вівторок, 26 листопада 2019 р.

Театралізована вистава до дня Святого Миколая для дітей дошкільного віку

Театралізована вистава
до дня Святого Миколая
для дітей дошкільного віку

Вихователь: : Увага! Увага! Увага!
Дітвора, у нас  для вас цікава новина, сьогодні до вас в гості завітає казка, там на вас чекають жарти й сміх, зустрічі із казковими героями та головним персонажем нашого свята  - з дідусем, який кожного року залишає чемним, хорошим діткам подаруночки під подушку,  а вередунам різочки, можливо ви здогадались хто це…?



( діти дають відповідь)
Вихователь:
 Весело летить сніжок,
Вітер  завіває,
Тож запрошуємо вас,
На свято Миколая.
Вихователь:Дітки, я хочу вам розповісти про Святого Миколая.

(розповідь про Святого Миколая)
                 (Звучить весела мелодія  з’являється Вереднюга- Ябеда )
Вереднюга: О, привіт, привіт мої солоденькі! От вас якраз мені і бракувало.
Це ж ви мені аплодували? Я Вереднюга- ябеда. На мене чекали? Ну звісно, мене ніколи не чекають, та я сама приходжу. Коли сваряться дві  найкращі подруги ,- я тут як тут;  он хлопчаки чубляться у  закутку,- я тут як тут,  а коли  ж діти бігають, як скажені і штовхаються на сходах – я тут як тут. Взагалі обожнюю, просто обожнюю робити дрібні капості…
А ви що, не очікували, що я завітаю до вас на свято?
Вихователь: взагалі то пані Вередюго в нашому садочку дітки гарні, виховані та чемні…
Вередюга :Ой! Ой! Ой! Не смішіть мене, прошу вас, краще слухайте сюди.
 Я про вас усіх все знаю.
Тому  про вас я розповім (погрожує пальцем)
І Миколаю доповім. (Дістає список)
Хто дівчат хапав за коси,
Стукнув хто кого по носі,
Нечепурою хто був, й зуби чистити забув.
Сніжкою розбив вікно, хто ж розкаже, як було
 І в садочку замість справ
На стільці тихенько спав.  А ще… Я приготувала для  подаруночки  від Вередулечки : різочки-лозиночки, пусті коробочки, обгортки від цукерок, понадкушувані пряники……
(з’являються ангелята)
1ангеля: Досить…досить, не треба нам твоїх пустих погроз.  Зараз сюди прийде Святий Миколай – найповажніший гість, він сам розбереться, хто що робив.
2 ангеля: А в нас ще є час, ми до свята готуємось  та добрі справи робимо, тож Миколай  всім дарунки принесе.
Вереднюга: Як би не так! Усі дарунки — тільки мені, я все про вас розповім, а добрим справам вашим заважати буду і ви аж ні як не встигнете до свята приготуватися.
1 ангеля: Ми тебе не боїмося, Святий Миколай дуже любить дітей.
Він завжди шукає в дитині щось добре, хороше.
2 ангеля: Для веселого свята ми друзів збираємо, перевіряємо, як вони готуються, і обов’язково встигнемо все підготувати, бо ми всі друзі, нас багато, а разом усе-усе зробиться, …. а ти іди звідки прийшла!
Вереднюга: Ах так!……Мене,…. Мене,…. вереднюлечку-красунечку та й на
свято не взяти???????!!!!!!
Тоді…я.. буду…. Заважати!… зараз вимкну світло і побачу що ви будете робити .
(розлючена йде зі сцени і вимикає світло)
1Ангеля : Ой що ж нам робити ця вередюга нам зіпсує все свято.
2Ангеля : Кого ж нам покликати на допомогу?
Вихователь: Я знаю хто нам потрібно це Фіксики, тільки вони  можуть все виправити.
(Звучить мелодія із мульфільму « Фіксики»  на сцені з’являються
Сімка та Нолик)

Нолик:  Сімко, чому так темно? Д е світло? Де це ми?
Сімка: Ми знаходимося на великому святі. Але тут відбувається щось незрозуміле … зараз перевіримо ( порається біля світла). Я так і думала. Це хтось добре попрацював, щоб зіпсувати свято. Якщо ми не усунемо  поломку  діти залишаться без свята!
Нолик : Ну, що Сімко за роботу?!
Сімка : Поїхали.
(Звучить мелодія Фіксики ремонтують світло. Включається світло.)
Фіксики : Титиж.
Нолик:Вітаємо! Ви нас впізнали?
Сімка: А вас як звати?( діти всі разом говорять свої імена)
- Ой, щось я нічого не зрозуміла.. Давайте знайомитися нашою фірмовою «Знайомкою»
Нолик: давайте з вами станемо у коло друзів.( діти стають у коло)
Якщо друг у тебе є життя радісним стає,
разом можна все зробити ,
то ж без друга не прожити.
Сімка: - Другу руку простягни, (діти беруться за руки)
-         Посмішку усім пошли! ( посміхаються один оному)
-         Добрий день вам!
Діти: Добрий день!
-         Нашу зустріч розпочнем.
Нолик : Я Нолик а ти ( передає іграшку Сімці)
Сімка: Я Сімка , а ти ( передає іграшку дитині , а та називає своє ім’я, та передає іграшку наступній дитині)
Нолик :У мене гвинтик (доторкнутися вказівним пальцем до свого носа)
-         У тебе гвинтик (доторкнутися вказівним пальцем до носа сусіда)
Сімка:У мене антенки (доторкнутися долонями до своїх вух)
-         У тебе антенки (доторкнутися долонями до вух сусіда)
Нолик:У мене тарілки (доторкнутися до своїх щічок)
-         У тебе тарілки (доторкнутися до щічок сусіда)
Сімка:Ми з тобою два друга (легенько плеснули долонею об долоньку сусіда)
-         Любимо ми один одного
Нолик : Ми дуже раді знайомству з вами, нам би  дуже хотілось ще з вами погратися, ви такі класні, але нам уже час.
Сімка: До зустрічі  друзі! Тидищ!        
(звучить мелодія фіксики йдуть)
( вбігає вереднюга )
Вереднюга – Ябеда: Ні, ні, ні…я так не здамся!  Навіть і не думайте! Зараз ви будете плакати гіркими сльозами..
( На сцену виходять Ангелята , які заплутані у мотузку)
1 ангеля: Хто це шкоди наробив?
2 ангеля:  Мотузки, та сітки по всіх кущах та деревах розвісив?
Вереднюга – Ябеда: А це я, я  особисто…
(Починає співати свою пісню , одночасно мотузкою закручує Ангелят.)
Вереднюга:  Вереднюга Ябеда не любить  сміх,
сльоза солона потече у всіх, у всіх,
якщо зі мною не будете рахуватися,
то й самі не будете веселитися та гратися,
бо Вереднюга ябеда красуня он, яка
на цілім білім світі одна вона така.
( діти починають сміятися)

-         Припиніть  сміятися, тиша, а ні звуку. Раз сюди з’явилася – Вереднюга і Злюка.
 ( звертається до Ангелят) Ну,…. хто вам тепер допоможе? Ви тут одні !
1 ангеля: Помиляєшся, це ти одна, а в нас друзів багато. Діти допоможіть нам покликати справжнього чарівника, щоб розплутати чари Вереднюги поганої. Повторюйте за нами « Святий отче Миколаю ти при йди до нас із раю»
(Діти всі разом)
( Звучить пісня про Святого Миколая)
Св. Миколай: Добрий день, мої любі  хлопчики та дівчатка, я до вас добирався по стежиночці всіх ваших  добрих справ,  і ні чуть не вагався  - знав, що дуже чекаєте ви на мене.
Були різні пригоди в мене, долав я сині гори, широкі лани, пробирався я до вас крізь сніги та порошу.
Цілий рік я за вами пильно наглядав , чи молились чи хрестились, а чи мирно грались, та слухались своїх батьків та вихователів .
І радісно знати мені сьогодні , що ви з нетерпінням на мене чекали, були чемні та виховані, вірші учили та пісні і колядки співали.
Вереднюга – Ябеда:
Вибачайте за втручання!
Вже стомилась від чекання.
Розповім, шановний, Вам,
Що про кожного з них знаю.
Св.Миколай: Ти хто така?  Я не розумію?
Вереднюга – Ябеда: Я – Ябеда і фактами я володію. (Показує список)
Я хороша тут одна – Вереднюга я і Ябеда.
Св.Миколай: Хто ж назвав тебе так?
Вереднюга – Ябеда: Діти.
Св.Миколай: Бути  Ябедою — гріх. Вереднюгам і Ябедам я дарунки нероздаю.
Вереднюга – Ябеда: (реве)
Що ж тепер мені робити?
Як дарунок заробити?
Св.Миколай: Розкажу  тобі один секрет:
Як ні з ким не будеш сваритись,
Добрим словом будеш ділитись, –
То дарунок отримаєш теж,
І любов, що без краю і меж.
Вереднюга – Ябеда: Обіцяю добрі вчинки, І хорошу поведінку! Тільки в мене одне прохання, я незнаю добрих та ввічливих слів, можливо ви мені підскажете їх.
Вихователь:  Наші діти дуже багато таких слів знають і вони можуть з тобою ними поділитися.
- Дітоньки давайте підскажемо для Ябеди хороші та ввічливі слова.
( діти називають ввічливі слова)
Вереднюга – Ябеда: дуже дякую вам діти, я всі слова запам’ятала, та буду ними користуватися. А зараз коли я стала хорошою можна запитання?
А де ж мішок твій чарівний?
Св.Миколай:
А мішечок в цьому році не простий, з сюрпризом , от який!
Та спочатку його треба покликати:
Мішок –Смішок з’явись до нас!
(вибігає мішок)

Мішок- Смішок: Привіт! Дуже хочу я малята щоб всі- всі- всі, і дорослі і малі. Досхочу набрали сьогодні собі гарного настрою та сміху…нумо, швиденько підставляйте кишені, простягайте рученята, розплющуйте оченята…В мене дуже багато для вас подарунків, але подарунок отримає лиш той, хто підготував віршик , або пісеньку для Святого Миколая.
1ангеля:  Тоді ми його розв’яжемо.
2 ангеля: І що в середині покажемо.
Вихователь: Наші дітки дуже чекали на Святого Миколая, і дуже старанно готувалися тому ангелочки готуйте подарунки.
( виступ дітей)
Святий Миколай:  Ой, які ж ви дітки молодці дуже старанно готувалися до мого приходу. А тепер час прощатися – залишаю вже я вас. Будьте добрі й завжди щирі, живіть в злагоді і мирі. Знов прийду я через рік.
( Звучить мелодія Св. Миколай з Ангелятами виходять)



 Скачати сценарій до Дня Святого Миколая: конспект


Немає коментарів:

Дописати коментар