вівторок, 26 листопада 2019 р.

Тематична лінійка «Ой, хто, хто Миколая любить…»

Тематична лінійка
«Ой, хто, хто Миколая любить…»
Ангел 1.
Що нині за днина,
Що нині за свято,
Що сюди зібралось
Так гостей багато?
Ангел 2.
Знаю, що за днина,
Знаю, що за свято –
То прийшли Вкраїні
І нам честь віддати.
Ангел 3.
Всім нам честь віддати,
Бога привітати,
Про Святого Миколая
У цей день згадати.

Пісня «Нічка-чарівничка»
Нічка-чарівничка глянула у шибку.
Затуляйте вічка, засинайте швидко.
Вдень були ви чемні, бо сьогодні, знаю,
Що для чемних діток є дарунки
В святого Миколая.
 
Приспів:
Ходить по землі святий Миколай,
Тільки ти засни і його чекай.
Ти лише повір в те, що він прийде,
Якщо будеш ти добрим до людей.
 
Уночі на небі зіронька засяє.
Чарівник ласкавий в гості завітає.
А ясного ранку під подушку глянеш
І від Миколая подарунок
З радістю дістанеш.
 
Приспів.
Хочу в Миколая щиро попросити,
Щоб чарівна казка панувала в світі,
Щоб не обминула жодної хатини,
Бо її чекає з нетерпінням
Кожная дитина.

Дівчинка.
Знаєш, братику, яке незабаром буде свято? А я тобі зараз розповім. Цей день Святого Миколая, він цілий рік дивився на нас із неба – чи ми слухняні, чи добре вчилися. І все записує у велику-велику книгу. А в день свого свята роздає чудові подарунки. Але тим, хто погано поводився, дістаються різочки. Цього року я дуже старалася бути слухняною, тому зараз напишу листа. Святий Миколай прочитає його і принесе мені багато подарунків. (сідає за стіл писати листа).
Хлопчик.
А я був неслухняний, засмучував матусю, не слухався вчителів. Напевно, Миколай до мене не прийде.
Пісня «Миколай до мене не прийде»
Я нечемним був у школі,
Ніс розбив я на футболі,
Вітер в голові гуде,
Миколай до мене не прийде...
Миколай до нього не прийде...
Я у мами найчемніша,
Най-най-най-найрозумніша,
Мамі я допомагаю,
Завітай до мене, Миколаю!
Завітай до неї, Миколаю!
 
Приспів:
Миколай приходить уві сні,
Подарунки загортає Він
У ангельські пісні,
До мами, до тата,
І до вас, малята,
Приходить Святий Миколай!
 
Тата й мами я не слухав -
Виросли у мене вуха,
Вітер через них гуде,
Миколай до мене не прийде...
Миколай до нього не прийде...
Радо я б хотів змінитись,
Бути чемним, не лінитись,
Але марно це уже -
Миколай до мене не прийде...
Миколай до нього не прийде...
 
Приспів.
 
Чемно ручки я складаю:
Святий Отче Миколаю,
В ніч чарівну, як завжди,
До усіх, усіх, усіх прийди!
До усіх, усіх, усіх прийди!
 
Приспів.

Хлопчик.
А я напишу Святому Миколаю листа, і пообіцяю виправитися (сідає писати).
Мати.
Дітки, чому ви не лягаєте спати? Вже пізно.
Дівчика.
Матусю, ми написали лист Святому Миколаю.
Мати.
Це добре, дітки, але треба помолитися перед сном.
Діти.
Знаємо, матусю.
Дівчинка.
Мамо, а Миколай принесе мені все, що я захочу?
Мати.
Доню, не головне те, що ти написала в листі. А те, що тобі дійсно потрібно, від щирого серця.
Хлопчик.
А що від щирого серця, мамо?
Мати.
Лягайте, дітки, спати. Пізно вже.
Діти.
На добраніч, мамо.
(Заходять ангели, розсипають сніжинки. Танець сніжинок.)
Ангел.
Молодці, янголята. Все приготували, як слід, притрусили снігом дорогу, щоб санчата Миколая швидше їхали. Ходімо, адже зовсім скоро нам вирушати в дорогу.
Чортик.
Ох і назбирали ми чимало різочок для неслухняних діток!
(Танець чортенят)
Дівчинка.
Добре, що Святий Миколай ще не встиг забрати і прочитати нашого листа. Святий Миколаю, не даруй нам нічого, тільки зроби, будь ласка, так, щоб наша мама скоріше одужала.
Ангел.
Ось і все, цього року ми зі Святим Миколаєм виконали всі завдання, і навіть прохання цієї дівчинки.
(Заходить мама)
Діти.
Матусю, ти одужала! (обнімають маму).
Дівчинка.
Дякую тобі, Святий Миколаю! Ми отримали найкращий подарунок.
Ангел.
Всі, хто зі щирим серцем вірить в ласки, отримає їх від Бога!
(Пісня «Миколай, ти до нас завітай)
Вже на небі срібний місяць
Водить зірок череду
І в його чарівнім світлі
По стежинці я іду.
Знов танцюючі сніжинки
Засипають всі сліди,
Я чекаю, виглядаю,
Чи не прийде він сюди.
 
Приспів:
Миколай, Миколай,      |
Ти до нас завітай!     |
Миколай, Миколай,      |
Ти про нас не забувай! | (2)
 
Він завжди прийде таємно,
Тільки нічка на поріг.
Поспішає недаремно,
Щоб відвідати усіх.
Він приносить подарунки,
Радість, злагоду, тепло,
А на ранок рясним снігом

Знов доріжки замело.

Скачати сценарій до дня Святого Миколая: конспект

Немає коментарів:

Дописати коментар