.
Учениця
Розмальовки  вам, олівці,
щоб  кольори  вивчали
і  красу  довкілля  помічали.

  /  Учні  дарують  першокласникам  подарунки /

АНГЕЛ
Погляньте,  друзі,
від  вашої  любові, доброти,  тепла
Забралось  геть  зі  школи  чортеня.
Чую, наближається вже  Святий  Миколай,
співом  його  привітаєм
Ну  ж  бо, друзі, всі  вставайте,
разом  пісню  заспівайте!

                            ПІСНЯ


МИКОЛАЙ
Мир  в  господі,  люди  добрі!
Знаю, що  мене  чекали,
любов, повагу, щирість, милосердя
усім людям  дарували.

ЗІРОНЬКА
Подивись-но, Миколаю,
Як  тут  діточок  багато !
Всі  вони  тебе  чекають
нетерпляче виглядають.

МИКОЛАЙ
- Мені  дуже  хочеться  послухати  ваших  батьків, чим  діточки радували  їх?  Чи  є  у  них  прохання ?

СЛОВО  ВІД  БАТЬКІВ,   ЗАЧИТУВАННЯ  ЗАПИСОК  ВІД  БАТЬКІВ
…………………………….
МАМА
Святий  Миколай!
Діткам  нашої  школи  допоможи  у  навчанні,
щоб  були  вони  наполегливі  й  старанні,
знання  і  мудрість  з  радістю  черпали,
учителів, як  батька  й  неньку,  шанували.

Учитель
Довго  йшов  до  нас  на  свято Миколай,  здолав  багато  перешкод і приніс   нам  багато  подарунків.  Дамо  можливість  перепочити  йому  з  дороги. 
Шановний Миколаю!  Всі діти, які  тут  є, дійсно  цілий  рік  були  слухняними, добрими, училися  гарно.  Готуючись  до  зустрічі  з  тобою  вивчали  вірші , пісні. 

Нові  слова
Ти  спочинь  з дороги  трішки –
Мабуть  розболілись  ніжки ?
А  ми  радо  заспіваєм,
Та й  віршів  багато  знаєм !





 /  ДІТИ  ЧИТАЮТЬ  ВІРШІ,   СПІВАЮТЬ  ПІСНІ
   Терьошина Д.
Святий  Миколаю
прийди до нас з раю
Принеси нам дари
кожному до пари.
Цукерок  смачненьких,
булочок  пишненьких
книжечок  багато
читати у свято.

                               ПІСНЯ     про  школу
Іванов   Д.
Святий  Миколаю, я тебе благаю
пошли  щастя й світлу долю  козацькому краю.
Дідусь і бабуся – щоб були здорові,
татусь і матуся – щоб жили в любові
Усім добрим діткам принеси гостинці.
І подаруй ласку кожній  сиротинці.
                           
                                ПІСНЯ    
Деберина  І.
Через порле, через  гай у червонім кожушку
поспішає Миколай на санчатах по сніжку.
В  торбі іграшки везе, пряники медові.
В кожну хату увійде  сповнений любові.

                              ПІСНЯ

МИКОЛАЙ
А я й не  сподівався,
що ви  такі  завзяті,
і на  таланти усякі  багаті.

АНГЕЛ
Святий  Миколаю ! Потіш  дарунками  усіх,
у  Голубівській  школі  щоб  лунали
Весела  пісня й  щирий  сміх.

МИКОЛАЙ
Любі  друзі,  щиро  всіх  вітаю!
І для  кожного  із  вас гостинчика  маю.
                         

                 /РОЗДАЄ  ДАРУНКИ/
Час  прощатись, далі  вирушаю…
Йдіть  завжди  дорогою  добра,
я  ж  оберігатиму  всіх  вас  від  зла!


Учень
За  гостинці, Миколаю, дякуємо  дуже!
Ми  тебе  не  підведем,
наш  найкращий  друже!

Учитель
На  нашому  святі  присутні  дуже  поважні  гості.  Із  привітаннями  до  вас  звертається  ……………………….    
                          / Слово-привітання  від  гостей /

/ Звучить  пісня,  діти  встають  і  в ритм  мелодії  помахують  руками /



Скачати сценарій до Дня Святого Миколая: конспект

Немає коментарів:

Дописати коментар